لرستان به استقبال جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رود/ اجرای برنامه  4 گروه نمایشی در خرم آباد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خرم آباد و سایر شهرستان های استان در دهه ی اول بهمن ماه برگزار می شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرید رحمتی با اشاره به برگزاری جلسه ی هماهنگی و ساماندهی جشن ها و جنگ های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خرم آباد ، گفت: در این جلسه که با حضور مدیر کل و هنرمندان گروه های اجرایی جشن و جنگ های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برگزار شد ، علاوه بر تبیین زوایای مختلف این مراسمات ، مشکلات و کاستی های پیش روی گروه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به همزمانی ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه ، مقرر گردید کلیه ی جشن ها و جنگ های مرتبط با دهه ی فجر در خرم آباد و سایر شهرستان های استان ، از یکم تا نهم بهمن ماه برگزار شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در همین راستا، ٤ گروه نمایشی در شهرستان خرم آباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت که اطلاعات لازم در خصوص مکان و ساعات برگزاری آن ، طی روزهای آینده توسط خود گروه ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =