۰ نفر
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
والیبال زنجان در مسیر پیشرفت

رئیس هیات والیبال استان اهداف کوتاه مدت را شامل تحقیق و بررسی و آسیب شناسی ، تعریف ساختار سازمانی و تشکیل کمیته ها و ارتباط با اداره کل ورزش و فدراسیون والیبال برشمرد و گفت: در اهداف بلندمدت چگونگی جلب حامی مالی برای والیبال و حضور در لیگ کشوری و ورود به تیم های ملی و در در نظر گرفتن شرایط کنونی والیبال زنجان را در برنامه داریم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی صمیمی آمار مربیان استان را 65 نفر و داوران را 72 نفر در درجات مختلف در بخش بانوان و آقایان اعلام کرد و با اشاره به اینکه در گذشته در شهرستان های تابعه مربی رسمی وجود نداشته است افزود: با برگزاری کلاس های مختلف مربیگری و دانش افزایی در حال حاضر در تمامی شهرستان ها و حتی تعدادی از روستاهای شهرستان های خرمدره مربی رسمی داریم که به امر آموزش والیبال به صورت آکادمیک مشغولند.
وی همچنین با اشاره به اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته والیبال را در حال حاضر 4300 نفر در سطح استان است اظهار داشت: تیم های منتخب در رده های سنی مختلف ، بانوان و آقایان در سطح استان در مقایسه با سال 89 که سه تیم بودند افزایش چشم گیری داشته است و در حاضر 8تیم استانی در رده سنی نوجوانان و 32 تیم شهرستانی داریم که جهت حفظ آمادگی در کنار تمرینات منظم همواره مسابقات تدارکاتی برای آن ها برگزار میکنیم .
رئیس هیئت والیبال استان زنجان با تاکید بر اینکه چشم انداز اهداف 4سال سوم را باید در جهت پیشبرد اهداف و رشد فنی والیبال و برگزاری لیگ استانی در رده های سنی مختلف نوجوانان، جوانان و امید همچنین حضور در لیگ های کشوری تعریف کرد اظهار داشت: باید در جهت ایجاد زمینه حضور خیرین ورزش یار و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش وتیم های منتخب، با موسسات و شرکت ها تعاملات جدی تر ی برقرار کنیم.
صمیمی در ادامه گفت: اخیرا شرکت صفا پارک هزینه کلیه البسه ورزشی یکسال کلیه تیم های منتخب را متقبل شدند همچنین در یک حرکت نوین و در راستای حمایت از محیط زیست هیئت والیبال با مشارکت شرکت صفا پارک در حمایت و حفاظت از آهوان دشت سهرین با هماهنگی اداره حفاظت از محیط زیست اقداماتی را انجام داده است. .
وی با اشاره به این مطلب که دررتبه بندی فدراسیون تلاش کردیم والیبال بانوان را با تلاش و همت مربیان و فعالین والیبال استان ارتقا دهیم تصریح کرد: هم اکنون توانسته ایم رتبه 24 والیبال بانوان را به رتبه 8 ارتقا بدهیم .
رئیس هیات والیبال استان در پایان وضعیت ورزش استان را به نسبت جمعیت در رشته های مختلف بویژه والیبال علی رغم کمبود اعتبارات و منابع مالی مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد:در آینده با افزایش اعتبارات شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر ورزش استان در عرصه ها و رشته های مختلف باشیم .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =