عضو تیم ملی بانوان کوراش: به طلای جاکارتا می‌اندیشم

عضو تیم ملی بانوان کوراش در حاشیه اردوهای تیم ملی در بجنورد گفت: امیدوارم با عملکرد خوبی که از خود به نمایش می‌گذارم جزء 4 بانوی اعزامی به رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی باشم و برای کشورم افتخار بیافرینم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، زهرا باقری گفت: غریب به 10 سال است که به شکل حرفه‌ای در ورزش جودو و کوراش فعالیت می‌کنم و عضو تیم ملی هستم.

این عضو تیم ملی در ادامه افزود: سه مقام آسیایی در جودو و یک برنز مسابقات آسیایی کوراش ترکمنستان را در کارنامه خود دارم.

وی همچنین بیان کرد: من در خانواده ورزشی بزرگ‌شده‌ام و مشوق‌های من در این ورزش پدر و برادرم بوده‌اند که از مدال‌آوران ورزش زورخانه‌ای هستند.

باقری ادامه داد: به دعوت انجمن کوراش به اولین اردوی آمادگی تیم ملی کوراش بانوان به میزبانی خراسان‌شمالی آمدم و باید بگویم میزبانی بجنورد عالی بود.

این کوراشکار خرم‌آبادی، با اشاره به اینکه بیشتر در رشته جودو فعالیت داشته، اظهار کرد: در کوراش راحت هستم چراکه رشته نزدیکی به جودو است و تنها در یک سری قوانین جزئی و گارد گیری تفاوت دارند و ازآنجایی‌که برنز آسیایی کوراش را به دست آوردم احساس می‌کنم در جاکارتا در رشته کوراش موفق‌تر خواهم بود و به طلای جاکارتا می‌اندیشم.

وی بابیان اینکه در جاکارتا بانوان از ایران در دو وزن اعزام خواهند شد، افزود: امیدوارم با تلاش و تمرینات و عملکرد خوبی که از خود به نمایش می‌گذارم جزء 4 بانوی اعزامی به رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی باشم.

باقری تمرینات انجام‌شده در این اردو را منسجم و با برنامه دانست و از سرمربی مهری مهرپور و همچنین مربی بتول پاکروح تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان از فریبا باقری نائب رئیس انجمن کوراش کشور به خاطر حمایت‌های بی‌شائبه و برگزاری این اردو به نحو احسن کمال تشکر و قدردانی را داشت و ابراز امیدواری کرد که این حمایت‌ها از ورزش بانوان ادامه‌دار باشد.

گفتنی است: اولین دوره اردوی آمادگی تیم های ملی کوراش بانوان و آقایان به میزبانی خراسان شمالی از 16 دی‌ماه 96 آغاز و تا پنج‌شنبه 21 دی ماه ادامه داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =