صبح امروز سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار درمراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت گاز استان گفت: از مدیرعامل پیشین این اداره که چندین سال در شرکت گاز استان زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر می کنیم و ایشان مدیری خوش اخلاق و محبوب بودند چراکه هر زمام اتفاقی می افتاد، با ارامش کامل وارد صحنه می شدند و وظایف خود را بخوبی انجام می دادند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا آریایی برای مدیریت جدید نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: ان شالله شاهد موفقیت،بازدهی عالی و توفیق روز افزون مدیر جدید نیز باشیم.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار تصریح کرد: جابه جایی مدیران دلیلی بر کم کاری مدیر سابق نیست و درطول سی سال خدمت هر مدیر این روال طبیعی ست و ای کاش فقط زمانی که جابه جا می شویم، افسوس نخوردیم که کم کاری کردیم و می توانستیم بیشتر از اینها کار کنیم.

آریایی گفت: تا به امروز هزار و 150 روستا از استان از نعمت گاز بهره مند شده اند و 350 روستای دیگر در دستور کار گازرسانی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به ضرورت گازرسانی به روستاهای استان و اینکه سوخت گاز یکی از سالمترین سوختهای فسیلی ست، افزود: اگر روستاها به آن دسترس پیدا نمی کردند تهدیدی برای جنگلهای استان بود که آسبهای زیست محیطی جبران ناپذیری را رقم می زد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =