در روز سه‌شنبه 10 بهمن، پربازدیدترین خبر به سخنان رهبر انقلاب درباره سیاست‌های آمریکا در منطقه اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره گرانی کرایه فرودگاه امام تا تهران و ممنوع‌المنبر شدن روحانی سرشناس بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، مهم‌ترین خبر به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره سیاست های آمریکا در قبال منطقه اختصاص داشت.

پربازدیدترین خبر هم به اقدام تحسین برانگیز آیت‌الله امینی مربوط بود که حاضر نشد در حصار نرده‌ها نماز بخواند. نقل‌قولی هم از آیت‌الله مصباح یزدی با عنوان برخی مسئولان ولایت‌فقیه را دیکتاتوری می‌دانند برای دنبال کنندگان اخبار سیاسی جذابیت زیادی داشت. رد تحقیق و تفحص مدارک رییس جمهور در مجلس هم از اهمیت زیادی برای کاربران برخوردار بود.

در سرویس اقتصاد، کرایه یک میلیون تومانی فرودگاه امام تا تهران برای مخاطبان قابل تامل و اهمیت بود. پاک شدن جعبه سیاه کشتی چینی کریستال هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. خبری درباره نوسانات بازار ارز و گرانی طلا هم برای فعالان این حوزه جذابیت زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، ممنوع‌المنبر شدن روحانی سرشناس به دلیل اعتراض به مداحان پربازدیدترین خبر بود. ماجرای معتاد شدن بازیگر «بچه‌های آسمان» هم برای کاربرانی که با این اثر خاطره دارند جالب توجه بود. عزادار شدن شهاب حسینی هم برای علاقه‌مندان این هنرمند جذابیت زیادی داشت.

در سرویس جامعه، مخالفت تند یک نماینده مجلس درباره استخدام زنان بازدید زیادی از سوی کاربران داشت. عذرخواهی بیمارستان اردستان به خاطر جا گذاشتن پنس در شکم بیمار هم با استقبال کاربران همراه شد. ادعایی درباره خشک شدن 12 استان کشور تا 50 سال آینده هم برای هموطنان از اهمیت زیادی برخوردار بود.

در سرویس بین‌الملل، واکنش ظریف به نمایش قلابی ترامپ علیه ایران برای دنبال کنندگان روابط ایران و آمریکا جذابیت زیادی داشت. اظهارنظری از رییس جمهور روسیه درباره نحوه برخورد آمریکا با عنوان اینکه با روسیه مثل ایران و کره‌شمالی رفتار شود احمقانه است بازدید زیادی داشت. انصارالله پاسخ میهمانی ترامپ را داد هم برای علاقه‌مندان به مسایل منطقه اهمیت زیادی داشت.

در سرویس ورزش، اظهارنظر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره حادثه‌ای که برای مهدی قائدی رخ داد پربازدیدترین خبر بود. سوالی درباره علت دعوت نشدن آقای گل پرسپولیس به تیم ملی هم برای هواداران سرخ‌ها جذابیت زیادی داشت و مورد استقبال قرار گرفت. تصویری هم از کودک تازه متولد شده مهاجم تیم ملی فوتبال توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، متلک تصویری یک روزنامه به شهردار تهران و وزیر راه پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =