در روز جمعه 13 بهمن، پربازدیدترین خبر به روایتی از بی اهمیت دانستن رای مردم از سوی دو چهره سیاسی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره مردی که می خواهد با ترامپ رقابت کند و خودکشی پسر فیدل کاسترو بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، روایتی از بی‌اهمیت دانستن رأی مردم از سوی مصباح‌یزدی و یک عضو ۳۵ ساله شورای نگهبان پربازدیدترین خبر بود. شاهی که شهرهای ایران را به نام خودش سند زده بود نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. سخنی از آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران با عنوان هرچه بتوانیم موشک تولید کرده و بردش را بالا می‎بریم برای کاربران جذابیت زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، مردی که می‌خواهد با ترامپ رقابت کند پربازدیدترین خبر بود. «بیت کوین» فرو ریخت برای علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در آن پرفروش بود. افزایش قیمت خودرو در سرمای هوا هم برای متقاضیان خرید خودرو اهمیت زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، بازیگر «محمد رسول‌الله ص» در دورهمی با استقبال کاربران همراه شد. بازیگر سرشناس مظنون اصلی پرونده یک مرگ مشکوک نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. درگذشت رضا مقدسی روزنامه نگار پیشکسوت پربازدید بود.

در سرویس جامعه، واکنش مولاوردی به اظهارات کارشناس شبکه یزد که زنان را به پاشویه همسرانشان توصیه کرده بود نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. هنگام حمله قلبی چه باید کرد؟ برای کاربرانی که با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند اهمیت زیادی داشت. ارز گران شد، سفر گران شد با بازدید کاربرانی که زیاد سفر می کنند همراه شد.

در سرویس بین الملل، پسر فیدل کاسترو خودکشی کرد پربازدیدترین خبر بود. یکی دیگر از مذاکره‌کنندگان آمریکا در مورد برجام از سمت خود کناره‌گیری می‌کند هم برای دنبال کنندگان روابط ایران و آمریکا اهمیت زیادی داشت. اطلاعیه وزارت امور خارجه درباره حضور در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، پاسخ مهم وینفرد شفر درباره دلخوری حسین حسینی از نیمکت‌نشینی برای هواداران آبی ها اهمیت زیادی داشت. برخورد عجیب کریمی با لوگوی 90 برای کاربران جذاب بود. بازگشت شمسایی به تیم‌ملی فوتسال نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور حالا دیگه وقت سلفی گرفتنه پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =