هرچند خبر احتمال حضور بازیگر برنده اسکار در نقش مارگارت تاچر برای بعضی طرفداران نخست‌وزیر پیشین انگلیس خوشاینده بوده، اما بچه‌های او را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، منابع نزدیک به پروژه «بانوی آهنین» که با مشارکت شرکت پاته و بی‌بی‌سی فیلمز ساخته می‌شود، می گویند تاچر در فیلمنامه در قالب پیرزنی دچار زوال عقل تصویر شده که نگاهی غمناک به گذشته خود دارد.

او زنی است که در خود فرو رفته و نمی‌داند همسرش سر دنیس تاچر مرده است.

یکی از دوستان خانواده تاچر در این‌باره، گفت: «سر مارک و کارول تاچر از آنچه در مورد فیلم شنیده‌اند وحشت‌زده شده‌اند.»

او ادامه داد: «آنها فکر می‌کنند «بانوی آهنین» قرار است چیزی شبیه یک فانتزی چپ‌گرا از آب درآید. آنها واقعا حساس شده‌اند، اما از ترس اینکه قضیه بیش از این تبلیغاتی نشوند، تا الان به طور علنی چیزی نگفته‌اند.»

کامرون مکراکن مدیر عامل شرکت پاته درمورد پروژه سینمایی «بانوی آهنین»، گفت: «درست است، داستان فیلم در سال‌های اخیر روی می‌دهد و بارونس تاچر در فیلم پیروزی‌ها و شکست‌های دوران کاری فوق‌العاده خود را مرور می‌کند.»

او ادامه داد: «این فیلمی درباره قدرت و قیمتی است که باید به خاطرش پرداخت. این داستان فردی است که همیشه باید بین زندگی شخصی و موقعیت کاری خود توازن برقرار کند.»

مکراکن با اشاره به اینکه در فیلم وضعیت سلامتی تاچر 85 ساله مورد توجه قرار می‌گیرد، تاکید کرد این مسئله «با حساسیت لازم» انجام می‌شود. او در پایان گفت فیلم تاچر هرچند داستانی است، اما «عادلانه و صحیح» خواهد بود.

مارگارت تاچر از 1975 تا 1990 رهبر حزب محافظه‌کار بریتانیا و از 1979 تا 1990 نخست وزیر انگلیس بود.  مریل استریپ برای بازی در نقش او در حال مذاکره است.

تلگراف / 17 ژوئیه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 76083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =