در حالی که وزیر کشور عصردیروز در پاسخ به سوالی درباره تغییرات استانداران گفته بود معلوم نیست که در آینده چه جابه جایی ها صورت بگیرد، امروز استاندار جدید اردبیل را معرفی کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،مصطفی محمد نجار با حضور در جلسه شورای اداری استان اردبیل ، ضمن قدردانی از منصور حقیقت‌پور ، سید حسین صابری را به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی کرد .

وزیر کشور در این مراسم گفت : شرف و افتخار ما حضرت مهدی موعود (عج) است و انتظار عدالت و پاک شدن زمین از ظلم و جور ، انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر ما در کارهاست. وی افزود : نظام ولایت فقیه بر آمده از فرهنگ حسینی است و استان اردبیل هم نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ حسینی در کشور داشته است .

 محمد نجار ، به فتنه پس از انتخابات پارسال اشاره کرد و گفت : دشمنان ما با شور و شعور حسینی مردم دشمنی می کنند ، اما شکست فتنه پارسال به دست مردم ، تجربه جدیدی برای مقابله با تهدید نرم دشمنان بود و دشمنان دانستند که این ملت بزرگ با پیروی از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب شکست ناپذیر است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی های جامع دولت در خصوص ظرفیت‌ها ، شاخص‌ها و توانمندی های استانها و افراد اشاره کرد و گفت : تغییر استانداران هم به معنای استفاده از همه ظرفیت‌هاست .

وزیر کشور پیشینه تاریخی ، علمی و فرهنگی استان اردبیل را یادآور شد و همه مدیران و مسئولان را به وفاق و همدلی دعوت کرد و گفت : با وجود اقدامات بسیار خوب دولت در استان اردبیل شایسته است با تلاش شبانه روزی رشد توسعه استان شتاب گیرد .

وی گفت : با اینکه 90 درصد مصوبات دور دوم سفر استانی هیئت دولت به اردبیل اجرایی شده است اما دولت انتظار دارد همه مصوبات عملی شود . محمد نجار از استاندار اردبیل خواست به مسائل فرهنگی و هویت تاریخی استان اردبیل توجه کند و ارتباط محبت آمیزی با مردم و مسئولان داشته باشد.

وی همچنین توجه استاندار اردبیل به کشاورزی ، صنعت ، گردشگری، مسکن مهر، استفاده از توانمندی های بانوان و توسعه زیربناها در روستاها را خواستار شد وگفت : به استاندار جدید توصیه می کنم شایسته سالاری و عدالت را پیشه سازد و از پذیرش هر گونه سفارش و توصیه بی منطق افراد پرهیز کند .

 سید حسین صابری استاندار جدید اردبیل متولد سال 1334 شهر انار استان کرمان است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 78912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
    0 0
    حیف حقیقت پور که قدرشو ندونستین