در روز جمعه پنجم مرداد، اخباری درباره قائم مقام آیت‌الله جنتی، نخستین اظهارنظر رییس کل جدید بانک مرکزی و جزییات دستگیری یک زورگیر حرفه‌ای در سیدخندان نظر مخاطبان را به خود جلب کردند.

در سرویس سیاست، چه کسی قائم مقام آیت الله جنتی می شود؟ مهم‌ترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبری با عنوان دانه درشت‌ها و موضوعی به نام حفظ نظام کلیک کردند. سخنان مرتضی بانک با عنوان آقای روحانی تغییر نکرده است نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، نخستین اظهار نظر رئیس کل جدید بانک مرکزی بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی نیز روی خبر ۱۶۰ هزار میلیارد تومان از پول بانک‌ها قفل شد کلیک کردند. انصراف پالایشگاه بزرگ هند از خرید یک میلیون بشکه نفت ایران هم چشم‌ها را خیره کرد.

سرویس فرهنگ، قطع نماز آیت الله مکارم شیرازی در حرم رضوی در صدر خبرها نشست. کاربران همچنین از رابطه بهروز وثوقی با خواهرشاه تا قهر با ملک‌مطیعی را خواندند. در ادامه واکنش تند بازیگر زن به قتل وحشتناک دختر جوان مورد استقبال قرار گرفت.

در سرویس جامعه، خشم دونالدترامپ از همسرش به خاطر تماشای یک شبکه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت. جزییات دستگیری زورگیر حرفه‌ای سیدخندان دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. در ادامه، کاربران از پیرترین زن ژاپنی ۱۱۷ سال عمر کرد آگاه شدند.

در سرویس بین‌الملل، بازتاب سخنرانی سردار سلیمانی در رسانه‌های روسیه در صدر اخبار نشست. کاربران زیادی هم خواستند بدانند نتیجه نظرسنجی رسانه‌های آمریکایی از مردم درباره جنگ با ایران چه بود؟ هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن 2 تن دیگر در شهرک یهودی نشین
دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، زوایایی از قرارداد ترکمنچای تیام با استقلال کلیک زیادی خورد. همچنین پسر جدید برانکو را بشناسید مورد توجه قرار گرفت. خبری خوب برای استقلالی‌ها در آستانه اولین بازی هم بازدید زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =