خبرگزاری تسنیم گزارش داد: عبدالناصر همتی در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: این روزها خیلی از فعالان حوزه رسانه که بابت همراهی خوب آنها در تنویر افکار عمومی در ماهها و سال های گذشته قدردان هستم، این سوال را مطرح می کنند که چرا همتی ارتباط خود با رسانه ها را قطع کرده است و توضیحی در مورد مسائل ارزی، پولی و اقتصادی نمی‌دهد؟

وی در پاسخ به این موضوع نوشته است: اول اینکه از روزی که مسوولیت گرفته ام به همراه صاحبنظران، کارشناسان و سایر مسئولین اقتصادی تمام وقت درگیر بررسی راه‌های برون رفت از وضعیت فعلی ارزی و یافتن بهترین راه با کمترین آثار منفی هستیم و نتیجه حاصله را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس شورای پول و اعتبار ادامه داد: دوم اینکه هرچند مسئولین بانک مرکزی در تمام کشورها بیشتر عمل می‌کنند و بندرت سخن می‌گویند، ولی با توجه به شرایط خاص کشورمان حتما در حد ضرورت مصاحبه و توضیحات لازم را ارائه خواهم داد.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    37 0
    این صحبت‌ها حتی در صورت صحت ،کدام مشگل این کشور را حل میکند بسیاری کشورها با همین آمریکای گرگ داد و ستد دارند، باید بررسی شود کدام افراد یا جریان‌هایی در طول سالها این کشور را به مسیری هدایت کرده اند که اکنون به قول شما چنین گرگی با یک جمله کشور را به دردسر اساسی میاندازد ، در یک نقطه این شعارها را متوقف و شعور را جایگزین شعار کنیم
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    28 0
    هرچی میکشیم ازشماهاست
  • پگاه GB ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    8 0
    در بانک مرکزی خانه تکانی کنید