۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۵۴

ایسنا نوشت:

علی رفیعی که دو هفته‌ پیش‌ فیلمبرداری دومین ساخته‌ سینمایی خود را با نام «آقا یوسف» به پایان رسانده است، از تدوین این فیلم در هفته جاری خبر داد. این کارگردان سینما در این خصوص گفت: «دو هفته‌ پیش فیلمبرداری فیلم تمام شد و تنها یک پلان کوتاه 30 ثانیه‌ای باقی مانده که آن را هم به زودی خواهیم گرفت.»

او درباره‌ مراحل بعدی آماده‌سازی این فیلم توضیح داد: «از همان آغاز کار در نظر داشتم با حسن حسن‌دوست برای تدوین این فیلم همکاری کنم. در این مدت با ایشان چندین جلسه مشترک داشتیم و روی فیلمنامه کار کردیم. آقای حسن‌دوست فیلمنامه را به خوبی می‌شناسد و با تمام حساسیت‌های من آشناست و از حدود 4، 5 ماه پیش برای تدوین اولیه این فیلم با یکدیگر توافق کردیم که در هفته جاری این همکاری عملی می‌شود.

علی رفیعی در ادامه از علی صمدپور به عنوان آهنگساز این فیلم یاد کرد و افزود: «ایشان پیش از این، در فیلم قبلی‌ام «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» با بنده همکاری داشتند و در فیلم «آقا یوسف» نیز این همکاری را ادامه می‌دهیم.»

او درباره‌ اکران فیلم «آقا یوسف» متذکر شد: «تصور می‌کنم نخستین اکران فیلم همزمان با جشنواره فیلم فجر باشد. از سوی دیگر در نظر دارم پس از پایان ساخت این فیلم پروانه ساخت فیلم‌نامه دیگرم را ارایه بدهم در حال حاضر سه فیلمنامه «راز»، «رودخانه» و «دختر کاپیتان» را آماده دارم اما تصور می‌کنم به لحاظ روحی و همین طور شرایط کنونی، در حال حاضر بهتر است یکی از دو فیلم «راز» یا «رودخانه» را بسازم.»

«آقا یوسف» جدیدترین ساخته‌ علی رفیعی، مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آقا یوسف، بازنشسته از پنج سال پیش پنهان از چشم دخترش در خانه‌های مردم کار می‌کند. حوادثی که در این خانه‌ها به ویژه در دومین خانه رخ می‌دهد، مستقیما به او ربط پیدا می‌کند و زندگی او را دگرگون می‌سازد... .

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، پگاه آهنگرانی، لادن مستوفی، مریم سعادت، سهیلا رضوی، ستاره اسکندری، لیلا بلوکات، داریوش موفق، رویا میرعلمی به همراه هنرمند خردسال ملیکا پارسا و با معرفی مینا خسروانی و با حضور صابر ابر از بازیگران اصلی دومین فیلم بلند رفیعی هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 79842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =