در روز جمعه دهم شهریور ماه اخباری درباره واکنش علم‌الهدی به استفاده ابزاری زوار از زنان در مشهد، رایج‌ترین اشتباهات زوجین پس از ازدواج و واکنش ایران به اظهارات تند وزیر خارجه فرانسه مورد توجه کاربران قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، نقل قولی علی مطهری با تیتر فرد اصلح باید جایگزین شود در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین خبر  مالکان خودروی جدید تا یک سال حق فروش ندارند را خواندند. در ادامه، واکنش علم‌الهدی به استفاده ابزاری زوار از زنان در مشهد مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، کاربران خواستند بدانند راکدترین بازارهای ایران کدامند؟ تلاش برای حذف دلالی دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، رشته‌هایی که بازار کار ندارند اما هم‌چنان پرمتقاضی‌اند! هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، انتقاد تند خالق مسابقه‌ای که بی‌سوادی شرکت‌کنندگانش جنجالی شد از تلویزیون توجه کاربران زیادی را برانگیخت. حسرت بزرگ زندگی رضا رشیدپور و نسبت فامیلی او با رضا گلزار دیگر پربیننده این سرویس بود. عکسی از گریم خشن حمید فرخ‌نژاد در نقش جمشید سامورایی نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس جامعه، رایج‌ترین اشتباهات زوجین پس از ازدواج توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، هشدار پلیس فتا در مورد خرید از «شیپور»، «باما» و «دیوار» مورد توجه قرار گرفت. تصاویری از بزرگ ترین سگ دنیا هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، واکنش ایران به اظهارات تند وزیر خارجه فرانسه پربازدیدترین خبر بود. حمله مجدد ترامپ به سی‌ان‌ان هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. انفجار شدید در کربلا دیگر خبر پربازدید بود.

در سرویس ورزش، اظهارنظر شگفت انگیز امیر قلعه‌نویی پربازدیدترین بود. خبر بد برای ایرانی‌ها و خبر خوب برای عربستانی‌ها! نیز توجه کاربران را جلب کرد. اقدام خیرخواهانه مسعود شجاعی بعد از گلزنی دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =