چاق‌ترین مادر دنیا که تنها 25 ساله و 240 کیلوگرم وزن داشت، پنج ماه پس از تولد نوزادش جان باخت.

به گزارش ایسنا، خویشاوندان این زن 25 ساله که «ویکتوریا لاکاتوس» نام داشت، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی رومانی، اعلام کردند که این زن که لقب چاق‌ترین مادر دنیا را از آن خود کرده بود، روز گذشته به دلیل تب بالا و مشکلات تنفسی دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

پزشکان بیمارستان «کرایوآ» در جنوب رومانی نیز یادآور شدند که قلب این زن از تپش ایستاده است.

«فلورین تپرسکو» ـ مدیر بیمارستان مذکور ـ نیز خاطرنشان کرد: پزشکان تمام تلاش خود را برای احیای قلبی و بازگرداندن این زن انجام دادند، به طوری که 30 دقیقه عملیات احیا به طول انجامید، اما به دلیل وزن بسیار زیاد و چاقی منحصر به فردی که این زن داشت، پزشکان نتوانستند او را به زندگی بازگردانند.

«کریستینا سوسویی» ـ خواهر این زن ـ در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ «لیبرتاتی» چاپ رومانی، اضافه کرد: هنگامی که خواهرم با عمل سزارین دخترش را در 18 فوریه سال جاری به دنیا آورد، 20 کیلوگرم به وزنش افزوده شد.

دختر او تنها 9/2 کیلوگرم وزن داشت، پزشکان به خواهرم توصیه اکید کردند که باید رژیم بگیرد ، اما او موفق نشد.

این روزنامه‌ می‌نویسد: دختر این زن که «آنی سوآرا» نام دارد، هم اکنون با مادربزرگ خود زندگی می‌کند و هنوز مشخص نشده که آیا پدرش می‌تواند نگه‌داری از او را به عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «ویکتوریا لاکاتوس» 25 ساله که 240 کیلوگرم وزن داشت، هفته گذشته به دلیل تب بالا در بیمارستان محل سکونتش در جنوب این کشور بستری شده بود.

به گزارش ایسنا، زایمان برای زنان بسیار چاق احتمال خونریزی، تولد نارس نوزادان و سقط جنین را در پی دارد، اما در اوت سال 2008 میلادی یک زن بسیار چاق در انگلستان سه قلو به دنیا آورد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =