استودیو سامیت اینترتینمنت قسمت پنجم و آخر مجموعه سینمایی «گرگ و میش» را 16 نوامبر 2012 روانه سینماها می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، قسمت پایانی این سری فیلم‌های خون‌آشامی با عنوان رسمی «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 2» تقریبا یکسال پس از قسمت چهارم نمایش داده می‌شود.

فیلمبرداری قسمت‌های چهارم و پنجم پاییز امسال در ونکوور در کانادا و «باتن روژ» در ایالت لوئیزیانا آمریکا انجام می‌شود و تولید دو فیلم «سپیده‌دم» یکسال طول می‌کشد.

استودیو اینترتینمنت ژوئن پیش اعلام کرد فیلم آخر مجموعه را در دو قسمت اکران می‌کند و قسمت اول 18 نوامبر 2011 به سینماها می‌آید.

دو فیلم «سپیده‌دم» را بیل کاندون بر اساس چهارمین و آخرین قسمت مجموعه کتاب‌های «گرگ و میش» نوشته استفنی مایر، کارگردانی می‌کند. در قسمت آخر بلا دختر نوجوان و فانی با ادوارد خون‌آشام ازدواج می‌کند و آنها صاحب دختری نیمه‌انسان-‌نیمه خون‌آشام به نام «رنسمی» می‌شوند.

کاترین هاردویک اولین فیلم «گرگ و میش» را کارگردانی کرد و کریس وایس کارگردان «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: ماه نو» فیلم دوم بود. دیوید اسلید هم روی صندلی کارگردانی فیلم سوم با عنوان «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: خسوف» نشست که از 30 ژوئن اکران شده است. این مجموعه تاکنون بیش از 6/1 میلیارد دلار در دنیا فروش داشته است.

فیلمنامه سه فیلم قبلی را ملیسا رزنبرگ نوشت و او اکنون روی فیلمنامه فیلم چهارم کار می‌کند. لی پیس برای بازی در نقش خون‌آشامی به نام گارت در حال مذاکره است. کریستن استیوارت و رابرت پاتینسن بازیگران اصلی این مجموعه فیلم‌ها هستند.

تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه از چهار جلد «گرگ و میش» به فروش رفته و حق چاپ آن به 50 کشور فروخته شده است.

ورایتی / 3 اوت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =