علی دایی معتقد است به دلیل اختلاف دمای ارمنستان و آبادان، فدراسیون فوتبال باید بازی این تیم را با نفت، دو روز عقب بیندازد.

علی دایی سرمربی پرسپولیس با این‌که نسبت به سایر مربیان لیگ برتری شرایط بهتری دارد اما هنوز هم از برنامه‌های تیم ملی راضی نیست.

تیم او این هفته باید با نفت آبادان در آبادان بازی کند؛ مسابقه‌ای که از نظر پرسپولیسی‌ها بسیار با اهمیت است. نفت آبادان گرچه معمولا تیمی است که از سوی حریفان زیاد جدی گرفته نمی‌شود و به عنوان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول به شمار می‌رود، اما این تیم در این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته و فعلا هم صدرنشین لیگ برتر است.

به همین دلیل است که علی دایی اصرار زیادی دارد تا تیمش را با تمام قوا مقابل این تیم به میدان بفرستد. علی دایی که می‌داند در صورت عوض نشدن برنامه‌های تیم ملی یا لیگ، باید قید بازیکنان ملی‌پوش خود را بزند می‌گوید: «فدراسیون فوتبال باید بازی ما را با نفت دو روز عقب بیندازد. من نمی‌توانم بازیکنان ملی‌پوشم را که به ارمنستان رفته و در آن سرما مسابقه داده‌اند، دو روز بعد به آبادان ببرم و در آن هوای گرم به زمین بفرستم.»

دایی در پاسخ به این سوال که اگر فدراسیون فوتبال به این درخواستش پاسخ مثبت بدهد، شکایتش را از فدراسیون فوتبال پس می‌گیرد یا نه می‌گوید: «این مسئله چه ربطی به آن یکی دارد؟»

علی دایی همچنین جواب صحبت‌های محمد مایلی‌کهن را نیز می‌دهد. او در پاسخ به حرف‌های مایلی‌کهن می‌گوید: «اگر دفعه قبل دیدید شکایتم را از مایلی‌کهن پس گرفتم به این دلیل بود که او مربی تیم ملی شد. اما این دفعه اگر او به کارش ادامه بدهد، دوباره از او شکایت می‌کنم و دیگر هم منصرف نمی‌شوم.»

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 82205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلي پور IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    به نظر بنده آقاي مايلي كهن براي اينكه هميشه دوست داره جلب توجه كنه اين حرفا رو ميزنه و اصلاً حرفهاي ايشان ارزش جواب دادن نداره چون مطمئناً دوباره در صدا وسيم بازم از آقاي دائي عذرخواهي ميكنه اونم جلوي چشم ميليون ها بيننده.
  • رسول US ۰۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
    0 0
    دائی جان کا کا بیا آبادان ما منتظریم. هی این دست اون دست نکن فوقش دو سه تا گل میخوری و برمیگردی تهران. هوا گرمه و سرده چیه.