رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در 24 ساعت گذشته 25 فقره تصادف فوتی و 414 فقره تصادف جرحی در جاده های کشور روی داد.

سرهنگ رسول ضیاءالدین در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: این تصادفات به فوت 36 نفر و مجروح شدن 534 نفر منجر شد.

وی گفت: از این تعداد تصادف 28 درصد به علت بی توجهی راننده به جلو،16 درصد به علت انحراف به چپ،20 درصد به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه و بقیه به علت دیگر بی احتیاطی ها رخ داد. سرهنگ ضیاءالدین افزود: همچنین در این مدت 42 فقره واژگونی خودرو تک وسیله نیز گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیشترین تصادف از ساعتِ 24 شب گذشته تا ساعت 6 بامداد امروز روی داده است اضافه کرد: خودروهای سواری با 44 درصد، تریلی با 16 درصد، وانت با 12 درصد و موتورسیکلت ها با 8 درصد بیشترین آمار تصادفِ 24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه به 2 فقره تصادف مهم جاده ای در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت:ساعت 21 دیشب در محور ارومیه به سلماس در استان آذربایجان غربی، انحراف به چپ سواری پیکان و برخورد آن با یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه تریلر اسکانیا به فوت 3 نفر و جراحت 2 نفر منجر شد.

سرهنگ ضیاءالدین اضافه کرد: همچنین ساعت 5 بامداد امروز در محور بجنورد به چمن بید در استان خراسان شمالی ، بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه سواری پیکان و برخورد آن با 2 دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری رنو 2 نفر فوت و 3 نفر مجروح شدند. وی به رانندگان توصیه کرد برای جلوگیری از افزایش تصادفات جاده ای، فاصله ایمن با خودروی جلویی را رعایت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 82709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =