معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از مدیر مسئول روزنامه همشهری گفت: این روزنامه هر روز یک مطلب علیه دولت می نویسد ؛ ای کاش که راستش را می نوشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ محمدرضا رحیمی که در جمع روسای وزارت آموزش و پرورش سخن می گفت با انتقاد از مطالب مندرج در روزنامه همشهری افزود: مصالح کشور، که ما روزی در راه آن خون دادیم باید مانع از گفتن چنین مطالبی شود.

وی گفت: 250 فقره مورد کذب در این روزنامه درج شده است که یکی از آنها این بود که ما سه برابر نیاز داخل، برنج وارد کردیم ؛ ولله این مطلب دروغ بود.

رحیمی گفت: ما مدیریت واردات برنج را به دو استاندار استانهای شمالی خود سپردیم تا آنان براساس مازاد نیاز سرانه کشور برنج وارد کنند.

وی گفت: این مطالب کذب موجب می شود که دلالان بازار، برنج های کشاورزان شهرهای شمالی را به پایین ترین بها بخرند.

معاون اول رئیس جمهور خطاب به مدیر مسئول روزنامه همشهری گفت: دوست و برادری که صاحب امتیازی این روزنامه را دارد و خود سالها از رزمندگان دفاع مقدس بوده باید مروت به خرج دهد و در این سه سال باقیمانده دولت را همراهی کند.

وی گفت: در این شرایط که ما در تحریم هستیم حتی درج برخی مطالب واقعی درست نیست چه رسد که آنها را نیز بزرگ کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 82804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
    0 0
    نکته مطابقت داده شود تاریخ ورود برنج ها با واگذاری مدیریت واردات برنج به استان های شمالی دیگر این که جناب رحیمی بفرمایند گفتن واقعیت چه کسی را متضرر می کند و شرایط چه شرایطی است که باید جلوی انتشار واقعیت را گرفت فراموش نکنیم که همیشه ما در حال اضطرار بوده ایم و همیشه هم به همین بهانه مسوولین از زیر بار پاسخگویی شانه حالی کرده اند وقت آن نرسیده است که به وضعیت اضطراری جامعه هم بیندیشیم.
  • بدون نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
    0 0
    با توجه به هزينه بالاي توليد برنج و قيمت پايين آن در بازار،هم اكنون كشاورزان برنج شمال، رقبتي به كشت محصول خود ندارند و شاليزار خود رارها كرده وشاليزارها تبديل به نيزار شده است.وبا توجه به عدم يكپارچه سازي و استفاده از روشهاي مكانيزاسيون در كشت ،داشت و برداشت محصول و وفور برنج خارجي در بازار و عدم خريد تضميني محصول در آينده نزديك كشاورزان به شهرها مهاجرت نموده ودر نتيجه معزل شهرنشيني بوجود خواهد آمد.