رییس جمهور با اشاره به برخی اختلاف نظرها میان قوای مجریه و مقننه پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترکی را داد.

غلامحسین مسعودی ریحان نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت و گو باخبرآنلاین در تشریح نشست مشترک دولت و مجلس که عصر امروز در خانه ملت برگزار شد گفت: رییس جمهور در این جلسه در مورد همدلی و دوستی میان قوه مجریه و مقننه صحبت کرده و تاکید نمود که مشکلات میان دولت و مجلس باید در جلساتی مرتفع شود.

به گفته وی محمود احمدی نژاد پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترکی با حضور نمایندگانی از دولت و مجلس را ارایه داده است تا از این پس مشکلات دو قوه به جای طرح در فضای رسانه ای در این کارگروه حل و فصل شود.

وی به نقل از رییس جمهور ادامه داد: آقای احمدی نژاد از مجلس خواستند تا با تصویب بهترین قوانین راه را برای اجرای بهتر آن ها از سوی دولت فراهم کنند.

نماینده اهر در مجلس با اشاره به اینکه غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی در سخنان خود گفت به نظر می رسد دولت آماده اجرای این قانون از آغاز مهر ماه نیست، ادامه داد: رییس جمهور به این سخنان وی نیز پاسخ داد.

به گفته وی مصباحی مقدم در این جلسه گفته بود که بر اساس شواهد و قرائن موجود دولت آمادگی لازم برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در زمان موعود را ندارد. این در حالی است که دولت پیش از این اعلام کرده بود دو ماه پیش از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها، یارانه ها را به شکل نقدی به مردم پرداخت می کند. این کار که برخلاف مصوبه مجلس است هنوز از سوی دولت اجرایی نشده است.

مسعودی ریحان از تاکید رییس جمهور بر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در موعد مقرر سخن گفت و افزود: آقای احمدی نژاد با همان ادبیات همیشگی شان ادامه دادند به کور چشم دشمن دولت این قانون را اجرا می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 86518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =