رئیس جمهور منتقدان انتخاباتی خود را به تخریب دولت نهم متهم و تهدید کرد که پرونده این افراد را افشا می‌کند .

به گزارش  مهر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور بعدازظهر شنبه در کنفرانس خبری با نمایندگان رسانه‌های داخلی نسبت به انتقادات اخیر رقبای خود در عرصه انتخابات آتی ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وی با بیان اینکه این افراد مرتکب دو خطا می‌شوند گفت: نخستین خطای این افراد این است که طبق قانون انتخابات کسی حق ندارد کسی را تخریب کند و بر این اساس تخریب جرم محسوب می‌شود که پیش گیری از وقوع چنین مسئله ای به منظور قانونگرایی نیز لازم است.

رئیس جمهور اشتباه دیگر این افراد طرح اتهاماتی دانست که بعدا قابل اثبات نیست و گفت: بنده در طول سه ماه اخیر و مجموع 4 سال گذشته سکوت کرده ام تا فضای کشور آرام بماند چرا که این موضوع را به سود کشور می‌دانستم، ضمن آنکه فکر می‌کردم وارد شدن ما به این مسائل روند خدمت رسانی را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

احمدی نژاد افزود: معنای این سخن البته این نیست که مسائلی که مطرح می‌شوند پاسخ ندارند؛ انشاءالله در مناظره‌هایی که برای مسائل انتخاباتی برگزار می‌شود، این مباحث را تشریح خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: این افراد جوری حرف می‌زنند که گویی کشوری شسته و رفته و بدون مشکل را به ما تحویل داده‌اند و انگار تمام مشکلات در این چهار ساله ایجاد شده است!

رئیس‌جمهور با تهدید این افراد به افشای برخی مسائل پرونده‌هایشان گفت: پرونده این آقایان روشن است، من نمی‌خواستم که برخی مسائل را باز کنم، ولی آنها به گونه‌ای رفتار می‌کنند که مجبور شویم پرونده‌هایشان را باز کنیم. قطعا همه سیاهی‌ها را به یک دولت نسبت دادن از اخلاق ملت ایران به دور است.

احمدی نژاد ادامه داد: عملکرد این دولت کاملا مشخص است و با تبلیغات نمی‌توان آن را تغییر داد البته عملکرد دیگران نیز کاملا روشن است و می‌توان اینها را با هم مقایسه کرد که به فضل خدا به زودی چنین خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 8988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
    0 0
    سرانجام ریاست محترم جمهموری قبول کردند که در دولت ایشان نیز سیاهی هائی وجود دارد چون ایشان تا کنون هیچ گونه اشکالی در عملکرد دولت خویش نمی دیدند علیرغم مدیران ییشماری به علت بی کفایتی معزول گشتند که تنها جرم شان اسرار هویدا میکردند
  • پژمان IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۳
    0 0
    سایت خبر آنلاین در معنی کلمات اشتباه کرده و نمی بایست از کلمات احمدی نژاد استفاده کند اما«تخریب» به آقای احمدی نژاد توصیه میکنم به تبلیغات سال 84 رجوع کند آیا در آنجا اتهام مالی وارد کرد یا ایراد مدیریتی گرفت. ایشان در همینجا نیز اتهاماتی وارد کرده که اگر نام میبرد برای ایشان پیگرد قانونی داشت. اما رقبا به کارها و برنامه ها و ناتوانیهای دولت و گزینش غلط مدیران انتقاد کردند و این تخریب نیست. البته احمدی نژاد گویی از همین واقعیتها به شدت ناراحت شده .