بازیگران فیلم موزیکال «آوای موسیقی» پس از 45 سال در برنامه «نمایش اپرا وینفری» دور هم جمع می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی هارپو اعلام کرد تمامی عوامل فیلم موزیکال «آوای موسیقی» محصول 1965 و برنده اسکار بهترین فیلم روز 29 اکتبر در این برنامه حاضر می‌شوند.

جولی اندروز و کریستوفر پلامر، بازیگران زن و مرد اصلی فیلم نیز در برنامه شرکت می‌کنند. اندروز در فیلم نقش ماریا، پرستار بچه‌های کاپیتان فون تروپ با بازی پلامر را بازی کرد. اندروز به دلیل عمل جراحی که سال 1997 روی حنجره‌اش انجام داد قادر به آواز خواندن در این برنامه نیست.

پلامر در این برنامه درمورد رابطه‌اش در طول این چهار دهه با فیلم صحبت می‌کند. در جریان برنامه گروه آواز کودکان «فون تروپ» به اجرای موسیقی می‌پردازند، برخی از اعضای این گروه از خانواده واقعی فون تروپ هستند.

جی.کی. رولینگ نیز مهمان روز جمعه اپرا وینفری است اما نه بطور حضوری. وینفری در جریان جشنواره ادینبورگ در اسکاتلند با رولینگ ملاقات کرد. گفت‌وگوی این دو روز جمعه در این برنامه پخش می‌‌شود.

کمپانی هارپو اعلام کرد رولینگ در صحبت‌هایش درمورد احتمال نوشتن جلد جدید مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» و کنار آمدن با شهرت سخن گفته است.

براساس این مجموعه کتاب‌ها چند فیلم پرفروش و یک پارک تفریحی ساخته شده است. تاکنون بیش از 400 میلیون نسخه از این مجموعه کتاب به فروش رفته است.

مجله فوربس رولینگ را به عنوان یکی از پولدارترین زنان بریتانیا با درآمد یک میلیارد دلار معرفی کرد.

آسوشیتدپرس / 27 سپتامبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 96025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =