در آخرین ساعات تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس نهم لیستی تازه منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، «آشتی ملی، تدام حیات ملی» عنوانی است که در بالای این فهرست انتخاباتی و روی عکس حضور محمود احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار هاشمی رفسنجانی نوشته شده است.

در این فهرست که با محوریت جبهه پایداری تنظیم شده است اسامی حجج الاسلام مصباحی مقدم و کازرونی و خانم ها لاله افتخاری، زهره الهیان، فاطمه رهبر و الهام امین زاده که نامزدهای اختصاصی جبهه متحد اصولگرایان هستند گنجانده شده است و اسامی 7 نفر از نامزدهای جبهه پایداری حذف شده است.

چینش این فهرست بر اساس 18 نامزد جبهه پایداری طراحی و تنظیم شده است.

این فهرست انتخاباتی که با عنوان «ندای ملت، حامی نظام و دولت» منتشر شده است به امضای تشکل هایی به نام ائتلاف بزرگ شهرستانیها و تهران بزرگ و هیات متوسلین به چهارده معصوم(ع) منتشر شده است.

/2727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    48 3
    جل الخالق!!! اینطوری توی انتخابات شرکت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مجتبي IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    87 2
    دمشون گرم. از آب گل آلود ماهي گرفتن يعني همين. تا ديروز كه آقاي رفسنجاني بد بود؟ همش ميگفتن خواص بي بصيرت و ... ازين حرفا. خبرآنلاين به نام آزادي بيان چاپ كن لطفا.
    • سرباز گمنام ولایت IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      2 10
      پروفسور حالا هم کسی هاشمی رو قبول نداره. احمدی نژاد رو هم همین طور. این لیست با اجازه نامزدها که منتشر نشده. کسانی که می خواسته خط سیر سیاست تخریب پشت تخریب دشمنان پایداری رو دنبال کنن این لیست رو منتشر کردن. خودتون هم باورتون شده که پایداری حامی دولته. اونقدر دروغ گفتین که خودتون هم باورتون شد.
    • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      6 1
      آقای سرباز گمنام, مقام معظم رهبری آقای هاشمی رو به ریاست یکی از مهمترین نهادهای کشور منصوب کرده اونوقت شما می گی کسی ایشونو قبول نداره؟!!! شما خودت اصلاً بفرما پیرو کدوم ولایتی اولاً؟ ثانیاً شما بجای خودت نظر بده نه همه مردم
  • بدون نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    2 1
    کامنتی را گذاشته بودم مبنی بر اینکه مگر مسئولین برای خرید ارزاق به بازار نمیروند؟؟ ولی متاسفانه!!!! نظرمو نگذاشتید. چرا؟؟؟؟ وقتی سوال کردم بالاترین مقام کشور مگر خبر بازار و گرانی را ندارد و یا با بن و کارت و... خرید میکنند شاید ترسیدید که در شما را تخته کنند. آزادی بیان؟؟؟؟ کشک!!!! لازم بذکر است که بنده در آن کامنت هیچ توهینی به کسی نداشتم و در پی تاسف خوردن هاشمی مبنی بر اختصاص24 میلیارد دلار به وارردات نوشتم... خواهشا اگر نظرمو چاپ نمیکنید علتشو به ایمیلم بفرستید تا دنبال یه فیلتر شکن بگردم. من در روز بیش از دو الی سه ساعت در سایت شما پرسه میزنم ولی ظاهراً بیهوده تلف میکنم.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    4 1
    خیلی جالب است. اینجا دقیقاً پی به تحلیل فوق العاده دکتر زیبا کلام بردم. که در یادداشتی که شما هم منتشر کردید پیش بینی کرده بودند که برخی نزدیکان دولت راه نزدیک کردن خود به آقای هاشمی را در پیش خواهند گرفت تا از صحنه سیاسی مملکت خارج نشوند... آن موقع بعضی ها کامنت زده بودند که: "زیبا کلام این تحلیل های مسخره رو از کجا در میاره..؟" خواهش می کنم چاپ کنید.
  • صادقی US ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    6 1
    پس معلوم شد که هاشمی هنوز وزنه ای تاثیر گذار است . که کسانی که برای حذف او کمر بسته بودند حالا متوجه شدند اشتباه کرده اند . خدا کند عوام فریبی نباشد