مراسم میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به دوزبان عربی و انگلیسی با رویکرد شناخت ابعاد شخصیتی امام حسن(ع) در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ، با حضور جمع کثیری از مومنان روزه دار که از نقاط مختلف لندن آمده بودند در روز شنبه 4 آگوست 2012 ساعتی پیش از اذان مغرب و عشا درمرکز اسلامی انگلیس برگزار شد.

علاوه بر برگزاری جشن میلاد حضرت امام حسن (ع)، در شب های ماه مبارک رمضان ، هر شب پس از قرائت دعای افتتاح در بخش پایانی برنامه ها ، مشتاقان وعلاقمندان دربرنامه محفلی با قرآن حضور بهم می رسانند و به تلاوت اساتید قرآن کریم ودیگر قاریان حاضر درجلسه گوش فرا می دهند. برگزاری کلاس قرائت و آموزش و تفسیر قرآن ویژه بانوان و نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است که هر روز ساعاتی پیش از اذان مغرب و عشا برگزار می شود.

برنامه به زبان انگلیسی نیز از روز پانزده ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و در این برنامه حجج اسلام والمسلمین شمالی وبهمن پور سخنرانی خواهندکرد. ویژه برنامه مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم نیز از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در مرکز اسلامی انگلیس است که در روزهای یکشنبه و دوشنبه وسه شنبه 12 و13 و14 آگوست با حضور قاریان علاقمند به شرکت در مسابقات قرآن برگزار خواهد شد.

/62303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • SAMA IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام مطلب مربوط به مراسم ولادت امام حسن مجتبی ع رو در لندن خوندم ممنون از زحمات شما .