برخورد خودرو سواری با کامیون در جاده امین آباد ورامین دو کشته و مجروح بر جای گذاشت.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در ساعت 14:20 دقیقه بعد از ظهر دیروز شنبه با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 86 را به محل حادثه در جاده امین آباد، نرسیده به میدان غنی آباد اعزام کرد.
به گفته عباس زارعی، رئیس ایستگاه 86 آتش نشانی، خودرو سواری و کامیون کمپرسی درحال حرکت در اتوبان در دست ساخت بودند که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
وی افزود: شدت تصادف به حدی بود که خودرو سواری به آهن پاره ای تبدیل شد و یک سرنشین آن در دم کشته و راننده جوان آن هم شدیدا زخمی شد.
عباس زارعی در مورد نحوه امدادرسانی در این حادثه اظهار داشت: آتش نشانان به هنگام رسیدن، به سرعت به ایمن سازی محل پرداخته و با رعایت نکات ایمنی، هر دو سرنشین را از میان اتاقک درهم پیچیده خودرو به بیرون منتقل کردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در جریان این حادثه یکی از سرنشینان سواری که از ناحیه سر به شدت آسیب دیده بود درهمان لحظات اولیه جان باخت که با معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس، مرگ وی تایید شد.
وی علت بروز این حادثه مرگبار رانندگی را منوط به اظهار نظر کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران ذکر کرد و افزود: سرنشین دیگر خودرو سواری که راننده این وسیله نقلیه بود دراین حادثه به سختی مجروح شد که به دلیل وخامت جسمی سریعا توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.
عکسها: پایگاه خبری 125
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    10 5
    اگر هر دو ترمز ABS داشتند و بدنه ي محكم داشتند و به كيسه هوا مجهز بودند الان اين اتفاق نميوفتاد و نزديك عيد خانواده ي مردم داغ دار نميشدند. از طرف ديگه ماشيناي بالاي 7 سال بايد از رده خارج بشن. سالي به گفته ي رييس راهبر 20هزار كشته ميديم و سهم نا ايمن بودن خودرو بالاتر از هر چيز ديگه اي هست. تو رو خدا يا ماشين ايمن توليد كنيد يا تعطيل كنيد ماشين ايمن كم مصرف و بادوام وارد بشه بدون تعرفه. تا كي كشته بديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    11 5
    حیف شد دم عیدی بنده خدا فوت کرد
  • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
    2 2
    بخدا رانندگی لجبازی شوخی و روکم کنی نیست اخه این شب عیدی چرا باید اینجوری بشه تورو بخدا بیاید بیشتر احتیاط کنیم بخدا طوری نمیشه اگه 5 دقیقه دیرتر برسیم واقعا دل ادم..........
  • بابل-حسینی IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
    3 1
    بابا 50درصدرانندگی درایران لجبازیه.بی احترامیه.خودخواهیههههههه.آخه تاکی.مشکل کجاست؟بابل--سیدجمشیدحسینی