آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه اداری- مسکونی در خیابان مجاهدین اسلام منجر به گرفتار شدن 11 نفر از ساکنان در میان دود و آتش شد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه و مهار سریع این آتش سوزی، همه ساکنان ساختمان نجات یافتند.

وقوع این حادثه در ساعت 10 صبح دیروز پنجشنبه به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با توجه به گرفتار شدن عده ای از ساکنان آن در میان دود ناشی از این آتش سوزی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 3 و گروه امداد و نجات 9 را به طور همزمان به محل آتش سوزی اعزام کرد.

محمدرضا شمسایی، رئیس ایستگاه 3 آتش نشانی در این باره گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که در قسمت زیرزمین 500 مترمربعی این ساختمان 5 طبقه که پارکینگ خودروها بود یک خودرو سواری و یک موتورسیکلت به همراه مقداری لوازم موجود به علت نامعلومی طعمه شعله های آتش شده و دود ناشی از آن هم به تمام طبقات ساختمان نفوذ کرده بود.
آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش سوزی در پارکینگ این ساختمان، در میان دود غلیظ به جستجو در طبقات پرداخته و سرانجام توانستند تعداد 11 نفر از ساکنان شامل 5 زن و 6 مرد را به بیرون از ساختمان منتقل کرده و نجات دهند.
شمسایی در ادامه تصریح کرد: همگی این افراد که دچار دود گرفتگی جزیی شده بودند توسط عوامل اورژانس حاضر در محل مداوا و مرخص شدند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی در مورد علت بروز آتش سوزی و خسارت وارده ابراز داشت: کارشناسان آتش نشانی پس از این عملیات، تحقیقات خود را برای یافتن علت حادثه و نیز تعیین میزان خسارت وارده آغاز کردند.
عکسها: پایگاه اطلاع رسان آتش نشانی
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • msaeid22 EU ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    15 0
    با تشکر از اتش نشانان زحمت کش