هیأت فنی ویژه پلیس برای رسیدگی به تصادف 7 خودرو در جاده مشهد که 10 کشته و تعداد نامشخصی مجروح برجای گذاشته، به این استان اعزام شد.

 

سردار اسکندر مومنی، رییس پلیس راهور با بیان اینکه هیأت فنی ویژه برای رسیدگی به تصادف مرگبار در جاده مشهد دیروز جمعه به این استان اعزام شد، در تشریح این حادثه به مهر گفت: ساعت 13 دیروز جمعه یک خودروی سواری به علت خستگی و خواب آلودگی در جاده تهران- مشهد واژگون می شود که بلافاصله نیروهای امدادی برای امدادرسانی در محل مستقر شدند، دقایقی بعد یک دستگاه کامیون که به گفته راننده اش به علت نقص فنی کنترل خود را از دست داده بود با چند خودرو در این مکان تصادف کرده که 10 نفر جانشان را از دست دادند.
راننده کامیون که از این حادثه جان سالم به در برده بود مدعی بود به علت نقص فنی نتوانسته است خودرو را کنترل کند، این در حالی است که هیچ خط ترمزی در محل مشاهده نشده و به احتمال زیاد او نیز دچار خستگی و خواب آلودگی شده است.
به گفته رییس پلیس راهور، هیأت فنی ویژه ای دیروز جمعه از پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند تا علت اصلی را مشخص کنند. اگر علت این حادثه نقص فنی کامیون باشد بدون شک با شرکت سازنده برخورد قاطع می شود.
سردار مومنی با اعلام اینکه در شهریور ماه امسال هر ساعت 371 خودرو در جاده های کشور تردد کرده اند افزود: این آمار سال گذشته 330 خودرو بود که نشاندهنده افزایش 12 درصدی سفرها است. این در حالی است که هر ساعت 1400 خودرو از محور چناران به مشهد تردد می کنند.
وی از کاهش 800 کشته در تصادفات 5 ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: شهریور امسال پرترددترین ماه در 10 سال گذشته بوده است این در حالی است که این ماه علاوه برپرتردد بودن پرحادثه نیز هست. به عنوان مثال تا کنون 7.5 میلیون خودرو در جاده مشهد تردد کرده اند که این آمار سال گذشته 6 میلیون تردد بود.
رییس پلیس راه از افزایش 5 هزار نفری پلیس در جاده های کشور خبر داد و افزود: تمهیدات لازم را برای ماه پایانی تابستان در نظر گرفته ایم و با استفاده از سایر نیروهای کمکی راهور اکنون 45 هزار پلیس در جاده های کشور حاضرهستند، ضمن اینکه در طرح تابستانه از 30 فروند بالگرد نیز استفاده می کنیم. پلیس به منظور کاهش تصادفات و حجم ترافیک محدودیتهای تردد زمانی و مکانی را اجرا می کند تا بتواند ترافیک را مدیریت کند. در ماه شهریور هوا گرمتر شده و تمرکز راننده نیز به خاطر نزدیکی به مهرماه و کارهای آن زمان کاهش می یابد، از مردم می خواهیم سفرهای خود را به روزهای پایانی شهریور موکول نکنند.
به گفته مومنی، سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز عامل 50 درصد تصادفات جاده ها است و بعد از آن خستگی و خواب آلودگی جزو مهمترین علل است. کسی نمی تواند فکر کند که مرگ برای دیگران است و یک غفلت ساده خسارات جبران ناپذیری را به وجود می آورد. شهریور ماه بسیار گرمی است و به دلیل یکنواخت بودن بسیاری از جاده های کشور خستگی در رانندگان به وجود می آید به همین دلیل از تمامی رانندگان می خواهم به ازای هر دو ساعت رانندگی حتماً 15 دقیقه استراحت کنند.

دیروز سرهنگ رضا سلبی از مرگ 10 تن و مجروحیت پنج تن دیگر در پی تصادف هفت خودرو در جاده مشهد، در کیلومتر 80 جاده سبزوار به شاهرود خبر داد و گفت: در ساعت 12:07 دیروز جمعه در محور مشهد حدفاصل شاهرود به سبزوار یک‌کامیون بنز، یک‌ تریلی ولوو، سه پراید، یک‌پژو 206 و یک‌ پژو پارس باهم تصادف کردند.
به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده کامیون بنز اعلام کردند.

10 کشته و 12 مجروح در تصادف زنجیره ای 7 خودرو

تصادف زنجیره ای 7 خودرو در محور سبزوار - میامی در محدوده استان سمنان، 10 کشته و 12 مجروح برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، این سانحه مرگبار ساعت 12:7 دیروز جمعه در 25 کیلومتری شهرستان میامی استان سمنان رخ داد.
برابر اعلام پلیس راه استان سمنان، این تصادف بین 7 خودرو شامل یک تریلی، یک کامیون بنز، سه خودروی پراید، یک پژو پارس و یک  پژو 206 رخ داد. شدت حادثه به حدی بود که پس از تصادف، سواری پژو پارس و کامیون، دچار حریق شدند.
بر اثر این سانحه مرگبار متأسفانه 10 نفر از هموطنانمان در دم فوت و 12 نفر نیز مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.
رییس پلیس راه استان سمنان ، علت بروز این تصادف مرگبار را بی توجهی به جلوی راننده کامیون اعلام کرد.
سرهنگ علیرضا رضوی خبیر رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی یکی از شرکت های خودروساز را علت دیگر بروز این تصادف عنوان و تصریح کرد: شرکت مورد نظر در مرگ پنج نفر از سرنشینان یک خودرو، 50 درصد مقصر است.
عکسها: پلیس
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    77 33
    چه تصادف وحشتناكي.
    • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      60 18
      به نظر شما که منفی دادی ، یعنی اونجوری که شما دلت میخواسته تصادف وحشتناک نبوده ؟ واقعا که .....
    • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      15 4
      واقعا منفی دادن به این نظر ینی جی
  • رفیعی A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    81 27
    اگر شرکت خودرو ساز مقصر اونم به علت رعایت نکردن نکات ایمنی پس چرا میگذارید خودرویی که نقص داره تولید کنه؟ مقصر خود نیروی انتظامی که خودروی غیر استاندارد رو تولید میکنه
    • رضا A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      63 42
      فرهنگ افتضاح رانندگی خود را گردن خودرو ساز-جاده و پلیس نیاندازید! در تصویر اول 206 رو ببینید! هیچی نباشه 200 تا میرفته! این دیگه پراید نبوده ها !
    • محمد A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      39 13
      از پشت زدن تو میگی 200تا میرفته؟ خوبه تو کارشناس کروکی نیستی. پس حتما بقیه ماشینا 500تا میرفتن که اینجور شدن. درضمن پس تو افزایش ایمنی و تاثیرش در کاهش تلفات رو قبول نداری...
    • دولت آبادی IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      17 15
      عزیزم . 206 از پشت داغون شده . دقت کنی زاپاسش زیر ماشین مشخصه . این بنده خدا هم غافل گیر شده و کامیون از پشت بهش زده .. به هر حال خدا رحمتشون کنه . تجربه بدست اومده اینه که در مواجهه با تصادف سرنشینان ماشین باید قبل از برخورد ماشین های پشت سری پیاده شوند و از محل حادثه فاصله بگیرند .
    • امیر A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      27 13
      داداش این 206 از پشت له شده. یعنی شما می فرمایید با سرعت 200 تا دنده عقب می اومده؟؟؟
    • رفیعی US ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      21 15
      آقا شما لطف کن خبر رو بخون بعد نظر بده کامیون شاخ به شاخ بدون خط ترمز زده به 206 ،،، هاهاها بعد شما میگی 206 دویست تا سرعت داشته و فرهنگ رانندگی پایینه؟ احتمالا جایی که شما زندگی میکنی اینطوریه
    • رضا2 A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      9 8
      در جواب به محمد-دولت آبادی-امیر-رفیعی: شما همه ماشالا افسر راهنمایی هستید انگار! اگر از عقب خورده باشه فقط پشت ماشین جمع میشه و ماشین حداقل چند ده متری پرتاب میشه! این تصادف رخ به رخ و برخورد از بغل رخ داده! چه اصراری هست که فرهنگ افتضاح رانندگی خود را گردن ماشین و جاده بندازیم؟! امیدوارم شما نفر بعدی این حوادث نباشید... چون بجوری عاشق سرعت و لایی کشیدن و محکوم کردن جاده و پلیس و ماشین هستید!
    • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      18 7
      رفیعی جان! اگه 206 دویست تا سرعت نداشته پس چرا نتونسته جمعش کنه؟!!! جز اینه که یا مست بوده و یا سرعت سرسام اور داشته؟ پس خط ترمزش کو ؟! شما نظراتت رو واسه پلیس راهور نگه دار !!!!!!
    • رفیعی A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      5 1
      عقل کل!!!! خود پلیس داره میگه: این در حالی است که هیچ خط ترمزی در محل مشاهده نشده و به احتمال زیاد او نیز دچار خستگی و خواب آلودگی شده است. یعنی چی؟؟؟؟؟ یعنی کامیون بدون خط ترمز همه رو از یک کنار درو کرده، خدا الهی واسه هیچکس نیاره حالا مثلا شما اگر زبانم لال تو 206 بودی یک راننده کامیون با 100 تا سرعت می امد و از روت رد میشد چه جوری میخواستی فرار کنی؟ خواهشا راه فرار رو به ملت یاد بده که در این مواقع بدونن چیکار کنن
    • دانشجو IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      5 0
      زیرا: تا زمانی که برخی مسئولان اعلام می کنند جناب"پراید" دارای استانداردهای یورو4 است و سینه چاک از آن دفاع می کنند؛ هر انتقادی از خودروسازان انحصارگرا را خدشه به امنیت ملی می دانند، با تاسف، با انتظار چنین تصادف های وحشتناکی را داشت. خدا این بندگان خدا-قربانیان حادثه- را بیامرزد بدا به روز خانواده های این قربانیان
    • بی نام GB ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
      1 0
      به زودي شاهد برخورد قاطع و محكم با خودرو ساز هستيم و با قاطعيت تمام اسم خودرو رو عوض ميكنن و دوباره همون خودرو رو وارد كشور ميكنن چون نميشه جلوي وارداتش رو گرفت و بعضي ها ناراحت ميشن. تريلي هوو كه همه ميدونن چقدر باعث مرگ شد و با قاطعيت تمام برخورد كردن و اسمشو گذاشتن فراز. تشكر از اين همه قاطعيت
  • وحید A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    42 13
    اشکالی نداره!!! اصلا مهم نیست!!! 10 نفر مردند!!! جان مردم هم که ارزشی نداره!!! من نمیدونم شرکت بنز چند دهه ی پیش این کامیون رو تولید کرد و هنوز تو جاده های ایران پر است از این دسته از کامیون ها و خاورها!!! آیا نقص فنی پژو در آتش سوزی برطرف شده؟
    • دولت آبادی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      18 9
      به عنوان کسی که کارش ارسال بار یه شرکت تولیدی به چهار گوشه این کشوره و روزانه با تعداد زیادی از رانندگان سرو کار داره و ضمن احترام به همه رانندگانی که صادقانه کار میکنند باید بگویم که خرابی کامیون یا فرسودگی کامیون بهانه است . به هر حال هر راننده ای با ماشین خودش زندگی میکند و از کوچکترین عیب ماشینش باخبره . متاسفانه اکثر رانندگان بدلیل مشکلات مالی و حتی بی خیالی با کامیونهای مشکل دار در جاده ها تردد میکنند . پلیس راهها هم قانون محدودیت رانندگی مداوم را هم اجرا نمی کنند و شاهد هستیم که رانندگانی 15-10 ساعت و حتی گاهی بیشتر بطور مداوم رانندگی میکنند . این یعنی آزمایش عدم ..... که از رانندگان گرفته میشه فرمالیته است . به نظرم قبل از خودرو سازان باید پلیس راه جوابگوی تخلفاتش باشه .
  • محمد A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    40 15
    خودرو ملی . قیمتهای نجومی . جان انسانها به کمترین بها . اینجا کجاست؟؟سالی 28000 کشته و هزاران مصدوم و معلول
    • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      45 10
      جایی نیست! تا وقتی " فرهنگ " خراب باشه، بنز و بی ام و هم دست ایرانی بدی چیزی جز 4 تا آهن پاره تحویلت نمیده!
    • ایرانی A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      23 1
      بابا فرهنگ رانندگی پیدا کنید تا فرهنگ رانندگی نداشته باشیم همینه.زمانی که تو خیابون یک طرفه یارو داره خلاف میاد بهش اعتراض می کنی با قفل فرمون میاد پایین وضع همینه.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    40 2
    چیز جدیدی نیست! که بخواد تیم ویژه ای تشکیل بشه! وقتی هر نیم ساعت 2 کشته در جاده ها میدیم، این 10 کشته حاصل تنها 2ساعت و نیم رانندگی " ایرانی " است!!!!
  • صمد A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    57 6
    پژو پارس مثل 405 خیلی زود آتیش میگیره. واقعا حیف 37 میلیون تومان پول که میدن واسه این ماشین ها
  • احسان US ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    24 21
    این مسیر تهران -مشهد یکی از راهی مواصلاتی گر تردد کشور میباشد،لذا شایسته است با توجه به قرار گیری هشتمین امام شیعیان جهان در مشهد و سفر های زیاد به این شهر به این بزرگراه توجهات بیشتری شود تا هموطنان عزیزی که برای پا بوسی به مرقد امامشون در سفر هستند از امکانات بیشتری برخوردار باشند....همچنین مدتها قرار بود مسیر تهران مشهد به صورت قطار برقی 4 ساعته افتتاح بشه که با درایت مسوولین!!!هنوز به انجام نرسیده
    • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      11 2
      این جادهشاهرود میامی جاده بسیار بد و غیراستانداردی است.
  • علی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    20 10
    ای کاش ما مردم ایران سر عقل میومدیم و یه مدت کوتاهی این خودرو سازها را تحریم میکردیم وقتی هر ماشینی با هر قیمتی مشتری داره کی به فکر جان مردمه
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    25 11
    oخدا رحمتشون بکنه چه مرگ وحشتناکی چه زجری کشیدن اینا زنده زنده سوختن و مردن
    • احمدی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      15 5
      بعضی منفی دادنها واقعا خیلی عجیبه . شمایی که به این نظر منفی میدی ، یعنی خدا این مرحومین رو رحمت نکنه ؟ یا مرگ دلخراشی نداشتن ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    23 4
    چه کشور گل و بلبلی همه تقصیر ها را گردن یکی دیگه میاندازن رئیس دولت دهم میگفت نمیذارند کار کنیم!رئیس بانک مرکزی ش هم همینطور اون یکی میگه فلانی اینقدر اختلاس کرده این یکی میگه در زمان تو بیشتر اختلاس شده این یکی اصولگراها رو مقصر میدونه اصولگرا اطلاح طلبها رو خلاصه هیچ کسی نیست بپرسه پس آخه این همه مسئول چیکاره اند؟ فقط به فکر افشاءکردن همدیگر و بی توجه به مسئولیتشان آقایون فقط کورس گذاشتند که مچ هم روبگیرند اما به عملکرد راس جایی که نشستند و عدم تجربه و مدیریتشان توجهی ندارند. بخدا همه مسئولین همه شک نکنید که خداوند جزای همه خطاکاران و گناه کاران را میدهد اگر مردم را بحساب نمی آورید دستی که بالاتراز همه ی دستهاست پس کی به کشورو مردم میرسید؟
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      14 1
      آخرش هم کنار هم می شینندولبخند به هم تحویل میدن این مسئولین
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    19 4
    بعضی دوستان میگن فرهنگ بد رانندگی قبول دارم تو ایران بد رانندگی میشه ولی تا زمانی که شما مثلن آمریکا رو ندیده باشید! در این کشور هم بد ارنندگی کردن کم نیس بخصوص مواردی که در ایران خیلی کمتره مانند مصرف الکل. پس همه چیز مربوط به بد رانندگی کردن نیست. بنز و بی ام و در تصادفات خیلی ایمنی دارن نباید با اونا مقایسه کنید
    • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      7 0
      ایرانیا بدون الکل از هر الکلی بدتر میرونن!!! البته در مورد کیفیت ماشین شکی نیس
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    9 0
    دوستان اینکه وقتی یه تصادف میشه ملت همیشه در صحنه چنان با شور و هیجان خودشون رو میخوان به صحنه نزدیک کنند و با تفکرات خود مدیریت بحران پنداری! کل اتفاقات رو تحت نظر داشته باشن ربطی به ایمنی خودرو ها نداره. مطمئنا کلی خودرو برای تماشای تصادف اولی توی جاده تجمع کرده بوده اند که کامیون به محل حادثه میرسه. بارها شده توی اتوبان داری با سرعت میری یه باره میبینی همه میزن رو ترمز و ترافیک میشه و وقتی جلوتر میری میبینی در باند برگشت یه تصادف شده و ملت همه ایستادن تصادف رو ببینن... کی میشه این اخلاقا رو کنار بذاریم خدا میدونه ...
  • رضا A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    8 3
    واقعا دردناک خوندن این خبر دردناک هست چه برسه به کسانی که حادثه دیدن و الان داغدارن براشون آرزوی صبر دارم. دوم اینکه دوستان درسته که عامل خطای انسانی بیش از 85 درصد در تصادفات نقش داره اما تو کشور ما این عامل انسانی خودش از عواملی چون فقر فرهنگی و مادی نتیجه میشه که من فقر مادی رو بیشتر میدونم اگر ما امکانات و سطح درآمد متوسط خانوار بالاببریم و درکنار آن استفاده انحصاری از خودروهای داغون داخلی رو کنار بذاریم تصادفات به صورت چشم گیر کاهش پیدا میکنه. اگر مردم در تامین مایحتاج اولیه (مسکنف درمان آموزش و...) دغدغه نداشته باشند بخدا به کسی به پای فرهنگ و محبت ایرانی نمیرسه
  • عطا IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    1 8
    همش از پولداری مردم است که هی ماشین میخرند و تو این جاده ها راه میافتند آخر چقدر مسافرت چقدر ماشین توی این شهر ها وجود دارد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    4 1
    بنظر من ورق مصرفی در پیکان به ضخامت 5 میل بود ولی حالا ورق مصرفی در پراید و بیشتر خودرو های ایران خودرو از 5/0 میل تجاوز نمی کند و این یعنی بازی با جان مردمی که بعد از مدتها بدبختی به سفر می روند و اینجوری به سرشون میاد همه مقصریم .
  • غمگین EU ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    2 0
    مقصر صد در صد این تصادف راننده کامیونه. من کسانی که تو این تصادف کشته شدن میشناسم.
  • علیرضا A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    2 0
    سلام.یکی ازهمین قربانیاهمسایه ماست بیچاره پنج تاهم کشته داده.گفتش جلوترافیک یوده مابادنده۱و۲رانندگی کردیم خندشوپسرش جلونشستن زنش بادخترش وخواهرزنش بادوتاپسر کوچیکظ عقب بودن بعدتریلی همه روله کرده قبل اینایه پژوبوده اتیش گرفته به عقب ماشین اینامیزنه دربازمیشه پرت میشن بیرون با اتیش پژوایناهم میسوزن.ولی خودشوپسرش کمربندبستن سالمن.بیچاره اگه دیوونه نشه خوبه.تروخدابراش دعاکنین خدابهش صبربده
  • علی A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    3 1
    من چند دقیقه بعد از اون تصادف اونجا رسیدم یک ساعت ونیم منتظر بودیم تا راه باز بشه خیلی وحشتناک بود راننده تریلی خاطی از ماشین من که به خاطر دستشوی بچه سرعتم را کم کرده بودم سبقت گرفت وگرنه شاید ...خدا به من خانوادم رحم کرد
  • رضا A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    2 0
    دوستان من پشت سر ۲۰۶. سفید حرکت میکردم. و از اینه راستم دیدم داره کامیون با سرعت میاد بعد به خانمم گفتم انگار شیرینی میدن نگا کامیون با چه سرعتی میاد کشیدم سمت چپ و تو شانه خاکی نگه داشتم و گفتم بیا برو... و اومد اینه سمت راست منو جمع کرد و دقیقا همه این حوادث جلو چشممون اتفاق افتاد واقعا وحشتناک بود و از خدا ممنونم که به ما رحم کرد اصلا نمیتونم صحنه رو فراموش کنم ضمنا خودم تکنسینهای ۱۱۵ هستم و هیچ وقت از حوادثی که تو کارم میبینم برا خانوادم نمیگم ولی این یکی جلو چشم هردومون اتفاق افتاد ایشالا خدا به بازمانگان صبر بده...
  • محدثه IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    2 0
    سلامممممم پنج نفر از این مردم ک توی تصادف مردن همسایه ما بودن
  • محدثه IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 0
    تصادف خیلی وحشتناکی بوده
  • علی A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    2 0
    من شاهد تصادف بودم.دل هر کافری خون میشد درست مثل فیلم مقصد نهایی بود
  • محمدرضا A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    1 0
    من خودم تو راه بودم تو اتوبوس مشهد تهران که پشت سر این کامیون بودیم که اگه فاصله بین دو ماشین رو رعایت نمی کردن ما هم میزدیم . کاملا واضح صحنه تصادف رو دیدم بچه های مردی جلو چشمشون سوخت پدره می گفت بیاین بکشیم بیرون حداقل نسوزند اما شعله های آتش نذاشت نزدیک بشن برا نجات و بچه ها سوختن جزغاله شدن فقط یه جسم سوخته مونده بود . آتش نشانی هم بعد یکساعت اومد که اون کامیون به اون بزرگی سوخت اما خبری از آتش نشانی نبود اگه کمک هوایی میشد شاید آمار کشته ها پایین میشد . حیف حیف حیف و هزاران بار حیف ....
  • وحید IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    1 0
    سلام به همه اونایی که نظرات مثبت و منفی شونودادن این تصادف وحشتناک در مسیر برگشت از مشهداتفاق افتاده بود و من هم به همراه خانواده در مسیر رفتن به مشهد بودیم وقتی به محل حادثه رسیدیم واقعا صحنه بدی رو دیدیم تصادف اینطور اتفاق افتاده بود یک دستگاه مگان از روی پل پایین افتاده بود که تا رسیدن امبولانس و اتش نشانی چندین ماشین در حاشیه جاده نگه میدارن تا برن ماشینی که از پل پایین افتاده رو نگاه کنن که در این حین کامیون بنز 911 که ترمز بریده بوده بوده میاد و همه ماشسن هایی که سر راهش بود زیر میکنه و یه پرشیا رو همونطور که تو تصویر میبینین با خودش به زیر ماشین میبره و همونطورکه محمد رضا میگه چند نفری تو پرشیا سوختن
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام به همه نظرات احترام میزارم ولی خودبنده شاهداین تصادف بودم فقط میگم خدافوت شدگان رابیامرزدوبه بازمانگان صبرچون واقعاتصادف وحشتناکی بودچون بعضی ازفوت شدگان زنده زنده درآتش سوختن من کامین رامقصرمیدونم چون ازپشت همه این ماشینهارازده تعجب میکنم بعضی گفتن 206سرعتش زیادبوده چون بخاطرتصادفی که قبلا رخ داده همه ماشینهاسرعتشون کم بوده ولی راننده کامیون باسرعت بالا رعایت نکردن فاصله طولی وعدم توجه به جلوهمه راازپشت میزنه