زمستان سال ۹۰ اتوبوس دریایی حامل تعدادی از معلمان بازنشسته،‌ در خلیج فارس دچار حادثه شد و تعدادی کشته بر جا گذاشت. پس از آن اعتراضات بسیاری به فعالیت اتوبوس های دریایی فرسوده در خلیج فارس شد. اما پس از آن حادثه، شناورهای تندرو که ظرفیت حمل ۶۰ تا ۱۵۰ مسافر را دارند در مسیر بندرعباس به قشم و کیش فعالیت می کنند.

۴۷۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    23 0
    چینی نباشه؟؟!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    37 0
    تو این مملکت حتما باید یه عده بمیرن تا یه اپسیلن تغییر ایجاد بشه وگرنه ...
  • بی نام US ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    17 0
    احیانا چینی که نیستند
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    16 0
    ازنیویورک یاد بگیرید
  • بیکار A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    30 0
    طبق معمول. حتما بایستی یک عده بمیرن تا یادمون بیفته چیزی رو درست کنیم. ای ای ای ای آدم چی بگه؟
  • حسین IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    41 1
    "این شناورها البته با هزینه هنگفتی خریداری شده اند"!!!!! هنگفت تر از ارزش جان معلمان!؟
  • بی نام A1 ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    66 0
    مثل گداها داریم زندگی میکنیم . یا اینکه باید تریلیارد باشی تا هیچوقت متوجه نشی که داری تو ایران زندگی میکنی . اینهمه پول و ثروت ملی کجا میره تو این مملکت خراب شده ؟؟؟؟ خرج چی میشه ؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      3 2
      پول که برکت نداشته باشه میلیاردی هم که خرج کنی باز احساس کمبود میکنی ولی وقتی برکت داشته باشه با کمش هم همه مشکلات حل میشه و راضی میشی.... حرام که وارد پول بشه برکت ازش میره... این همه رشوه و دزدی و کلاه برداری و کم فروشی و گرون فروشی و .... نتیجه اش همین میشه!
  • محمد IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    18 2
    بله خیلی خوب است. ولی متاسفانه هشتاد درصد این شناورها سرعت بسیار پایینی دارند. و مسیری که بیست دقیقه ای از بندرعباس تا قشم طی میشد اکنون یک ساعته طی می شود.البته شناور های انگشت شمار دیگری هستند که چون دارای موتورهای قویتری هستند مسیر را سی و پنج دقیقه ای طی می کنند که نسبتا خوب است.ولی تعداد انها کم است.درسته اولویت اول ایمنی است.ولی اگر مسولان سازمان بنادر برای ورود این شناورها استانداردهای معینی مانند توان موتور متناسب با شناورهای مسافربری اتخاذ می کردند.وضعیت خیلی بهتر بود و وقت مردم تلف نمی شد.
  • بی نام A1 ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    7 5
    چه خوشگل اند.
  • محسن IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    0 1
    من سوار شدم ، طبقه دومش یه تراس داره می تونین برید بشینید اونجا، البته ظرفیتش محدوده یعنی هرکی زودتر سوارشه میتونه بره رو تراس. درضمن طبقه پایینش تلوزیون ال سی دی و کولر گازی داره. تنها مشکلش اینه که تعداد صندلی هاش زیاد وخیلی به هم چسبیده هست. همچنین اگه رفتین پایین هنگام حرکت نمی زارن برید رو عرشه. تحملش سخته.
  • عباس IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    3 0
    سلام،سه سال پیش بایکی ازاین اتوبوسهای دریایی ازبندرعباس به قشم وبالعکس سفرکردیم .ظرفیت اتوبوس 50 نفربود ولی150 نفرمسافرسوارکرده بود.50نفرداخل سالن کشتی،50نفربالای سقف کشتی،50 نفردر قسمت پشتی وحیاط کشتی.کشتی بقدری سنگین شده بودکه خیلی کندحرکت میکردوفکرکنم فاصله بندر عباس قشم رانزدیک دوساعت درمسیربود.موقع حرکت لبه های قسمت عقب کشتی ازسطح آب پایینترقرار می گرفت که آدم رادچاروحشت می کرد.باتوجه به فایبرگلاس بودن کشتی احساس میکردیم کشتی ممکن است هرلحظه بشکندودوتیکه شود.جلیقه نجات موجودکشتی به تعدادمسافرنبودویاپاره بود.در آن سفرشبانه وحشتناک باخواندن سوره های قرآن به خودمان آرامش می دادیم وخداخدا می کردیم هر چه سریعتر به مقصد برسیم.هیچ نظارتی برسودجویی کشتی داران وبه مخاطره انداختن جان مردم نیست.
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    3 0
    از سال 90 ؟ مرسی سرعت عمل.. تو این 2 سال مردم چه کار می کردن. حتماً زیر آبی می رفتن..
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    16 0
    نوروز امسال که ما بندرعباس بودیم صاحب یکی از این شناورها میگفت که اینها شناورهای دست دوم هستند که از امارات خریداری شده اند.واقعا باید برای ایران و ایرانی با این همه ثروت ملی گریست
  • احسان IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    2 0
    حالا اینا واقعا مطمئن هستن؟؟؟