نخستین تهران گردی احمد مسجد جامعی پس از انتخابات هیات رییسه شورا امروز جمعه 14 شهریورماه از محله یافت آباد بود.

 

در این برنامه که رحمت الله حافظی، رییس کمیسیون سلامت شورا و وحید نوروزی، شهردار منطقه 18 و خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی تهران وی را همراهی می کردند از قدیمی ترین زورخانه منطقه به نام مسلم بن عقیل که پیش از این یک حمام قدیمی بود، بازدید کرد.

همچنین در جریان بازدید از مسجد جامع امیر المومنین (ع) منطقه، عسگری امام جماعت منطقه با گلایه از عدم تعهدات مدیریت شهری در خصوص ساماندهی این مسجد، گفت: ما در طرح تعریض خیابان بیشترین همکاری را با مدیریت شهری داشتیم اما آنها به تعهدات خود عمل نکرده و یک مسجد دیگر و نما به ما تحویل دادند که 80 میلیون تومان برای ساماندهی آن هزینه کرده و در حال حاضر به عنوان بدهی مسجد محسوب می شود. همچنین مسجد جامعی در جریان این بازدید از یک نانوایی قدیمی و یک میوه فروشی که قدمتی 47 ساله داشت دیدن کرد.

در حاشیه این برنامه رحمت الله حافظی، رییس کمیسیون سلامت شورا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه علت حضورم در این برنامه حمایت از برنامه تهرانگردی است، گفت: در این منطقه صنایع آلاینده وجود دارد همچنین مشکل ورود فاضلاب به برخی از شرکت های لبنی و زمین های حاشیه منطقه نیز هست که نیاز بود از آن بازدید شود.

در ادامه مسجد جامعی از یکی از اهالی قدیمی یافت آباد که صاحب قدیمی ترین مغازه بستنی سنتی در یافت آباد بود و پیش از این هزار ساکن منطقه را غسل داده بود، عیادت کرد.

در جریان بازدید از محله یافت آباد، مسجد جامعی با اشاره به طرح زیرزمینی شدن خط راه آهن منطقه گفت: این خط که به طول 9 کیلومتر و به عرض 30 متر است آزادسازی شده و قرار است این زمین ها که 270 هزار متر مربع است به فضای سبز بدل شود. همچنین وزارت راه و شهرسازی نیز که با این طرح که هیچ ساخت وسازی در این زمین ها نشود موافقت کرده بنابراین از شهرداری می خواهیم این زمین را به پیاده راه و فضای سبز بدل کند و اجازه هیچ گونه ساخت و سازی ندهد.

در ادامه این برنامه که با استقبال قابل توجه خبرنگاران روبرو شده بود از تصفیه خانه فاضلاب کارخانه شیر پاستوریزه نیز بازدید شد.

عکسها: ایسنا 

47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    اقاي مسجد جامعي شما راي اعتماد را از نه فقط مردم تهران كه از همه ايران گرفته ايد.
    • بی نام RO ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      8 34
      آره با 200 هزار رای اون وقت چمران با 500 هزار رای مردمی نیست
  • شهروند IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    29 8
    درود بر مسجدجامعی،سه ماه نخواهد گذشت که قدر آقای مسجدجامعی رو در مقام ریاست شورا خواهند فهمید
  • علیرضا RO ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    16 3
    فقط یافت آباد رو بازدید نکردند بلکه محله خلیج فارسشماره2 را هم بازدید کردند
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    18 3
    مسجد جامعی دوستت داریم در قلب مایی۰۰۰
  • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    59 6
    آدم چهره آقاي مسجد جامعي را ميبيند احساس آرامشي عجيب درش جاري ميشود خداوند ايشان را براي ما نگه دارد
  • میثم A1 ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    12 3
    چند بار از نحوه نمایش و سایز عکسها در سایت ایراد گرفته بودم. شکر خدا الان می بینم با رزلوشن بالا و کیفیت پلیبک خیلی خوب عکسها داره نمایش داده میشه. جای تشکر و قدردانی داره از عکاسی خوب و ریسایز کردن مناسب و با رزلوشن بالای عکسها.
    • بی نام IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      1 2
      زيرنويسها هم بهتر شده
  • بی نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    3 16
    آدمها تا وقتی مسوول کاری هستند باید کاری که بهشان سپرده شده انجام دهند بعد هم چرا انقدر کسی را بالا ببریم که به مجض اینکه مسوولیتش تمام شد کلا بگذاریمش پایین آقای مسجد جامعی کیست ؟؟؟؟؟؟؟ که بود برای شورای شهر چرا تایید صلاحیت شد تحصیلاتش چیست ؟
  • علی A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    3 3
    به نظر دوستان اصلاح طلب آیا این کار جناب مسجدجامعی عوام فریبی و پوپولیسم نیست؟ شما که کلا اعتقادی به دیدار چهره به چهره با مردم که قشر مستضعف میخوانیدشان و سفر استانی و ... نداشتید؟ به عنوان یک اصول گرا از این اقدام جناب مسجدجامعی تشکر میکنم و امیدوارم با کنارگذاشتن هرگونه سیاست بازی، در شورای شهر فقط به فکر منافع ملت باشیم.
    • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
      1 4
      علی آقا ، آقای مسجد جامعی فقط برای دیدار از دوستان و آشنایانشون به یافت آباد آمدن .مطلع هستم اگر کاری میخواستن انجام بدهند در دوره ریاستشون میامدن