پس از حدود یک ماه از انتصاب خلیل محبت خواه بعنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ، داریوش نصر بعنوان مدیرکل این سازمان در آذربایجان غربی منصوب شد.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، با حضور پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی ، سعادت استاندار آذربایجان غربی ، حضرت پور شهردار ارومیه و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

در این مراسم سعادت استاندار آذربایجان غربی گفت : شرایط کار در اداره راه و شهرسازی با توجه به طویل بودن استان ، هم مرز بودن با سه کشور و حضور قومیت های مختلف سخت و پیچیده است لذا انتظار داریم مدیرکل جدید با بهره گیری از از توان و تجربیات نیروهای استانی ، اقدامات خوب و شایسته ای در این استان انجام دهند.

وی افزود :در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در بخش های مختلف و توسعه گردشگری نیازمند توسعه و انجام اقدامات اساسی در حوزه راه های استان هستیم که باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی و انسجام نیروهای متخصص اقدامات زیربنایی و اساسی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به معضل حاشیه نشینی ادامه داد : حاشیه نشینی بعنوان یکی از معضلات جدی استان باید با اندیشه های جدید برای بهبود این وضعیت تلاش کنیم.

حناچی معاون شهرسازی و معماری وزیر هم گفت : مدیریت خردمندانه اصلی ترین وظیفه است که باید امر آسیب شناسی دوره های گذشته برای رسیدن به بهبود کیفیت زندگی داشته باشیم.

وی با اشاره به تبدیل ارومیه به کلان شهر در آینده تصریح کرد : برای رسیدن به نتایج مثبت ، مدیران شهری و استانی بخصوص در بخش شهرسازی باید برای سال های آتی ، برنامه ریزی های خود را آغاز کنند .

معاون شهرسازی و معماری وزیر در پایان با تشکر از فعالیت های خلیل محبت خواه افزود : دوره جدید باید با حرکتی رو به جلو شاهد پیشرفت چشم گیر و رسیدن به نقطه مطلوب در استان شاهد باشیم.

در پایان مراسم از خدمات و فعالیت های دوره شش ساله خلیل محبت خواه که مدتی قبل بعنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انتخاب شده بود قدردانی و داریوش نصر بعنوان مدیرکل جدید این ارگان دولتی منصوب و معرفی شد.

داریوش نصر پیش از این بعنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی لارستان استان فارس مشغول فعالیت بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =