رئیس و هیئت مدیره اتاق بازرگانی ارومیه از خبرنگاران حوزه صنعت و اقتصاد آذربایجان غربی تجلیل کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، طی مراسمی در اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه ، حسن انتظار رئیس اتاق و هیئت مدیره اتاق ارومیه از اصحاب رسانه تجلیل کردند.

رئیس اتاق ارومیه : رسانه ها از فعالیت های اقتصادی و بخش خصوصی حمایت کنند

در ابتدای این دیدار رئیس اتاق بازرگانی ارومیه : اصحاب رسانه زبان گویای مردم در شفاف سازی مسائل هستند

در این مراسم حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه با انعکاس واقعیت های جامعه نقش مهمی در شفاف سازی موضوعات و مشکلات جامعه دارند.

وی افزود : اصحاب رسانه بعنوان زبان گویای مردم، امسال همکاری و ارتباط نزدیکی با اتاق بازرگانی ایفا کردند و انتظار داریم در سال جدید هم با انعکاس اخبار و انتشار مباحث اقتصادی و با اتاق شوند بتوانند این بخش از جامعه را فعال تر نمایند.

رئیس اتاق ارومیه تصریح کرد : خوشبختانه امسال با مدیریت استاندار محترم آذربایجان غربی، برگزاری جلسات و نشست های مختلف بخوبی تعاملات مناسب را برگزار نمودید و انتظار داریم در سال جدید هم با ادامه این رویه خدمات بهتری نسبت به فعالان اقتصادی و تولید کنندگان ارائه شود.

انتظار گفت : در پایان از اصحاب رسانه بابت انعکاس پیشرفت های اقتصادی و از نیروهای امنیتی بابت ایجاد امنیت تشکر کنیم.

نائب رئیس اول اتاق ارومیه: فعالیت اقتصادی حرکتی جهادی است

علی دیلمقانیان نائب رئیس اول اتاق در این دیدار گفت : فعالین رسانه استان با انجام رسالت خود به نحو شایسته همکاری مناسبی با پارلمان بخش خصوصی ایفا نمودند، ضمن اینکه در این مورد باید از نقش غیور بعنوان مدیر روابط عمومی اتاق که خود یکی از فعالان رسانه ای استان بشمار میرود نیز باید قدردانی نمود.

وی افزود : اصحاب رسانه باید با استفاده از قلم خود و انتقادهای سازنده در پیشرفت مسائل مشارکت داشته باشند زیرا دیدگاه ما در مورد فعالیت اقتصادی همانند جهاد است زیرا تولید و بخش خصوصی میتواند رفاه عمومی جامعه را بهمراه داشته باشد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ارومیه تصریح کرد :استان آذربایجان غربی بعنوان استانی که اکثر جدول مندلیف را بعنوان معدن در خود دارد و با داشتن بیش از 900 کیلومتر مرز آبی و خاکی ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه پیشرفت اقتصادی دارد.

دیلمقانیان در پایان گفت : انتظار اتاق ارومیه از خبرنگاران در سال 95 توجه ویژه آنان به مسائل اقتصادی و توسعه استان میباشد.
صمد پورسلطانی نائب رئیس اتاق بازرگانی گفت : پیشرفت اقتصادی در جامعه نیازمند قلم توانای اصحاب رسانه است.

وی افزود : از سال آینده باید ایجاد برنامه های مدون در بخش گردشگری و اقتصادی با همکاری اصحاب رسانه بتوانیم باعث توسعه و پیشرفت استان آذربایجان غربی شویم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد : اتاق بازرگانی بعنوان یک اتاق فکر و بعنوان پارلمان بخش خصوصی با روی گشاده از همکاری اصحاب رسانه استقبال می کند.

نائب رئیس دوم اتاق ارومیه: نمایندگان استان مطالبه گر نیستند

پورسلطانی گفت : امسال با اضافه شدن کمیسیون تخصصی معدن افزایش کمیسیون ها به شش، باید توجه ویژه به مصوبات این کمیسیون ها که مطالبات ما هستند داشته باشیم.

وی افزود : متاسفانه نمایندگان استان که باید وظیفه مطالبه گری داشته باشند در کمیسیون های تخصصی شرکت نمی کنند که این خود ، باعث عدم اطلاع از مطالبات مردم و فعالان اقتصادی میشود.

نائب رئیس اتاق ارومیه تصریح کرد : انتقاد ما اینست که در بسیاری از صحبت ها از هم مرزی با کشورهای همسایه و کشاورزی استان اشاره می کنیم ولی در کمیسیون های تخصصی مجلس از جمله کمیسیون کشاورزی حضور نداریم.

در پایان هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در پایان این نشست از نمایندگان خبرگزاری ها و نشریات از جمله خبرگزاری خبرآنلاین آذربایجان غربی به پاس یک سال همراهی و همکاری با اتاق، با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =