شهر رویایی پدیده در مشهد، دیروز شاهد تجمع صدها تن از طلبکاران این شرکت بود که به عدم پرداخت قیمت سهام خود معترض بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حتی تغییر هیات مدیره نیز نتوانسته مشکل سهامداران شرکت اعتباری پدیده را روشن کند. آنها ماههاست بلاتکلیفند و بارها با تجمعات خود از مسئولان خواسته اند فکری به حال پرداخت مطلبات آنها کنند. دیروز هم تجمعی با حضور صدها نفر از طلبکاران در شهر رویایی پدیده شاندیز برگزار شد که باعث تعطیلی بازار این شهر شد.

هر چند هیات مدیره جدید اعلام کرده حاضر است مشکلات را در کمترین بازه زمانی حل و فصل کند اما سهامداران معترض می گویند توضیحات اخیر هیات مدیره را قبول ندارند.
پیش‌از این نوروزی، عضو هیئت‌مدیره پدیده شاندیز با بیان اینکه سهام این شرکت درحال ارزیابی است، گفته بود: همان‌طور‌که در بیانیه اشاره شده، تمامی تلاش خود را برای حفظ حقوق سهام‌داران انجام خواهیم داد و این مسئله حتما در ارزشیابی سهام پدیده لحاظ خواهد شد؛ ازاین‌رو سهام‌داران نگرانی نداشته باشند.
این سهامداران از بیانیه هیات مدیره جدید پدیده شاندیز خوشحال نیستند و می گویند این توضیحات، کلی‌گویی است. آنها دیروز گفتند انتظار داشتند در این بیانیه راهکارهای عملی‌تری درخصوص حل مشکل پدیده شاندیز ارائه شود.این سهام داران درخواست کردند هرچه زودتر قیمت سهام شرکت پدیده شاندیز اعلام شود.
گفتنی است باوجود ممانعت نیروهای انتظامی برای ورود به پدیده و انسداد ورودی این مجموعه، سهامداران وارد پروژه شدند و مقابل ساختمانهای اداری این شرکت تجمع کردند.

45231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    1 0
    پول این بنده خداهارو بدین
  • خواجه A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    3 0
    بیش از یکسال و نیم میگذره که مردم رو تو بی جوابی و‌بلاتکلیفی نگه داشتن.کاری با این‌ مردم شریف کردن که دیگه نسبت به تبلیغات سرمایه گذاری از رسانه ملی کاملا بی اعتماد و‌ سرخورده شدن. هیچ کجای دنیا مثل ایران خودمون متاسفانه بی در و پیکر نیست که هیچ کس مسولیت گمراه کردن و سو استفاده از مردم خودشو بعهده بگیره. از صدا و‌سیما گرفته تا بقیه‌نهاد های حکومتی. واسه اینکه پدیده رو‌زمین بزنن ازش بعنوان بزرگترین کلاه برداری قرن یاد کردن، ارزش سهامشو در حالی که براوردی از پروژه و دارایی های پدیده نداشتن، ۱۰۰۰تومان عنوان کردن، همه ارگانها در حرکتی حساب شده از پدیده طلبکار شدن.و سر اخر به سر مردم منت گذاشتن که بخاطر شماهاجلوی خلافکاریهای پدیده گرفته شده بابا مردم رو شما چی فرض کردین.لغنت خدا بر دروغگو
  • مهدی A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    1 0
    اینا دو تا هدف رو دنبال میکنن.اول اینکه تا میتونن سهام، سهامدار عمده رو کوچیک کنن و اینقدر درگیر مسایل حاشیه ایش بکنن و واسش با مدعی شدن نهادهای دولتی و دستاویز قرار دادن بهانه های واهی گه قبلا در محاکم قضایی رد شده، دوباره حرکت رو بجلوی پدیده رو تو دست انداز قرار بدن که از یک سال و نیم پیش موفق شدن.دوم اینکه مردم رو مثل مورد اول خسته و مستاصل کنن که به اصل پولشون راضی بشن و سرمایه گذاری در پدیده را عتایش به لقایش را ببخشایند.و خیلی مفت و راحت صاحب یه شرکت عریض و طویل با بازده عالی بشن.میگی نه، نگاه کنیدلطفا دستگاه محترم قضایی و بقیه نهادها به این سوالم جواب بدن که اگه پدیده این همه تخلف داشته، چرا بهش مجوز ادامه کار رو میدادن؟چرا صدا و سیما تبلیغاتشو پخش میکرده؟ چرا همه ساکت بودن؟
  • فرهان DE ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    1 0
    پدیده به همه ثابت کرد که تبلیغات صدا سیما ، اعتبار و صلاحیت به کسی نمیده. گول ظاهر را نخورید و فقط به قانون توجه کنید . فقط قانونه که صلاحیت میاره .
  • رضا IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    2 0
    ماها گول تبلیغات پدیده توی صدا و سیمای ملی را خوردیم پولتون را توی تولید و توریست وصنعت سرمایه گذاری نکنید توی ایران فقط دلالی و رانت خواری