مالباختگان شرکت تعاونی اعتباری پردیسبان بار دیگر تجمع کردند تا به مسئولان قضایی متذکر شوند هنوز مشکل آنها حل نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین با وجودی که عمده ترین بخش از مشکلات مالباختگان برخی موسسات مالی و اعتباری مانند میزان و ثامن الحجج با مساعدت مسئولان قضایی و دولتی برطرف شده ولی هنوز وضعیت ادای مطالبات مردم از سوی شرکت پردیسبان مشخص نشده است.
امروز معترضان و طلبکاران این موسسه در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تجمع مالباختگان پردبسبان تجمع کردند تا اعتراض خود را به بلاتکلیفی سرنوشت سرمایه های خود نشان دهند.
یکی از این معترضان به خبرنگار سرویس مشکلات مردم خبرگزاری خبرآنلاین گفت: بعد از دو سال و نیم با وجود تبلیغات گسترده از رسانه ملی و روزنامه ها متاسفانه هیچکس پاسخگوی ما سهامداران نیست.
او از رسانه ها خواست تا به مردم کمک کنند سرمایه و سپرده شان از دست متهمان پرونده شرکت پردیسبان گرفته شود.
پیش از این نیز طلبکاران شرکت پردیسبان در مقابل ساختمان شماره یک قوه قضاییه در تهران، مجلس و بانک مرکزی تجمعاتی را ترتیب داده بود که تا این لحظه هنوز وضعیت مطالبات آنها به روشنی مشخص نشده است.


46231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عماد A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    6 1
    کجا مشکلات سپرده گزاران میزان حل شده.
  • سعيد RO ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    8 1
    شركت پرديسبان ، مؤسسه مالي اعتباري نيست كه دوستان گزارشگر آن را با ميزان و ثامن الحجج مقايسه كرده اند . اين شركت با جرم كلاه برداري و فروش سهام براي پروژه اي كه اصلا وجود خارجي نداشت تحت تعقيب قرار گرفته و با وجود زنداني شدن مديران آن هنوز با گذشتن حدود دو سال ، عده كثيري از سهامداران اين شركت كلاه برداربه پولشان نرسيده اند . اين شركت توانست با كمك تبليغات گسترده صدا و سيما صدها ميليارد تومان از مردم شريف ايران كلاه برداري كند . خواهشمند است در انعكاس درست اخبار دقت نظر بيشتري داشته ، چه انتشار اخبار اشتباه فقط به نفع مديران اين شركت كلاه بردار و كاغذي تمام خواهد شد.