دربی حساس آذربایجان در لیگ برتر والیبال، با برد شهرداری ارومیه به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برد شهرداری ارومیه برابر همنام تبریزی پیگیری شد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به ۵هزار تماشاگر و در سالن غدیر ارومیه برگزار شد تیم شهرداری ارومیه در یک دیدار زیبا موفق شد شهرداری تبریز را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

در این دیدار شهرداری تبریز ابتدا ست های اول و دوم را با نتایج ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۶ بسود خود به پایان برد ولی مصدومیت میرزاجانپور در تیم میزبان شرایط را تغییر داد و تیم شهرداری ارومیه موفق ست های سوم، چهارم و پنجم را با امتیازات ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۱ و ۱۵-۱۲ پیروز و به دوازدهمین برد این فصل خود دست پیدا کند.

امین علوی بازیکن نیم فصل نخست صالحین ورامین بعد از ورود به زمین ستاره تیم شهرداری ارومیه لقب گرفت و یک تنه باعث برد تیمش شد.

با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه ۱۲ برده شد و با ۳۵ امتیاز در رده سوم و تیم شهرداری تبریز با ۸ برد و ۲۶ امتیاز در جایگاه ششم باقی ماندند.

عباس برقی سرمربی این روزهای شهرداری ارومیه در پایان بازی با تشکر از عملکرد بازیکنانش گفت: شاهد دیداری زیبا و مهیج بودیم که درنهایت با برد زمین را ترک کردیم.
وی درمورد جذب پاسور دوم تیم افزود: از سوی مسئولین قول هایی داده شده است و ما نیز برای حل آن امیدواریم.

حواشی:

* رحمان داوودی، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری، فرهاد پیروت پور، پرویز پزشکی، حامد رضایی و عبدالرضا علیزاده بازیکنان آغازگر تیم شهرداری ارومیه بودند.
* محمدحسن صنوبر، علیرضا مباشری، محمدرضا موذن، وحید والی، معین رحیمی، بهرام فرید و امیرحسینی نفرات آغازگر تیم شهرداری تبریز بودند.
* نزدیک به ۵هزار تماشاگر در این دیدار، بازی را از نزدیک تماشا کردند.
* این دیدار اولین بازی ۵ گیمه تیم شهرداری ارومیه از ابتدای فصل تاکنون بود.
* مجتبی میرزاجانپور ملی پوش و یکی از بازیکنان تاثیرگذار شهرداری ارومیه در ست سوم مسابقه بدلیل مصدومیت شدید، ادامه دیدار را از دست داد.
* عبدالرضا علیزاده لیبرو شهرداری ارومیه در اواسط بازی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد ولی با این مصدومیت در ادامه بازی نیز حضور پیدا کرد.
* اعتراضات بازیکنان دو تیم همانند سایر بازیکنان والیبالی کشور ادامه داشت.
* امین علوی با ۲۳ رحمان داوودی با ۱۸ و آرش کشاورزی با ۱۰ امتیازات برترین بازیکنان شهرداری ارومیه در این دیدار بودند.
* بهرام فرید با ۲۲ معین رحیمی با ۱۵ و علیرضا مباشری با ۱۳ امتیاز برترین بازیکنان شهرداری تبریز بودند.
* بهرام فرید و معین رحیمی ۲ بازیکن ارومیه ای تیم شهرداری تبریز در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند و بارها نیز توسط هواداران تشویق شدند.
* این دیدار ششمین برد پیاپی تیم شهرداری ارومیه بود که در غیاب پاسور و سرمربی این تیم رقم خورد.
* محله بر و بیا (جایگاه خبرنگاران سالن غدیر) ارومیه باز هم با حضور یکی از مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه باعث سرپا ماندن اصحاب رسانه شد.
* تماشاگران در ست پنجم بازی که در اوج حساسیت دنبال شد ایستاده بازی را نظاره گر بودند.

عکاس: محمدرضا قزلباش | گزارش: سینا افشاریان

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =