دیدار حساس مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با برد قاطعانه و ۷۰۰۰ نفری شهرداری ارومیه برابر پیکان و کشیده شدن فینالیست دوم به بازی سوم همراه بود.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، دیدار دوم از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر با برتری تیم شهرداری ارومیه به پایان رسید.
در این دیدار که در حضور نزدیک به ۷۰۰۰ تماشاگر و در حضور کوله‌کوویچ سرمربی تیم ملی والیبال و سعادت استاندار آذربایجان غربی در سالن غدیر (دورنالار یوواسی) برگزار شد تیم شهرداری ارومیه موفق شد در ۳ ست پیاپی و با امتیازات ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱ برابر تیم قدرتمند پیکان به پیروزی دست یابد.

این نتیجه یکی از معدود شکست های پیمان اکبری در رویارویی هایش با نمایندگان ارومیه بود طوری که در بازی های قبلی با تعویض های خود نتیجه بازی را تغییر می داد.

ترکیب اولیه دو تیم:

شهرداری ارومیه : پرویز پزشکی، حامد رضایی، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری ، فرهاد پیروت پور ، آرش کشاورزی و عبدالرضا علیزاده
پیکان تهران: سعید معروف، مصطفی شریفات ، فرهاد نظری افشار، امیر غفور ، نیکولا، سعید مصطفی وند و مهدی مرندی

حواشی:

* نزدیک به ۷۰۰۰ تماشاگر از ساعت ها قبل از آغاز بازی در سالن حضور داشتند و در طول بازی یکصدا تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند.
* بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر در بیرون از سالن بدلیل تکمیل ظرفیت سالن اجازه حضور در ورزشگاه را نیافتند.
* کوله‌کوویچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال بعنوان میهمان ویژه بهمراه استاندار آذربایجان غربی و شهردار ارومیه در سالن حضور یافتند.
* لوح سپاسی از طرف مسئولین استانی آذربایجان غربی به سرمربی تیم ملی و یدالله کارگرپیشه پیشکسوت والیبال ارومیه اهدا شد.
* سیستم ویدئو چک برای اولین بار در شهری غیر از تهران در ارومیه مورد استفاده قرار گرفت و گرچه ۲ تیم بارها از آن استفاده کردند ولی در بعضی از صحنه ها بخصوص در ست سوم از نمایش تصویر ناتوان بود.
* تماشاگران ارومیه ای ضمن تشویق بازیکنان تیم خود بارها از سعید معروف کاپیتان ارومیه ای پیکان بخاطر مسائل پیش آمده در ۲ فصل قبلی انتقاد کردند.
* سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در ست دوم بشدت به عملکرد محمد شاهمیری داور بین المللی اعتراض کرد طوری که حتی بازیکنان تیم پیکان هم نتوانستند او را آرام کنند و حتی سوت شاهمیری برای زدن سرویس نیز نتوانست معروف را آرام کند.
* آرش کشاورزی با ۱۵ و فرهاد پیروت پور با ۱۳ امتیاز بهترین بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بودند.
* امیر غفور با ۱۵ و فرهاد نظری افشار با ۸ امتیاز بهترین عملکرد را برای پیکان داشتند.
* رحمان داوودی بازیکن تیم شهرداری ارومیه بدلیل مصدومیت نتوانست در این بازی به میدان برود.

مصاحبه مربیان:

پیمان اکبری سرمربی پیکان ضمن تبریک پیروزی به هواداران ارومیه ای گفت: ما بازی را نه به تماشاگران بلکه داخل زمین باختیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم.
وی افزود: ما الان برای بازی سوم آماده میشویم و همه تمرکز تیم این بازیست و فعلا به فینال نمی اندیشیم.

عباس برقی سرمربی شهرداری ارومیه هم ضمن تبریک پیروزی و حضور بی نظیر هواداران گفت: ما در این بازی نشان دادیم که میتوانیم در مقابل تیم های قدرتمند هم قاطعانه به پیروزی برسیم.
وی افزود: خوشحالیم که در این بازی به پیروزی رسیدیم و خود را محیای بازی سوم در تهران خواهیم کرد.

عکاس: محمدرضا قزل‌باش
گزارش: سینا افشاریان

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =