هر چند دونالد ترامپ خصمانه‌ترین سیاست‌ها و اقدامات را علیه مسلمانان این کشور در پیش گرفته، اما آنها با کمک‌های بی‌منت به افراد بی‌خانمان غیر مسلمان نشان دادند این سیاست‌ها تاثیری بر اقدامات بشردوستانه و خیریه آنها نگذاشته است.

به گزارش تسنیم در واشنگتن، جوانان مسلمان با حضور در ده‌ها پناهگاه افراد بی‌‌خانمان در سراسر آمریکا در ماه مبارک رمضان به آنها کمک و نیازهای آنها را برطرف می‌کنند.

اینجا یکی از بزرگترین آشپزخانه‌های واشنگتن است. مسلمانانی که در این مکان فعالیت می‌کنند، هر شب پنج هزار وعده غذا پخته و آن را در میان مردم فقیر آمریکا توزیع می‌کنند.

همچنین گروهی که نام خود را «سازمان انفاق آمریکایی» گذاشته‌اند و مسلمان هستند در این مرکز به تهیه غذای گرم اقدام می‌کنند.

خانم «اروین» مسئولیت این گروه از داوطلبان مسلمان آمریکا را برعهده دارد که می‌گوید:‌ از آنجایی که یکی از فروع دین اسلام، انفاق است، ما بر آن شدیم تا این نام را برای سازمان داوطلبان مسلمان برگزینیم و به همین دلیل نام تشکل خود را «سازمان انفاق آمریکایی، سومین فروع» انتخاب کردیم که امروز مسئولیت پخت و تهیه پنج هزار وعده غذا را برعهده دارد.

اعضای این گروه به همراه شماری از داوطلبان جوان مسلمان زن و مرد از نژادها و ملیت‌های مختلف در آماده کردن این پنج هزار وعده غذا در آشپزخانه مرکزی واشنگتن مشارکت می‌کنند.

61282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    8 1
    این است چهره حقیقی اسلام، برخلاف آنچه که داعش نمایش می دهد. اجرشان با پروردگارشان.