۴ مسیر ویژه انتقال شرکت‌کنندگان تشییع شهدای خدمت اعلام شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خدمات حمل و نقلی این سازمان را برای تشییع شهیدان خدمت تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح خدمات حمل و نقلی شهرداری تهران برای تشییع شهیدان خدمت اظهار کرد: مسیرهای خدمت‌رسانی به شهروندان مشخص شده است. تاکسیرانی ضمن اعلام آمادگی برای مشایعت سوگواران از استقرار کلیه تاکسی‌ها و پرسنل کنترل و نظارت این نهاد از ساعت ۴ صبح فردا خبر داده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی افزود: به این منظور ۴ محور ویژه انتقال شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده که به صورت جداگانه ۲۰ دستگاه ون در حدفاصل چهارراه ولیعصر تا خیابان قدس، خیابان آزادی تقاطع نواب تا میدان انقلاب، میدان حر تا تقاطع جمهوری و خیابان کارگر شمالی تقاطع فاطمی تا بلوار کشاورز جانمایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خدمت‌رسانی مترو به شهروندان نیز طبق روال عادی از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت واحد نیز از ساعت ۰۷:۳۰ صبح در محل دانشگاه تهران و از ۵:۳۰ صبح با اختصاص ناوگان ویژه از ۱۲ نقطه پایتخت به شرح ذیل خدمات‌رسانی خواهد کرد.

هرمزی بیان کرد: چهارراه تهرانپارس، میدان آزادی، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، نازی آباد، ابوذر، پایانه مترو صادقیه و شهرری خطوطی هستند که به مناسبت برگزاری مراسم تشییع رئیس جمهور به صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند. پس از پایان مراسم اعلام شده، شرکت کنندگان گرامی به مبادی اولیه بازگردانده خواهند شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =