عکس‌| هشدار جدی به استقلالی‌ها: مراقب دوربین‌ها باشید!

اعضای تیم استقلال در بازی برابر فولاد، توجه ویژه‌ای به دوربین‌های تلویزیونی داشتند تا سوژه‌ای برای محرومیت احتمالی به دست کمیته انضباطی ندهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در یکی از دیدارهای سخت خود در هفته‌های پایانی لیگ برتر، توانست با یک گل از سد تیم سختکوش فولاد عبور کند. برخلاف جایگاه خوزستانی‌ها در جدول رده‌بندی، این تیم پس از گلی که دریافت کرد، بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی نتوانست از سد دفاعی قدرتمند آبی‌ها عبور کند.

نکته جالبی که تاکنون به آن پرداخته نشده، تمرکز اعضای تیم استقلال به‌خصوص نکونام و نفرات سکونشین روی دوربین‌های تلویزیونی بود تا هیچ بهانه و خوراک خبری دست رسانه‌های رقیب نداده و پرونده جدیدی در کمیته انضباطی باز نشود.

2023185

پس از پایان بازی استقلال و ذوب‌آهن بود که ویدیوهایی از حامدی‌فر و هاشمی‌نسب منتشر شد. همچنین اتفاقی که در پایان بازی با شمس آذر رخ داد، منجر به محرومیت کیانوش رحمتی شد. حالا نیز اعضای تیم استقلال با وسواس بیشتری مسابقات باقی‌مانده را برگزار می‌کنند و نکونام نیز به هیچ وجه تمایل ندارد تا این محرومیت‌ها برای تیمش تکرار شود.

2023186

در واقع پس از ضبط تصاویر ویدیویی از حامدی‌فر، هاشمی‌نسب و رحمتی بود که دو مربی استقلال با محرومیت قطعی و حامدی‌فر نیز با محرومیت تعلیقی روبه‌رو شد و به همین دلیل به اعضای این تیم توصیه اکید شده است که چه در طول جریان بازی و چه پس از پایان مسابقه، مراقب لنز دوربین‌ها باشند که به سمت آنها نشانه رفته است.

در جریان بازی استقلال و فولاد بود که یکی از دوربین‌های پخش زنده، در بیشتر دقایق مسابقه نکونام را به عنوان سوژه شماره یک خود انتخاب کرده بود و حتی یک دوربین نیز در کنار زمین، مشغول ضبط تصاویر از روزبه چشمی، صالح حردانی، رضا میرزایی، کوین یامگا، محمدحسین مرادمند و دیگر استقلالی‌های روی سکوها بود.

2023173

ویدیویی از بازی با فولاد منتشر شده که نشان می‌دهد در طول این دیدار، دوربین‌های زیادی از سوی افراد حاضر در کنار زمین، به سمت استقلالی‌ها نشانه رفته و به همین دلیل اعضای این تیم یکدیگر را از این موضوع آگاه کردند تا از هرگونه رفتار حاشیه‌ای اجتناب کنند.

همین موضوع سبب شده بود تا استقلالی‌ها پیش از آغاز مسابقه، این نکته را به یکدیگر یادآوری کرده و به نوعی در صحبت با یکدیگر نیز جانب احتیاط را رعایت کنند. به همین دلیل بود که اعضای این تیم همواره طی گفت‌وگوهایی که با یکدیگر نیز داشتند، دست را مقابل دهان گرفتند تا کسی قادر به لب‌خوانی گفته‌هایشان نباشد.

2023187

موضوع جالبی که سبب شد استقلال با هیچ حاشیه خاصی بازی برابر فولاد را به پایان برساند و برخلاف دیدارهای قبلی این تیم در استادیوم آزادی که هر بار ویدیو حاشیه‌ای و جنجالی از مکالمات یا خوشحالی‌های آبی‌ها وایرال می‌شد، این بازی بدون اتفاق خاصی به پایان رسید و اصطلاحا آبی‌ها، فیلمبرداران مترصد ضبط سوژه‌های جنجالی را ناکام گذاشتد.

2023188

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =