مایلی کهن: مگر کسی جرات داشت به من پیشنهاد رشوه بدهد

سرمربی اسبق تیم ملی به قضیه فساد در فوتبال ایران و همچنین دیدارهای استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد مایلی کهن پیرامون بحث‌های مرتبط با فساد در فوتبال ایران و کنار رفتن دو نفر از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: در این رابطه نهادهای نظارتی باید به مردم اطلاع رسانی کنند ولی یک واقعیت مسلم و تلخ وجود دارد که فساد نه تنها در فوتبال بلکه در بخش‌های دیگر جامعه نیز می‌تواند وجود داشته باشد کما اینکه این مسئله را خودمان می‌بینیم. به نظرم تنها راه کاهش فساد در جامعه حل کردن مشکلات اقتصادی و مهار تورم است. یک نکته دیگر هم بگویم و آن اینکه شک نکنید تا دنیا دنیاست فساد هم در فوتبال وجود دارد برای مثال همین فیفا را ببینید که چقدر اتفاقات مالی عجیب و غریب در آن به وقوع پیوست. از ماجرای میشل پلاتینی گرفته تا داستان بن‌همام و سب بلاتر.

وقتی از سرمربی اسبق تیم ملی پرسیدیم که آیا به شکل برخورد خوشبین هستید و آیا در دورانی که مربیگری می‌کرد به خود او نیز به صورت غیر مستقیم پیشنهاداتی داده شده بود تصریح کرد: در مورد خود من که خوشبختانه اصلاً چنین بحث‌هایی نبود. گاهی اوقات به من می‌گفتند فلانی بازیکن خوبی است ولی می‌گفتم باید او را ببینم. البته کسی جرات نداشت به من بگوید رشوه می‌دهیم تا این بازیکن را برداری. پیرامون بخش اول سوال شما هم باید بگویم که روند برخورد نهادهای نظارتی با این پرونده فوق العاده مهم است. شکل برخورد آنها با ین پرونده می‌تواند روی تصمیم گیری و قضاوت مردم تاثیر بگذارد. البته احتمال دارد هنوز هم افراد فاسد در فوتبال ایران پست داشته باشند.

در ادامه پیرامون بازی‌های روز سه‌شنبه استقلال، پرسپولیس و سایر تیمها از محمد مایلی‌کهن سؤال پرسیدیم و او در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد هواداران در این رابطه به لحاظ فنی و حاشیه‌ای سورپرایز شوند، به خبرورزشی گفت: به هر حال حاشیه جزئی از فوتبال است اما اینکه ‌سه‌شنبه می‌توانیم منتظر سورپرایز در دیدارهای استقلال، پرسپولیس و بقیه رقابت‌ها باشیم، بله! چرا که نه؟ اصلاً مسئله‌ای که باعث آن شده تا فوتبال اینقدر جذاب شود، همین غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است و قطعاً نمی‌دانیم سه‌شنبه در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

و به عنوان آخرین سوال از محمد مایلی کهن در مورد احتمال قهرمانی منچستر سیتی با پپ گواردیولا مربی مورد علاقه ایشان پرسیدیم و حاجی مایلی در جواب گفت: شرایط جدول به گونه‌ای است که سرنوشت منچستر سیتی در اختیار خودش قرار دارد و اگر بتواند وستهم را شکست بدهد قطعاً قهرمان خواهد شد اما انصافاً فارغ از نتایجی که یکشنبه به دست می‌آید، باید اذعان کرد که آرسنال در این فصل خیلی خوب فوتبال بازی کرد و نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =