درز جزئیاتی تازه از ZFLIP۶/ کاربران سامسونگ منتظر خبرهای خوب باشند!

سامسونگ برای کاهش چین و چروک گوشی تاشوی نسل بعدی خود، باید صفحه‌نمایش آن را کمی ضخیم‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شایعه‌ای در مورد گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شده است که می‌تواند مشکل چین‌وچروک‌های صفحه‌نمایش این دستگاه تاشو را حل کند.

طبق گفته رسانه کره‌ای TheElec، سامسونگ ظاهراً درحال برنامه‌ریزی برای افزایش ضخامت UTG (شیشه فوق نازک) در گلکسی زد فلیپ ۶ است. براساس گزارش‌ها، ضخامت آن به حدود ۵۰ میکرون افزایش می‌یابد، درحالی که ضخامت گلکسی زد فلیپ ۵ حدود ۳۰ میکرون است. گفته شده که این افزایش صخامت می‌تواند میزان ظاهرشدن چین روی صفحه‌نمایش دستگاه را کاهش دهد.

علاوه‌براین، افزایش ضخامت UTG می‌تواند به دوام نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۶ کمک کند.

این گزارش می‌افزاید که شاید سامسونگ از همان لؤلای قطره‌ای شکل Flip ۵، در Flip ۶ نیز استفاده کند. سامسونگ قبلاً این لؤلا را برای مقاومت در برابر ۲۰۰,۰۰۰ مرتبه تاشدن آزمایش کرده بود و متریال آن در جهت کمک به کاهش خط چین صفحه‌نمایش تهیه شده بود.

احتمال داده می‌شود که لؤلای بازطراحی‌شده و UTG ضخیم‌تر برای Galaxy Z Flip ۷ در سال ۲۰۲۵ ساخته شود.

گفته می‌شود که UTG جدید برای Flip ۷ می‌تواند «حتی ضخیم‌تر» شود تا میزان چین‌وچروک صفحه نمایش را حتی بیشتر کاهش دهد. برای انجام این کار، ظاهراً سامسونگ باید ساختار لؤلای خود را اصلاح کند تا از ضخامت بیشتر UTG پشتیبانی کند.

درز جزئیاتی تازه از ZFLIP۶/ کاربران سامسونگ منتظر خبرهای خوب باشند!

بهبودهای گلکسی زد فلیپ ۶ از نظر صفحه‌نمایش و سخت‌افزار

در کنار بهبودهایی که در مورد صفحه‌نمایش داخلی Galaxy Z Flip ۶ گزارش شده است، شایعات قبلی حاکی از آن بودند که صفحه‌نمایش بیرونی دستگاه نیز می‌تواند بهبودهایی داشته باشد. در ماه مارس، گمانه زنی‌هایی مبنی بر افزایش نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش زد فلیپ ۶ تا ۱۲۰ هرتز وجود داشت.

باید منتظر ماند و دید که گوشی تاشوی نسل بعدی سامسونگ چه بهبودهای سخت‌افزاری دیگری خواهد داشت. علاوه بر بهبودهای صفحه‌نمایش، انتظار می‌رود این گوشی حداقل با ۱۲ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =