میزان نوشت: قائم مقام وزیر کشور با بیان این که مرحله دوم انتخابات برای 68 کرسی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، گفت که17 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در این مرحله هستند.

حسینعلی امیری در خصوص آخرین اخبار مربوط به انتخابات گفت: در جلسه روز جاری ستاد انتخابات كشور آخرین اخبار مربوط به انتخابات توسط اعضای محترم ستاد در حوزه های مسئولیتی مربوطه ارایه شد كه به یاری خداوند مشكل خاصی به جهت امنیتی، انتظامی، سیاسی، امكانات و ملزومات اداری وجود ندارد.

امیری با اشاره به تعداد 19 میلیون تعرفه در حال چاپ گفت: این تعرفه ها بزودی و طی تشریفات قانونی همچنین با حضور نمایندگان هیات های نظارت شورای محترم نگهبان در استانها مهر و موم و در مخازن مربوطه لاك و مهر شده و تا روز انتخابات نگهداری می شوند.

سخنگوی وزارت كشور افزود: انتخابات مرحله دوم در 55 حوزه و 21 استان برگزار می شود.قائم مقام وزیر كشور تصریح كرد : تاكید ما كماكان بر بی طرفی مجریان ، بخشداران، فرمانداران و مدیران ستادی دخیل در امر انتخابات است.
امیری با تاكید بر این كه احكام قانونی در مرحله دوم انتخابات كماكان مثل مرحله اول خواهد بود، گفت: در مرحله دوم كسانی می توانند در انتخابات شركت كنند كه درمرحله اول یا در هیچ حوزه ای رای نداده باشند و یا در مرحله اول در همان حوزه ای كه انتخابات به مرحله دوم رفته است رای داده باشند.

قائم مقام وزیر كشورادامه داد: بنابر این كسانی كه در مرحله اول در حوزه ای رای داده اند كه در این مرحله انتخابات نخواهیم داشت، مجاز به رای دادن نیستند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    خب که چی رای دادیم چی شد؟ سیل همجارو گرفت چرا مردمو گول میزنید