۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

فارس نوشت:

زن زورگیری که در جریان آخرین سرقت خود با مقاومت مالباخته روبرو شده و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
در ساعت 18:30 پنجم بهمن، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان به کلانتری 104 عباس آباد اعلام شد.
با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که راننده پژو به علت اصابت ضربات چاقو به ناحیه سینه و پهلو به بیمارستان منتقل، اما با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت عوارض ناشی از اصابت ضربات فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 


اظهارات شاهد صحنه جنایت
یکی از شهروندان که به در زمان گذر از محل جنایت متوجه صحنه جنایت شده و مقتول 35 ساله را با پژو متعلق به مقتول به بیمارستان منتقل کرده بود، به عنوان شاهد به اداره دهم دعوت و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 18 پنجم بهمن، در حوالی خیابان شهید مفتح با موتورسیکلت در حال بازگشت به خانه بودم که ناگهان متوجه فردی شدم که پهلویش را گرفته و به وسط خیابان آمده؛ در همین زمان و در فاصله چند متری، خانم جوانی را نزدیک پژو مشاهده کردم که یک قبضه چاقو در دست داشت و همزمان، در حال جمع کردن پول از روی زمین بود.
وی افزود: قصد داشتم تا مانع از فرار این خانم شوم که با ضربه‌ای بسیار محکم از سوی وی به گوشه‌ای پرتاب شدم و این زن به سرعت از محل فرار کرد؛ به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که یک زن چنین قدرتی داشته باشد و ضربه‌ای که او به من وارد کرد، به اندازه قدرت ضربه یک مرد بود.

شناسایی و دستگیری قاتل
با آغاز تحقیقات، کارآگاهان پس از شناسایی خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که علاوه بر وجوه نقد سرقت شده از خودروی مقتول، گوشی تلفن همراه و کیف دستی حاوی عابر بانک‌های وی نیز به سرقت رفته است.
با توجه به اطلاعات بدست آمده و احتمال برداشت وجوه نقد از حساب‌های عابر بانک مقتول، تراکنش مالی حساب‌های مقتول مورد بررسی قرار گرفت.
با انجام اقدامات پلیسی‌، کارآگاهان موفق به شناسایی خانم جوانی به نام آرزو شدند که تصویر وی از سوی شاهد صحنه جنایت مورد شناسایی قرار گرفت.
با شناسایی آرزو متولد 1357 به عنوان متهم پرونده، محل سکونت وی در محدوده پل چوبی مورد شناسایی قرار گرفت و در بازرسی از محل سکونتش، علاوه بر گوشی تلفن همراه و عابر بانک‌های متعلق به مالباخته چندین گوشی تلفن همراه دارای سابقه سرقت نیز کشف شد.

اعتراف به جنایت
متهمه که پس از دستگیری و کشف اموال متعلق به مقتول چاره‌ای جز اعتراف نداشت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: تحت عنوان مسافر سوار پژو شدم؛ پس از حرکت و به بهانه زنگ زدن به خانواده از راننده درخواست کردم تا گوشی تلفن همراهش را به من امانت بدهد؛ در حالیکه گوشی تلفن همراه راننده را از وی گرفته بودم، با چاقوی داخل کیف خود قصد زورگیری از وی را داشتم که راننده در برابر من مقاومت کرد.
وی گفت: به همین علت با چاقو چند ضربه به پهلویش وارد کرده و پس از سرقت کیف، گوشی تلفن همراه و وجوه نقد داخل ماشین از محل دور شدم. در لحظه فرار از محل، یک موتورسوار (شاهد پرونده) که متوجه موضوع شده بود قصد داشت تا مانع از فرار من شود که موفق به فرار از دست او شدم.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و کشف تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه متعلق به سایر افراد، متهم پرونده با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی وی نیز در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است.
46282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    41 3
    دیگه آخر زمان شده....
  • رضا A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    43 11
    داشتم فک میکردم زنی که طبق گفته شاهد زورش اندازه یه مرد بوده و میتونه با یه ضربه یه مرد و از خودش دور کنه شاید اگه تو شرایط درست قرار میگرفت الان یه ورزش کار حرفه ای بود مایه افتخار نه یه............!!!؟
  • سیدمهدی ناظمیان IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    95 0
    ایکاش عکسشم منتشر میشد شاید افراد دیگه ای هم همینطوری قربانی زورگیری این خانم شده باشن
    • بی نام EU ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
      14 32
      متهم نه متهمه
    • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
      27 0
      پس معلومه كه سابقه دار بوده كه شاهد تونسته تو آلبوم پليس شناساييش كنه،آقايون ريشه ياب اگر قبلا برخورد جدي با اين خانم شده بود و اون طور كه خوشايند شماست با اين خانم برخورد نشده بود الان يك جوان بي گناه كشته نشده بود
    • مريم IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
      9 25
      حالا هميشه شعبون يه بارم رمضون!!! هميشه مردها باعث أذيت و إزار زنا هستند يه بارم زنان اين كارو بكنند،چى ميشه مگه؟؟؟؟خبر أنلاين از جونت بترس و منتشر كن.
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
      11 1
      مريم خانم استدلال شما ريشه ياب ها بهتر از اين نميشه
    • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
      2 2
      قربانی زورگیری این خانم ببخشيد چون اين خانم قبلا مجرم بوده كه پليس عكسش را داشته و قبلا سابقه اين اين كار را كه زورگيري بوده داشته چون اونجا آلبوم ها را بر اساس جرم هاي قبلي متهمان جلوي شهود ميگذارند تا شناسايي بشند،مثلا قبلا اين خانم سرقت منزل نكرده چون اگر فقط سرقت منزل كرده بود ديگر عكسش در آلبوم زورگير ها نبود،اين كار تخصص اين خانم بوده
  • شوکا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    60 0
    پس لطفا انتظار نداشته باشید که ما حتی در روزهای بارانی و برفی خانم ها را سوار کنیم.
  • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    42 2
    اقا رضا به این فکر کن که چی مصرف کرده که این اندازه قدرت داشته.......
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    32 1
    عجب زنائی پیدا میشن
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    23 0
    واي به وقتي كه تك سرنشين اجرا بشه با وصيت نامه بايد از خونه بياي بيرون.
  • ایرانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    31 2
    ان مرحوم با کار پر رنج امرار معاش میکرده و امید به زندگی داشته و این قاتله چه راحت این انسان را به نابودی کشاند!!! به کجا رفته ایم ؟ برای تو قاتله بیشترین تنبیه را از خدا طلب میکنم و برای ان مرحوم شادی روح.!
  • للللللللللللللللللللللللل IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    20 1
    ی مطلب هم برید درباره اولین زن زور گیر مثل اولین زن معدن دار!!! که نه این اولیش بوده نه اون اخریش راستی زن معدن دار با کسی که توی معدن جون میده فرق داره
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    8 14
    سوال اول این آقایی که خانواده داشته چرا یه خانم رو اونم به عنوان سرنشین جلو سوار میکنه؟ سوال دوم آیا مشکل از خود آقایون نیست که جلوی پای هر کسی میزنن رو ترمز؟(به ویژه خانم ها) این نقطه ضعف و بی بند و باری بعضی آقایونه که باعث پیدایش یک همچین جنایاتی میشه ...
    • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
      14 3
      شما اولا حق نداري در مورد يك كسي كه مرده قضاوت كني،اين همه تاكسي و مسافر كشتو شهر وجود داره،ايا همشون خانم ها ميرند عقب ماشين ميشنند،فكرت را اصلاح كن
    • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
      9 4
      شما براي اين كه يك قاتل را نجات بديد داريد به مقتول تهمت ميزنيد،يك بار رميگيد ريشه يابي بشه و يكبار هم ميگيد چرا جلو سوار كرده بود
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    9 7
    شما ظاهرا دنبال توجیهی برای کارهای خودتون هم هستید به نظر من وقتی ماشین خالیه و مسافر خانم سوار میشه دلیلی نداره جلو بشینه پس داستان از بیخ ایراد داره باز هم میگم ضعف بعضی آقایون هستش که عاملین این چنینی از جمله این خانم سوء استفاده میکنن وگرنه در جنایتی که اتفاق افتاده و مجرم بودن این خانم شکی نیست
  • بی نام RO ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    1 0
    یارو متهمه؟ بله! خیلی متهمه؟ بله!