رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در سخنان مهمی نظرشان را درباره مسائل چند هفته اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در آستانه 29 بهمن، سالروز قیام مردم تبریز بر ضد رژیم ستم شاهی در سال 1356، با هزاران نفر از علما، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

 در این دیدار مطالب مهمی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در مورد هدف امریکا از طرح پیشنهاد مذاکره و دلیل ایران برای پاسخ منفی و همچنین برخی مسائل داخلی عنوان شد که مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از مردم تبریز تصریح کردند: بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضدولایت و ضدبصیرت علیهش شعار بدهند و جلسه را برهم بزنند مانند کاری که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد. اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند این کارها را نکنند.
رهبر انقلاب با اشاره به حضور پرشکوه مردم در 22 بهمن اظهار داشتند: نمی‌شود گفت مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی شکایتی ندارند، مشکلات هست، مخصوصا برای طبقات ضعیف، اما این موجب نشد که مردم بین خود و نظام اسلامی فاصله بیندازند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار تصریح کردند: این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه بنده فعلا نصیحت می‌کنم تاکید کردند: مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند.

آیت الله خامنه ای افزودند: اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست. دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده‌روی بود و لزومی نداشت.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان فرمودند: ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌توانست جلوی ما را بگیرد.
/2727
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277380

برچسب‌ها