والیبالیست ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر از سد روسیه عبور کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روسیه را هم می شود برد.این را والیبالیست های ایران شب گذشته ثابت کردند.تیمی که عنوان قهرمانی در المپیک لندن را یدک می کشد.حتی می توان این اتفاق را تکرار کرد و روزهای خوب در تهران فکر کرد.روزهایی که با شکست دادن آمریکا،لهستان و همین روسیه به صعود رسید.صعود از گروهی سخت که در آن قهرمان لیگ جهانی،قهرمان المپیک و قهرمان اروپا حضور دارند.

ست اول:

نخستین امتیاز برای ایران و یک شروع خوب.بچه ها با روحیه ای بالا بازی را آغاز کردند.هم روحیه داشتند و هم عزمی جدی برای اینکه سه امتیاز دیگر از روسها بگیرند.هرچند که در بازی روز گذشته ست اول را باخته بودند اما در این بازی هدف یک چیز بود؛اینکه بچه ها یک ست هم به آنها ندهند.

امتیازها پایاپای بود.یک امتیاز بچه های ایران می گرفتند و یک امتیاز هم روس ها.یک جورهایی چشم آنها به خاطر شکست شب قبل ترسیده بود.

7-7 مساوی.رقابتی سخت برای پیروزی در این مسابقه.باید قبول کرد که بردن روسیه در خانه اش کار سختی است.میلاد عبادی پور سرویس خوبی را زد که پس از یک رفت و برگشت عادل غلامی با زیرکی آن را تبدیل به امتیاز هشتم کرد.باز هم میلاد عبادی پور پشت سرویس.یک توپ گیری ناقص از روس ها و ضربه میرزاجانپور امتیاز نهم را برای ایران به همراه داشت.

باز هم عبادی پور و باز هم سرویسی دیگر.اما این بار امتیاز برای روسها بود.بچه های ایران بهتر بازی می کردند.آنها با دقت به توپ ضربه می زدند و سعی می کردند در فضاهای خالی بین بازیکنان آبشارهای خودشان را بخوابانند.

در چشم بر هم زدنی شاگردان کواچ اختلاف خودشان با قهرمان المپیک را به عدد 4 رساندند.12-8.حفظ این فاصله تضمین خوبی برای پیروزی در یک ست والیبال است.امتیاز 14 هم با دفاع خوب و روی تور محمد موسوی به دست آمد اما روسها با دقت بیشتر فاصله خودشان را به سه امتیاز رساندند تا خیلی راحت بازنده این ست نباشند.

روسها وقتی امتیاز 12 را گرفتند اختلاف امتیاز باز هم همان عدد سه بود.وقتی عبادی پور ایران را به امتیاز شانزده رساند وقت استراحت فنی گرفته شد.با از سر گیری بازی ایران یک امتیاز به حریفش داد اما از دست دادن سرویس توسط روسها اختلاف را به عدد 4 رساند.

یک امتیاز بچه های ایران و یک امتیاز روس ها و اختلاف همان سه امتیاز.شاگردان کواچ که تازه موتورشان روشن شده بود در چشم بر هم زدنی این اختلاف را دو عدد دیگر بیشتر کردند تا امتیازها 20 بر 15 شود.راه زیادی تا پیروزی در این ست نمانده بود.امتیازهای 21،22 و 23 را هم ایرانی ها گرفتند.

در این شرایط روسیه های امتیاز 19 را گرفتند تا فاصله شان را کمتر کنند اما نقشه ایرانی ها با رهبری سعید معروف باعث شد تا در نهایت امتیاز های 24 و 25 هم به ایران برسد و شاگردان کواچ در ست اول با نتیجه 25 بر 20 برنده باشند.

 

ست دوم:

شروع ست دوم و باز هم نخستین امتیاز برای ایران.بلافاصله روس ها امتیاز اول را جبران کردند اما بازیکن آنها با زدن سرویس به تور امتیاز دوم را تقدیم ایران کرد.سرویس خوبی که عادل غلامی زد با ناهماهنگی روس ها امتیاز سه را برای ایران به ارمغان آورد.

اما بچه های ایران کمی بی دقت بودند.آنها سه امتیاز را پشت سر هم از دست دادند تا روسها به امتیاز 5 برسند و اختلاف خودشان را به عدد 2 برسانند.روسها امتیاز ششم را هم که گرفتند کواچ تقاضای وقت استراحت فنی کرد تا قدرت هجومی آنها را کم کند و فشار را از روی تیم خودش بر دارد.

روس ها در ست دوم متحول شده بودند.آنها امتیاز هفتم را هم گرفتند.یک امتیاز برای ایران با دفاعی خوب و پس از آن امتیاز سرویس توسط شهرام محمودی.

دوباره وقت استراحت فنی.پس از بازگشت دوباره به بازی موسوی امتیاز ششم را برای ایران گرفت تا اختلاف را کم کند.سرویس خوب میرزاجانپور و دفاع ناقص روسها موقعیتی ایده آل را نصیب بچه های ایران کرد تا امتیاز 7 هم گرفته شود.اما سرویس بعدی او راهی اوت شد تا دوباره اختلاف دو امتیاز شود.

شرایط به همین منوال پیش می رفت تا اینکه بچه ها در امتیاز 9 با روس ها برابر شدند.حرکت خوب عادل غلامی و تک دفاع او در امتیاز 11 باعث شد تا ایران یک امتیاز از حریف خودش پیش بیفتد.در امتیاز 12 اختلاف دو امتیاز شد اما در امتیاز سیزدهم دوباره همه چیز مساوی شد.

دو امتیاز پی در پی با دفاع روی تور عالی محمد موسوی ایران را پیش انداخت.این بار عادل غلامی زننده سرویس بود که توپ او در دو بار رفت و برگشت امتیازی را به نفع ایران به همراه داشت.

یک بار دیگر زمان استراحت فنی.نتیجه 13 بر 16 بود.پس از بازگشت دوباره به بازی باز هم غلامی سرویس خوبی را زد که با دفع ناقص روسها امتیاز 17 هم به ایران رسید.شاید روسیه همان قدرت سال گذشته نباشد و یکی دو بازیکن مطرح خودش را در اختیار نداشته باشد اما آنها در هر صورت روسیه هستند و عنوان های زیادی را با خودشان یدک می کشند.

شهرام محمودی امتیاز 18 را برای ایران گرفت و خودش پشت سرویس ایستاد.سرویسی زیبا که باز هم دفع ناقص آبی پوشان و امتیازی دیگر را برای ایران به همراه داشت.

تقاضای وقت اضافه دیگری برای روس ها.پس از بازگشت دوباره به زمین محمودی سرویس دیگری را زد که پس از برخوردبه لبه توپ با ضربه روسیه ای ها داخل زمین ایران خوابید.19-15.

بیستمین امتیاز را عبادی پور برای ایران گرفت و سرویس میرزاجانپور هم امتیاز شانزده را برای حریف در پی داشت.خطای تور روی سرویسی که آنها زدند ایران را به امتیاز 21 رساند.فاصله 4 امتیازی و باز هم امنیتی برای پیروزی در یک ست دیگر.

بوتکو سرویس اش را به تور زد تا بازی 22 بر 17 شود.سعید معروف پشت سرویس ایستاد.ضربه خوب او پس از رفت و برگشت توسط عادل غلامی داخل زمین روس ها خوابید.اما آنها تقاضای بازبینی کردند که داور این امتیاز را به ایران داد.باز هم سعید معروف و سرویسی دیگر.این بار دفاع میخائیلوف و گرفتن امتیاز 18.

امتیازهای 22-23 و 24 هم به ایران رسید تا اینکه ضربه میرزاجانپور پس از برخود به دست مدافع روس ها امتیاز 25 را هم نصیب ایران کرد.اما روس ها باز هم تقاضای ویدئو چک کردند که باز هم مورد قبول واقع نشد تا ایران در ست دوم هم برنده باشد.

ست سوم:

امتیاز نخست را روس ها گرفتند اما شاگردان کواچ بلافاصله سه امتیاز گرفتند و از همان ابتدای ست اختلاف را دو امتیازی کردند.به همین دلیل بود که سرمربی شان تقاضای وقت استراحت کرد.امتیاز چهارم هم به ایران رسید.روحیه بالای بچه ها و دقت بالایی که داشتند یکی از عواملی بود که باعث شده بود تا آنها با اعتماد به نفس زیادی مقابل قهرمان المپیک بازی کنند.میرزاجانپور امتیاز  را هم گرفت.فاصله به عدد رسید.

امتیاز ایران که به عدد 8 رسید تقاضای وقت استراحت شد.پس از بازگشت به بازی  میرزاجانپور سرویس خوبی را زد که در یک رفت و برگشت نهمین امتیاز را برای ایران به همراه داشت.حالا اختلاف امتیاز به 6 رسیده بود که برخورد توپ میرزاجانپور این فاصله را به عدد 5 رساند.روس ها دو امتیاز پی در پی گرفتند تا این فاصله را کمتر کنند اما با تغییر در منطقه حمله ایران شهرام محمودی امتیازهای ایران را دو رقمی کرد.

موسوی وقتی پشت توپ ایستاد سرویس بدی را زد که توپ او راهی اوت شد.بلافاصله پس از این اتفاق عادل غلامی یازدهمین امتیاز را برای ایران گرفت.

پس از گرفتن امتیاز دوازدهم کمی بی دقتی باعث شد تا فاصله 6 امتیازی به یک امتیاز برسد.اتفاقی که در والیبال بارها و بارها برای هر تیمی افتاده است.آبی پوشان روسیه نه تنها اختلاف را کم کردند بلکه یک امتیاز هم از ایران پیش افتادند!

آنها به بازی برگشتند.حالا اختلاف امتیاز به عدد 3 برای روسها رسیده بود.دومین وقت استراحت فنی بهترین فرصت بود تا کواچ نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کند.

پس از بازگشت به زمین ایران دو امتیاز پی در پی گرفت.ضمن اینکه صنوبر هم به بازی آمد تا بتواند به بچه ها کمک کند.میرزاجانپور امتیاز 16 را هم گرفت اما روسها باز هم تقاضای ویدئو چک کردند.به این امید که بتوانند این امتیاز را برگردانند.با این حال باز هم امتیاز به ایران رسید.سرویس خوب شهرام محمودی امتیازی دیگر را برای به همراه داشت ولی باز هم روسها کار را به ویدئو چک سپردند.

این بار هم امتیازی به روسها نرسید و تقاضای سرمربی روسیه رد شد.اختلاف به یک امتیاز رسید و دفاع خوب روی تور صنوبر این اختلاف را به عدد دو رساند.

ایران امتیاز 18 ، 19 و 20 را هم گرفت.حالا بچه های ایران به بازی برگشته بودند و در حاشیه امن سه امتیازی قرار گرفتند.سرویس میرزاجانپور که به تور خورد روسها به امتیاز 18 رسیدند اما سرویس روسها هم به بیرون از زمین رفت تا ایران بیست و یکمین امتیاز را هم بگیرد.

این بار صنوبر سرویس را زد که پس از دو بار رفت و برگشت توپ عادل غلامی دفاع خوبی را در روی تور انجام داد و باعث شد ایران بیست و سومین امتیاز را هم بگیرد.

سرمربی روسیه دومین وقت استراحت را هم گرفت تا از آخرین حربه خودش هم استفاده کرده باشد.پس از بازگشت دوباره به زمین باز هم صنوبر سرویس را زد.این بار امتیاز برای روس ها بود.22-19 .روس ها امتیاز 20 را هم گرفتند اما تنها چند ثانیه بعد شهرام محمودی جبران کرد و ایران را به امتیاز 23 رساند.

با خارج شدن سرویس سعید معروف از زمین دوباره روس ها به امتیاز رسیدند اما بیست وچهارمین امتیاز برای ایران بود.

امتیاز بیست و پنجم را میلاد عبادی پور با زدن یک سرویس عالی گرفت تا شاگردان کواچ با نتیجه 25 بر 21 روسیه را در دومین بازی هم شکست بدهند و با دستی پر به ایران برگردند.حالا مانده شش بازی در تهران و امیدوار بودن به صعود از گروه مرگ.دیدارهایی که با حمایت هواداران می تواند روزهای خوبی را برای والیبال ایران به همراه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 62
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • با نام GB ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    بردن روسیه در هر شرایطی لذت بخش ترین اتفاق ممکنه
    • بی نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
      15 10
      بردن همه تیمهای دنیا علی الخصوص روسیه و امریکا و انگلیس
    • بی نام GB ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
      15 2
      روسیه هم به امریکا و لهستان باخته پس دیگه اون قهرمان جهان نیست ولی هنوز لذت داره
  • نیما A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    یعنی یه گزارشگر بهتر پیدا نمیشه... محتشمیان خیلی اشتباه داره تو گزارشش. تازه همشم فک میکنه کلاس آموزش والیباله. همش توضیحات تکراری. من که حفظم حرفاشو. بابا نمیخایم والیبال بازی کنیم میخایم از دیدن والیبال لذت ببریم. گزارشش هم که شور و هیجان نداره. خاهشا بچاب خبر جان
    • بی نام A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      9 4
      خیلی کلماتش پر گویی دارد. مثلا بجای بگوید" توپ در زمین نشست". میگوید "توپ در محدوده زمین قرار نگرفت. " ضمن بجای انکه توپ را محکم زد. می گوید توپ را با ضربه محکم میزند. ضربه همان زدن در فارسی است .
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    آقای کرده گزارشگر بازی اول خیلی بهتر و هیجانی تر از محتشمیان گزارشگر بازی دوم ایران ، روسیه گزارش میکنه ، محتشمیان وری عمل میکنه انگار بازی غیر مستقیم و همین طور بی روح و بی هیجان هست که فرقی بین امتیاز گرفتن ایران و روسیه نیست و اشتباهات گزارش ایشون کم نیست.
  • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    این روسیه روسیه گذشته نیست. ولی ورزشگاه خوبی دارن صدا و سیما به زحمت نمی افتد .خدا خیرشون بده
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    79 23
    این چه گزراشگریه که هیچ روح و هیجان در گزارشش نیست؟ انگار هیچ فرق بین ایران و روسیه نیست در امتیاز گیری نیست
  • بی نام US ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    93 17
    اینکه تیم جوون گرفته تقصیر کواچه.شارژ گوشیم زود خالی میشه ، تقصیر کواچه.فروش جهانی گوشی های بلک بری کاهش یافته ، مطمئنا یکی از دلایلش کواچه.نسل یورپلنگ ایرانی در حال انقراضه ،آقای کوااچ مقصره.مرغ پر از سرب هم به خاطر کارخونه هایی که سهامدارش آقای کواچه.حالا صداش در نیومده تحریم ها هم به کوااااچ بر میگرده
    • حق طلب IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
      4 8
      چرا سفسطه میکنی عزیزم، الان اینجا چه جای این بحث بود؟ یه سری افراد و کارشناس به کواچ انتقاداتی دارن که بعضی ازونا هم انصافا به حق هستن، این دیگه جوگیر شدن نداره.
    • بی نام A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
      7 6
      نه جانم همه ی اینا تقصیر احمدی نژاده
  • آریا IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    50 10
    ایران قهرمان
  • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    125 4
    ایولللل مرندییییییییییییییییی
  • ابدانان IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    47 5
    والیبال ایران باعث افتخاروسربلندی درمیادین بین المللی است
  • بی نام A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    87 10
    درسته که کواچ کاریزمای ولاسکو رو نداره اما نتایجی که گرفته از دوران ولاسکو بهتربوده.البته که این نتایج بهتر فقط به خاطر حضور کواچ نیست.به طور کلی والیبال ما سالها است که با مدیریت درست مسیر درستی رو طی میکنه ابتدا .در رده های سنی پایه مدالهای جهانی گرفتیم و سپس این موفقیتها به تیم ملی بزرگسالان رسید و در واقع ترکیبی از استعدادهای فردی و مدیریت صحیح و سرمربی های طراز اول جهانی باعث موفقیت والیبال شده.
  • مسعود IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    108 4
    ولی اسم اصلیه مربی روسیه ویدیو چکوف بود
    • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
      5 0
      اسم اصلی مربی
  • اهورا A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    63 5
    بردن روسیه کیف داره خسته نباشید بچه ها
  • بی نام A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    66 12
    پوتین : شما بدون س 300 این هستید با اس 300 چی میشید؟ آقا نمیدیم شما خیلی قدرتمندتر میشید و ترسناک خخخخخخخخخخ ماشالله بچه ها واقعا لذت بردم به امید صعود به دور بعد.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    26 44
    بچه ها خیلی خوب کار کردن فقط دو نکته مرندی به عنوان لیبروی دوم از علیزاده بهتر کار میکنه ولی اگه غفور جای محمودی بیاد زمین سرعت تیم بالاتر میره درصد امتیاز آوری غفورم بیشتر از شهرامه
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    21 12
    آقای کرده گزارشگر بازی اول خیلی بهتر و هیجانی تر از محتشمیان گزارشگر بازی دوم ایران ، روسیه گزارش میکنه ، محتشمیان وری عمل میکنه انگار بازی غیر مستقیم و همین طور بی روح و بی هیجان هست که فرقی بین امتیاز گرفتن ایران و روسیه نیست و اشتباهات گزارش ایشون کم نیست.
  • بی نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    25 6
    بردیم هورا
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    52 12
    شکست روس ها از صعود شیرین تره.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    53 6
    تهرانی ها و اطراف اون ، اگر براتون امکان با یک حضور گسترده و همین طور تشویق جانانه تیم ملی در حین بازی در سالن والیبال آزادی ، ایران رو برای حریفان تبدیل به جهنم کنید به امید 6 برد در تهران.
  • محمود A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    81 10
    باز منتقدان کواچ بگن کواچ به درد نمیخوره. اوج کار کواچ دو تعویض در ست سوم بود که ۱۳ ۱۶ عقب بودیم که با این دو تعویض ورق برگشت....
    • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
      3 3
      آقای بی نام ظاهرا شما ست دوم و سوم را اشتباه گرفتی، ست سوم ایران از همون اول عقب افتاد. اون ست دوم بود که 93 جلو بود عزیز دل برادر
  • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    36 2
    خداقوت.مرسی بچه ها
  • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    56 1
    من از اول نظرم این بود که 6 بازی اول چون خارج از کشوره به نفع ایرانه چون تا ما به حالت نرمال و قدرت همیشگی بیایم نیاز به چند بازی بزرگ داریم و اگر نتیجه هم نگیریم خارج بوده و تهران جبران میکنیم همین طور شد.
  • میثم A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    44 73
    هر کی که آبی بپوشه قرمز چیکارش میکنه؟ عشق کردیم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    62 2
    این رو هم اضافه کنید که روسیه تا الان در شهر قازان باخت نداشت و در سال 2008 در این شهر هر 8 بازی رو برد
  • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    41 2
    شیره
  • بی نام A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    85 1
    مرندی چ کارش درسته ...ای ول ...همین طور کار کنه جانشین خوبی برا ظریف میشه
  • بی نام RO ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    29 5
    بقول بعضی ها:::شاید که انتقادها کارساز بوده است
  • . A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    63 3
    عبادی پور خوب بازی میکنه ولی اگه دریافتی شو بهبود ببخشه میشه ی ستاره کامل
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    47 3
    الان اینانلو میاد میگه انتقادای من باعث شد ببریم
  • آبی A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    29 15
    به ایرانی بودنم افتخار میکنم
  • افسانه A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    44 4
    کواچ داره خودشو واسه ما ثابت میکنه,منتقدا حرفی دارین
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    42 1
    زنده باد ايران ايشالا آمريكا و لهستان رو هم تو آزادى ميتركونيم
  • بابای علی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    21 1
    عالی تر از عالی...
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    21 6
    میرزاجانپور اینقدر خوبه چرا تو بازی های قبلی نبود؟ دلیلی داشت؟ مصدوم بود؟
  • مجتبی A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    38 2
    الان ایانلو میگه من صحرای افریقام,کواچ تو چند صحنه قفل کرده بود انتقادا جواب داد
  • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    19 3
    افرین . درود بر غیرت و شرفتون . بردن روسیه چه حالی میده .
  • آبی A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    37 2
    به عشق ایران بزن لایکوووو
  • خلیج فارس IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    21 3
    روس ها در مقابل والیبال ایران تعظیم کردند.آفرین بر بچه ها و کواچ مربی بزرگ و فهیم والیبال.راستی در لیگ جهانی فرانسه را نبرده ایم؟آلمان را در تهران بردیم.برزیل وایتالیا ولهستان وصربستان وآمریکا و روسیه را برده ایم
  • بی نام A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    18 2
    ابزان یعنی عشق,فقز احساس غرور میکنم
  • بی نام A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    35 2
    کسی میدونه الان ایانلو کجاس,
  • شهاب IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    14 0
    آفرین
  • arian A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    12 0
    آفرين به غيرت و مردانگيتون سربلندمون كرديد،ديگه كدام ابر قدرت واليباله كه از ايران شكست نخورده باشه
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    10 0
    شیرررررررررررررررررررررررررررر
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    36 10
    تا مسابقه قبل حتی با توسل به مصاحبه با نخود هر آش آقای سیبیل کلفت کارشناس جانوران، شکار، انتخابات ریاست جمهوری، جامعه شناسی، ورزش و ... فقط بلد بودید به تخریب تیم بپردازید. مرگ بر منافق مرگ بر منافق مرگ بر منافق
  • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    12 0
    درود
  • بی نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    27 2
    اقایون صدا وسیمان تبلیغ برای اینه که مردن جذب یک چیز شوند و اون رو بخرند ولی با این تبلیغات اعصاب خرد کن که مدام مجری برنامه اسم می بره قطعا هیچکس اونرو نمی خره لیاقت نداشتند یک سرود برای والیبال پخش کنند
  • متفکر A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    26 26
    وقتی در شروع بازی دیدم روسها آبی و ابران قرمز پوشیدن ، خیالم راحت شد که همینجوری سه ست جلوییم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    27 1
    مبارک باشه ... میریم که تحلیل های اقای اینانلو رو داشته باشیم
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    21 0
    تبریک ..... تبریک به شما تبریک به خودم تبریک به بازیکنا تبریک به ایران تبریک به همه
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    53 2
    چه روحیه خوبی از برد بچه ها گرفتیم... کاش اجازه بدن ما زنها هم بریم از نزدیک والیبال ملی کشورمون را ببینیم...
  • مریم A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    70 10
    من دوست دارم برم والیبال را در ورزشگاه ببینم.... چرا نمی شه؟؟؟؟ چون من یک زنم؟؟؟؟؟؟
    • حامد A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
      10 1
      نه چون عمو دلواپس نمیزاره :| |:
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    22 3
    دم همشون گرم بخصوص ارومیه ای های تیم میلاد قبلنا کمی از نظر روحی مشکل داشت که خداروشکر داره حل میشه. میلاد و مجتبی فکرمون رو از بابت دریافت کننده ی قدرتی راحت کردن
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    13 3
    بچه ها مچکریم.
  • بی نام A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    6 1
    هرچه فوتبالیست ها ملی کم می اورند این دلیر مردان سرفراز جبران مبکنند.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    5 1
    الان اینانلو زمیگه اگه راس میگن بازی اول رو هم سه بر صفر میبردن