ایرنا نوشت: مدیرکل ضد تروریسم وزارت اطلاعات از ورود چند تیم تروریستی به شهر تهران خبر داد که یکی از آن ها قبل از هر اقدامی دستگیر و تیم دیگر در حرم امام راحل مورد ضربه قرار گرفت.

این مقام وزارت اطلاعات افزود: صبح چهارشنبه چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به عملیات تروریستی کردند که عوامل یک تیم قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

وی ادامه داد: دو تیم دیگر حرم امام(ره) و ساختمان مجلس را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.

به گفته این مقام وزارت اطلاعات تیم دیگر در میدان بهارستان اقدام به تیر اندازی به مراجعین و یکی از ساختمان های اداری مجلس کرده است که تیم مورد نظر تحت محاصره قرار دارد.

29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    1 1
    با پشت سر هم قراردادن پازل سفر ترامپ و ماجرای قطر و انتخاب رئیس سابق سازمان سیا برای مقابله با ایران در کنار اتفاقات امروز تهران ، در صورتی که ایران برخورد جدی با مسئله نکند بسیار آینده خطر ناکی در پیش خواهد بود . چه بسا این اقدامات برای سنجش آمادگی و قدرت واکنش سریع ایران در کشور و منطقه از سوی آمریکا طراحی از طرف عربستان حمایت و از طرف داعش عملیاتی شده باشد .