شوهانی:فضای جلسه استیضاح به نفع فانی است/تاثیر سخنان رئیس جمهور در تغییر دیدگاه نمایندگان

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی می گوید:اظهارات رئیس جمهور در جلسه مشترک دولت و مجلس در نظر نمایندگان و تغییر دیدگاه آن ها نسبت به جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش بسیار تاثیرگذار بوده است.

احمد شوهانی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص استیضاح علی اصغر فانی در مجلس خاطرنشان کرد: اظهارات رئیس جمهور در جلسه مشترک دولت و مجلس در نظر نمایندگان و تغییر دیدگاه آن ها نسبت به جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش بسیار تاثیرگذار بود و با توجه به گشایش جدیدی که حاصل شده است، به نظر می رسد فضا، نسبت به گذشته تلطیف شده است، البته جمع بندی نمایندگان از صحبت های فردای دکتر فانی نیز در تصمیم گیری نهایی آن ها موثر خواهد بود.

وی افزود: ظاهرا بسیاری از نمایندگان استیضاح کننده یعنی بیش از 40 نفر امضای‌های خود را پس گرفته اند و به هر حال ظاهرا وضعیت تا آنجایی که من در مجلس مشاهده کرده ام،به نفع وزیر است.

نماینده مردم ایلام در خانه ملت خاطرنشان کرد: با توجه به قانع شدن امروز دو نماینده از پاسخ وزیر اقتصاد، شاید اگر در این فضا، امروز استیضاح انجام می شد ، رای نمی‌آورد اما باید تا فردا صبر کنیم و صحبت های وزیر و دیگر دوستان را نیز بشنویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مطالبات فرهنگیان توسط نمایندگان مجلس و دولت در حال بررسی و در جهت رفع مشکلات آن ها تلاش می کنیم و امیدواریم با رفع تحریم ها، دست دولت باز شده و در جهت رفع این کاستی ها نیز اقدام کند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =