در ۱۸آبان و همزمان با اربعین حسینی، پربازدیدترین اخبار به تغییر در ساختار قدرت عربستان سعودی و اتحاد ریاض و تل آویو علیه ایران اختصاص دارد.

در سرویس سیاسی شرط اصلاح‌طلبان برای حمایت از دولت و تصمیم درست عارف بازدید زیادی داشت. پس از آن،  واکنش مداح مشهور به حواشی سیاسی - امنیتی پیش آمده برای برخی مداحان پر مخاطب بود و درنهایت هم نقل قولی از  اصغرزاده پربازدید بود که گفت: احمدی‌نژاد دیپلماسی کشور را به خاک سیاه نشاند.

در سرویس اقتصادی گزارش پربازدیدی درباره تنها صنعت پرقدرت بخش‌خصوصی ایران چشم مخاطبان را خیره کرد. پس از آن، برای مخاطبان مهم بود بدانند نگهداری یک حیوان خانگی چقدر هزینه دارد؟ همچنین مردم خواستند از آخرین قیمت‌های سوزوکی در بازار سردربیاورند.

در سرویس فرهنگی گزارشی درباره  حذف کامل بازیگری که از عرش به فرش افتاد بازدید زیادی داشت. پس از آن، گذری بر  مناقشات علمی در باره واقعه تاریخی اربعین پربازدید بود و در نهایت نقل قولی از یک مداح سرشناس پربازدید بود که گفت: برای زیارت حرم سیدالشهدا نباید از کلمه «ویزا» استفاده کرد.

در سرویس جامعه خبر  فوت 50 زائر ایرانی در پیاده روی اربعین و اینکه فقط یک سوم فوت شدگان بیمه بودند بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس توصیه وزیر علوم به دانشجویان که گفت: با دقت عاشق شوند، خیلی الکی عاشق نشوند! رکورد بازدید و خنده را شکست و خبری درباره پیش‌بینی بارش باران در 12 استان پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، خبر اعلام پادشاهی بن‌سلمان و اینکه العربیه، خبر را حذف کرد بازدید زیادی داشت. واقعیت این است که  پسر سلمان امشب قدرت را در دست می‌گیرد و در بلبشوی دعوای قدرت در عربستان رأی الیوم اعلام کرد: تل آویو و ریاض علیه ایران متحد شدند!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =