در ۱۱ آبان، پربازدیدترین مطالب به دلایل دیدار ظریف و تیلرسون اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین اخبار به فرمایشات مقام معظم رهبری اختصاص داشت. ایشان فرمودند: با حذف دلار، تحریم‌ها را بی‌اثر و آمریکا را منزوی کنیم. همچنین برای مردم مهم بود بدانند در زادروز کورش در پاسارگاد چه گذشت؟ در این سرویس ادعای محسن آرمین در پاسخ به رئیس سازمان اطلاعات سپاه هم پربازدید بود که گفت: شما شهیدبهشتی را التقاطی می دانستید!

پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی از ریزش قیمت‌ها در بازار حکایت داشت. پس از آن، خبر دیگری گفت بازار خودرو یخ کرده است. هر چند قیمت آپارتمانهای 40تا 100متر در نقاط مختلف تهران پربازدید بود ولی رونق به این کسب هم برنگشته است.

در ابعاد تازه رسوایی در هالیوود، داستین هافمن هم متهم و البته خبر آن پربازدید شد. در این سرویس انتقادهای حاشیه‌ساز محمود شهریاری هم مورد توجه قرار گرفت و خبر پربازدید دیگری گفت «خندوانه» و «دورهمی» با تغییرات اساسی برمی‌گردند.

پربازدیدترین خبر سرویس جامعه حکایت از آن داشت که «بی‌آرتی» خیابان ولی‌عصر جمع‌ می‌شود؛ «ال‌آرتی» در راه‌ است. یک مطلب خاص هم پربازدید بود که می‌گفت سلطنت طلب‌ها با اهداف خاص،بدنبال بزرگ کردن گوری هستند که درآن کسی دفن نشده. در این سرویس یافتن پاسخ برای این سوال هم جالب بود: چرا بیمه سلامت فقط در بیمارستان‌های دولتی معتبر است؟

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل ترامپ خواستار لغو "لاتاری" شد. همچنین گزارش واصله به سیا در دهه ۱۹۵۰ پربازدید بود که می‌گفت هیتلر زنده است. توضیحات قاسمی درباره دیدار اخیر ظریف و تیلرسون هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم واکنش احمدی نژاد و مشایی به قاضی‌پور بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =