روحانی: لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود/صدای من تکرار صدای ملت است

شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز خبر داد حجت‌الاسلام حسن روحانی در خلال مصاحبه اختصاصی با این شبکه از ستمگری‌های اسرائیل در منطقه خاورمیانه انتقاد کرد، خواستار صلح شد و گفت که ایران «به دنبال جنگ نیست.»

بر اساس این گزارش آقای روحانی در پاسخ به سؤالی از «آن کاری»، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز که پرسیده بود آیا او هولوکاست را افسانه می‌داند گفت: «من تاریخدان نیستم. سیاستمدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و بتوانند از خشونت و بی‌عدالتی دوری کنند.»
رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می‌خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این کشور به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.»
سوال دیگر خبرنگار این شبکه آمریکایی از آقای روحانی به اظهار نظر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایشان مربوط می‌شد که رئیس جمهور ایران را «گرگی در لباس میش» خوانده بود.
روحانی در پاسخ به این سوال اسرائیل را «رژیمی اشغالگر و دولتی غاصب» خواند که «به مردم منطقه ستم می‌کند و با سیاست‌های جنگ‌افروزانه باعث ایجاد بی‌ثباتی در منطقه شده است.»وی افزود: «اسرائیل نباید به خودش اجازه دهد درباره دولتی که با انتخاباتی دموکراتیک و آزاد روی کار آمده اظهار نظر کند.»
رئیس جمهور ایران در بخش دیگری از سخنانش درباره لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه ایران گفت: «ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم. ما به دنبال صلح و ثبات در بین تمامی کشورهای منطقه هستیم.
حسن روحانی در ادامه سخنانش درباره آزادی‌های شهروندی مردم ایران که موضوع سوال خبرنگار ان‌بی‌سی بود گفت: «ما می‌خواهیم مردم در زندگی خصوصی‌َشان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت‌وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.»
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت ایران فیلتر اینترنت را متوقف خواهد کرد: «کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»
به گزارش فارس خبرنگار این شبکه خبری آمریکایی پرسید: «آیا این یعنی اینکه مردم ایران به توییتر و فیسبوک دسترسی خواهند داشت؟»
روحانی در پاسخ گفت: «دیدگاه دولت این است که مردم باید به تمام اطلاعات جهان دسترسی داشته باشند. دیدگاه‌های ما در این مورد باید بر حفظ هویت ملی و اخلاقیات ما مبتنی باشد.»
حجت‌الاسلام روحانی در این مصاحبه گفت که ایران هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی نیست و او از اختیار تام برای حل پرونده هسته‌ای ایران برخوردار است.
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران افزود: «در خصوص برنامه هسته‌ای، دولت ایران با تمام قدرت خود وارد شده و اختیارات کامل دارد. تحت هیچ شرایطی ما به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی نیستیم، از جمله تسلیحات هسته‌ای.»
رئیس‌جمهور ایران همچنین در این مصاحبه در خصوص رد و بدل شدن نامه بین او و رئیس‌جمهور آمریکا نیز توضیحاتی داد. وی ابراز داشت: «از نقطه نظر من، لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود.» اشاره روحانی به نامه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان تبریک پیروزی در انتخابات برای وی ارسال کرده بود.
روحانی در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگار آمریکایی مبنی بر دیدار احتمالی او با باراک اوباما در نیویورک گفت: دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست اما هرچیزی در دنیای سیاست امکان پذیر است البته بسته به شرایطی که بوجود می آید.
رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به نیویورک نیز گفت:‌ ما می‌خواهیم مواضع‌مان را در مجمع عمومی سازمان ملل، راجع به سیاست خارجی، مسائل بین‌المللی و از جمله مسائل هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای به صراحت بیان کنیم. انتظار ما این است که دنیا صدای ما را بخوبی بشنود.
روحانی با تاکید بر انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران ادامه داد:‌ صدای من در واقع تکرار صدای ملت ایران است. ملت ایران در این انتخابات مسیر اعتدال و میانه روی را برگزید و اعتدال و میانه روی در سیاست خارجی به معنای تعامل سازنده با کشورهای جهان است.
ایران و ایالات متحده روابط دیپلماتیک خود را در سال 1980 و پس از آن که دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا در تهران را تسخیر کردند، قطع کردند. در جریان این تسخیر، 52 گروگان آمریکایی برای مدت 444 روز در ایران بودند.
ان‌بی‌سی همچنین به نقل از آقای روحانی نوشت: «این نامه می‌تواند گامی کوچک و ظریف برای آینده‌ای بسیار پراهمیت باشد. من فکر می‌کنم سران تمام کشورها باید به منافع ملی خود فکر کنند و نباید تحت تاثیر گروه‌های فشار قرار گیرند. امیدوارم در آینده شاهد چنین فضایی باشیم.»
خبرنگار شبکه خبری ان‌بی‌سی در بخش دیگری از این مصاحبه از آقای روحانی پرسید که آیا ایران می‌تواند به دنیا تضمین بدهد که دمشق به توافق مسکو ـ واشنگتن برای امحا سلاح‌های شیمیایی پایبند خواهد ماند یا خیر.
آقای روحانی در پاسخ به این سوال گفت: «ما دولت سوریه نیستیم. ما یکی از کشورهای این منطقه هستیم که خواستار صلح و ثبات و نابودی سلاح‌های کشتار جمعی در سرتاسر منطقه هستیم.»
«آن کاری» در ادامه از رئیس جمهور ایران پرسید: «آیا فکر می‌کنید اوباما با عقب‌نشینی از حمله هوایی به سوریه ضعیف به نظر رسید؟» آقای روحانی در پاسخ به این سوال گفت: «ما جنگ را ضعف می‌دانیم.»
219219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 138
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    به امید مزاکره با امریکا بشرط اعدالت دو طرف
    • بی نام IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      از هول حلیم تو دیگ نیوفتی. پاسخ دیپلماتیک و نه اساسی حماسی
    • saeed IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      8 147
      بد هول شدیا دیکته ات کو؟
    • علي CA ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      172 5
      چجوري بگم روحاني دستت دارم٠ ممنونم ازت كه الان چقدر خبرهاي خوشي هست تو ايران٠ ايشالله هر روز دولتت مستدام و پر خبرهاي خوش باشه
    • کیروس A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      4 92
      /////////////////////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////// به چی دلتونو خوش کردید امریکا تا منافع خودش در خطر نباشه دست صلح به کسی نمیده مطمن باشید ایران سلاح هسته ایش رو از دست بده بدبخت میشه بد بخت تر از افغانستان صدقه سر همین سلاح هسته ای هست که هیچکس جرات نمیکنه به ایران نزدیک شه خود همین روسیه و امریکا صد ها کلاهک هسته ای دارن ولی چرا کسی بهش چیزی نمیگه مطمن باشید این مذاکره بیشتر به سود امریکاست از یه طرف بهانه ای میشه برای برداشتن تحریم ها و کم شدن نجومی بدهی های امریکا و خرید فوق العاده زیاد ما از کالا های تحریم شده با بدددبخت ترین و ناچیز ترین واحد پول دنیا یعنی ریال و از طرفی دیگر از بین رفتن اظطراب و ترس امریکا از حمله به ایران
    • حمیدرضا A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      52 1
      آقای روحانی از پریروز عربهای سعودی اما در خفا(پخش تفسیرهای مزورانه و برخی خبرهای خاص منفی درباره روحانی) و اسرائیلی ها اعلانان افتاده اند به تکاپو و رایزنی که مذاکرات شما یک جوری به نتیجه مثبتی نرسد و دایم در خبرگزاری ها فریاد میزنند که روحانی روباه - گرگ - هیولا است بقصد گول زدن آمده به او میدان ندهید باید تحریمها تشدید شود و ضرب الاجل به ایرانیها داده شود
  • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    804 8
    پاسخ های کاملا دیپلماتیک.
    • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      واقعا. هم خوشحالم و هم برای گذشته ناراحت. 8 سال آزگار با چه اشتباهاتی گذشت. بخاطر یه مشت شعار بی ثمر و مخرب. برای به شهرت رسیدن در کوچه پس کوچه های کوبا و کاراکاس و پیونگ یانگ و..
    • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      150 6
      برای اولین بار در عمرم به نماینده کشورم افتخار کردم وبالیدم
    • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      88 5
      چه میشه گفت دوست من؟! اون روزها دیگه گذشت
    • بی نام A1 ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
      19 0
      این خانم خبرنگار بود یا بازجویی سیا چقدر اصرار داشت چهره اوباما را خراب و بیعرضه نشان دهد اینا کین دیگه بابا
  • بهنام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    754 9
    حرف هاش خیلی منطقی بودن ایشالا با اوباما هم دیدار کنن و هرچه زودتر چهره ی مثبتی از ایران و ایرانی به جهانیان ارائه بدن (مچکریم روحانی)
  • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    597 6
    اکثر جوابا خیلی هوشمندانه ست مثل پاسخ اخر . ولی خداییش خیلی محافظه کارانه صحبت میکنی دکتر.اما متشکریم.
    • یک رفیق قدیمی IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      194 5
      تا اینجاش هم خیلی پیشرفت داشته به امید روزهای خوش
    • علی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      34 1
      اگه منظورت از محافظه کارانه،محتاط حرف زدنه،بهتره درباره محافظه کاری مطلب بخونی.
  • لیلی A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    چه قدر زیبا و هوشمندانه جواب دادند. به یاد مصاحبه های مدبرانه و پراز ظرافت آقای هاشمی رفسنجانی افتادم که هرگز آتو دست کسی نمی دادند و مواضع ایران را به زیبایی بیان می کردند. زنده باد هاشمی زنده باد روحانی زنده باد ایران
    • بی نام A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      251 8
      من هم ياد سخنراني و مصاحبه هاي آقاي احمدي نژاد افتادم كه تا مدتها سوژه ي جنگ طلبان خارجي و طنزپردازان ايراني بود.....يادش گرامي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      53 5
      فكر كنم توو اين دولت، طنزپردازها سوژه كم بيارن
  • ساده لوح IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    471 6
    بعد از سالها جوابهای سیاست مدارانه و مدبرانه از ارشد ترین فرد دولت میشنوم و این که دوباره دیگران بر پاسخهای رئیس جمهور ایران نمیخندند و سوء استفاده نمیکنند و از هر پاسخ پتکی نمیسازند تا بر سر مردم نجیب ایران بکوبند خوشحالم . مردم ایران از انتخابتان متشکرم زنده باد حضور مدبرانه و مقتدرانه مردم ایران در هر انتخاب و انشا الله این پایانی باشد بر هر قهر سیاسی در تمام اقشار
    • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      9 107
      جوجه را اخر باييز مي شمارند....احمدي نزاد ما قدر دان زحماتت هستيم
  • علی A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    438 5
    واقعا به داشتن چنین ریس جمهور محبوب، سیاستمدار و با تدبیر و درایت به خود میبالیم، امیدواریم همیشه موفق باشن
  • بی نام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    473 6
    صدای من تکرار صدای ملت است. آفرین
  • بی نام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    این است نماینده واقعی ملتی متمدن....آقای روحانی بتاز که ایرانی آباد و مردمی شادم آرزوست
    • سينا IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      110 9
      اين رويكرد و روش حكومت داري نشون ميده جمهوري اسلامي ميتواند يك نظام كارامد و خوب حتي بهتر از غربي ها باشه به شرطي كه عقلانيت و اعتدال داشته باشيم و به مردممون اعتماد كنيم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    314 4
    واقعا دیپلماتیک جواب دادند به طوری که دقیقا نمی شود تفکر شخص رو خواند.
  • جاوید IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    احسنت به این درایت و لحن اقای پرزیدنت روحانی .واقعا جواب های جالبی به سوالات میدن دوست داریم روحانی
    • حامد IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      جاااان؟!!! پرزیدنت روحانی؟؟؟ او مای گاد
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    277 5
    چه جواب هاب منطقی ای داده.آفرین.
  • محسن ایرانی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    اگه بخوام به جواب های آقای روحانی نمره بدم واقعا بیسته بیست بود . حاضر جوابی های آقای روحانی با پاسخ های سنجیده و همراه با سیاست عمیقش واقعا تحسین برانگیزه از تک تک جواب هاش بوی اعتدال میومد! با اینکه اخیرا جناب ظریف راجع به هولوکاست یه خورده افراطی رفتار کردن و جوابی دادن که اصلا حرف مردم ایران نبود و اعتراض هایی هم از جانب مردم به ایشون شد ولی آقای روحانی به این سوال خیلی زیبا و سنجیده پاسخ دادن.
    • بی نام US ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      93 6
      آخه تو هولوکاست چه ربطی به من و تو داره که بخواد حرف مردم ایران باشه ؟!
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      11 52
      راست میگی اگه به ما ربط نداره به مردم فلسطینم ربط نداره که دارن جورشو میکشن
    • محسن ایرانی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      11 11
      آقای بی نام اول اگه یکم بیشتر راجع به هولوکاست و اتفاق های بد از اون و همچینن رژیم صهیونیستی مطالعه کنی میفهمی چی داره میگذره و چقدر به من و شمای ایرانی ربط داره!
    • محمد IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
      21 1
      خود فلسطينى ها تا حالا يك بار قصيه خودشان را به هولوكاست ربط نداده اند ،لابد فقط به عقل رئيس جمهور سابق ما رسيده بود و هيچكس ديگر در كشورهاى عربى و اسلامى اين كشف را نكرده بودكه با گفتن اين حرفهاى حساسيت بر انگيز و تكرار حرفهاى طرفداران هيتلر اين همه هزينه براى كشور ما ايجاد و براى اولين بار در طول تاريخ براى اسرائيل فرصت مظلوم نمايى ايجاد كند
  • بی نام EU ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    318 4
    اين مصاحبه توسط صدا و سيما پخش نميشود؟در مورد احمدي نژاد که پخش ميشد.اميدوارم اين هم پخش شود. روحاني مچکريم.
    • یک رفیق قدیمی IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      115 7
      قبلا که نشان میدادند خاتمی و امانپور ولی خداییش یک لحظه روحانی وآن خانم خبرنگار را دیدم یاد 76 وآمدن خاتمی عزیز و مصاحبه اش افتادم چقدر شبیه هم
  • مریم A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    250 3
    بسیار سنجیده جواب دادین دکتر.من به نوبه ی خودم به شما افتخار میکنم.سربلند و پیروز و موفق باشید .
  • عبدالرضا A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    225 3
    درود بر رییس جمهور فهیم و کاردان ایران که منافع مردم و کشورش را به لفاظی های سیاسی و تنش زا ترجیح میدهد....ما حامی شما و سیاست های تعامل ایران با دنیا هستیم
  • سريش IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    249 8
    فقط به تفاوت صحبتهاي احمدي نزاد و روحاني توجه كنيد تشخيص ميديد كدومشون سياستمدار تر ه .اقاي محمود خان با حرفهاي غير مسولانه كشور رو بحران زده كرد و روحاني فعلا با سياست داره روابط رو احياء ميكنه .فقط اميدوارم حرفهاي روحاني با عملكردشون يكي باشه.
  • زهرا IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    223 5
    روحانی واقعا متشکریم به رایی که دادم افتخار میکنم
  • شهروند ایرانی IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    210 3
    سلام خوشحالم به خاطر صحبت های سنجیده اقای روحانی زنده باد ایران
  • امیر A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    199 4
    درود بر شیخ سیاس و سخندان...
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    202 3
    این را میگویند یک سیاستمدار
  • محمد A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    191 3
    درود بر روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران . به امید دوستی و مودت با تمام ملل دنیا .
    • سرناظر A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      15 92
      ما با ملل دنيا مشكلي نداريم. مشكلمون با دولتهاي دنياست.
  • رضا EU ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    190 4
    نه به این نه به اون... ! احسنت :)
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    170 4
    درود بر روحانی
  • سامان A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    201 3
    و این یک دیپلماسی مودبانه و در شان یک ملت بزرگ بود که به دور یاوه گویی با پایبندی به مواضین و قوانین کشور به خوبی و درستی به دور از هر تنشی به سوالات خبر نگاران می شد جواب داد.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    143 3
    احسنت
  • بهروز IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    268 6
    آقا برید با آمریکا دوس شید حال این روس ها هم بگیرید ... یاد جمله امام باشید ... شوروی از همه اینها بدتر است
  • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    154 3
    جواب ها واقعا هوشمندانه بود.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    143 3
    عالی جواب دادن ایشون
  • جوکر A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    227 4
    ما جنگ را ضعف می‌دانیم
    • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      72 3
      جنگ غیر متمدنانه ترین وحیوانی ترین عمل بشریت است.
  • علیرضا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    190 3
    چه بامنطق با سیاست و با تدبیر پاسخ دادند. البته وعده هایی هم دادن که محقق بشن انشالله مثل "«کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»" و امیدواریم از این قهر مسخره با آمریکا که هر دو طرف رو متضرر کرده هم دست برداریم و شما هم دیداری مقتدرانه با اوباما داشته باشید.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    پاسخ های بسیار سنجیده، روحانی مچکریم.
  • ملت ایران A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    136 4
    درود بر شما رییس جمهور محترم بخاطر عمل به قولهایی که به مردم دادین...ملت پشت شما خواهند بود...به امید تعامل و برقراری روابط توام با احترام ومنافع مشترک با جهان به دور از تاثیر روسیه وچین وهر کشوری که پیشرفت ما را نمی خواهد...درود برذ اصلاحات
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    128 4
    زنده باد روحاني زنده باد ملت ايران
  • ندا IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    276 3
    روحانی مچکریم یه دونه ای..
  • عباس.آ IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    263 5
    آفرین به این ادبیات فاخر..
  • بنفش کبود A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    198 3
    نظرشون و درباره هولوکاست واقعا زیرکانه و با تدبیر پاسخ دادند . نکته ارزنده مصاحبه دکتر روحانی در عین شفاف سازی مواضع ایران ، اینه که با اظهار نظر های متین و غیر احساسی شان هویت ملت ایران را حفظ می کنند . حالا این سبک و سیاق دیپلماسی را مقایسه کنید با افاضاتی تاریخی مثل اون ممه رو لو لو برد یا اون قدر قطع نامه بدین که .... ای داد بیداد !!!!!!! ... بگذریم .... گذشت و رفت
  • reza IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    153 3
    عاااااااااشق ادبیاتتم روحانی
  • مسعود IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    161 4
    خدا رو شکر بالاخره رییس جمهوری اومد که با این طرز حرف زدش واسه ما افتخاریه . روحانی مچکریم
    • بی نام A1 ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      69 3
      دکتر ظریف رو بگو. با دوستان دیپلمات قدیمیش دیدار کرد و کلی بگو و بخند. بعد هم که سخنرانی کرد و از چهره شنوندگان میشد حدس زد که خیلی خوششون اومده بود. در کل دولت جدید داره کم کم توی دل همه جا میگیه.
  • قاسم IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    159 3
    سخنان سنجیده و عرور افرین اقای روحانی را با سخنان احمدی نزاد مقایسه نمیشود کرد
  • بی نام A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    153 6
    جواب هایی که ایشون داده رو مقایسه کنید با رئیس جمهورهای پیشین. به نظر من ایشون از آقای خاتمی هم حقوقی تر و دقیق تر صحبت میکنه. امیدوارم هشیاری ایشون در عمل و تصمیم گیری ها نیز به ظرافت گفتارشون باشه. البته با وجود آقای ظریف فکر کنم همینطور بشه
  • محمد A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    155 2
    واقعا شخصبت دو رئیس جمهور ایران در طرز پاسخ به سوالات کاملا واضح است،من که به داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار میکنم...
  • اشكان NL ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    آبرهام لينكلن ميگويد آيا من دشمنانم را با دوست شدن با آنهانابود نميكنم؟ سياستهاى آمريكا همين هست با دوست شدن با دشمن آنرا نابود ميكنند،اميدوارم ايران طعمه نشود
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    169 6
    وای چقدر زیبا و پخته حرف میزنه این. من قبلا فکر میکردم با خارجیا فقط باید دعوا صحبت کرد. الان نگرشم به زندگی کلا عوض شده
  • بی نام EU ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    158 2
    این است رییس جمهور واقعی منتخب مردم
  • ایرانی A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    201 4
    بعد از 8 سال احساس کردم رئیس جمهور دارم :)
  • صدر A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    روش مصاحبه جناب اقاى دكتر روحانى همان نرمش قهرمانانه مورد نظر مقام معظم رهبرى است سپاه دقت كند به جزئيات وكلمات رييس جمهور و باند احمدى نژاد و ساير جناحها. نيز كمى اموزش سخنورى و سياست ورزى و چگونه بازى دادن حريف را بياموزند.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    صدای ملت ما: مرگ بر آمریکا.... مردم چی میگن: انرژی هسته ای حق مسلم ماست.... پس اینا چی بود و هست؟؟!!!
    • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      فکر کنم وقت خوابت گذشته ها.
    • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      112 8
      اینا صدای ملت نیست، اینا صدای تفکر پوپولیستی هستش، ما پوپولیست‌ها را دوست نداریم! منبع: 18 میلیون رای
    • میلاد IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      101 5
      این 8 سال برای مردم بس نبود ؟؟ نمیشه دور کشور حصار کشیدو به همه گفت دشمن.همه ملت مثل کوه پشت سر رای و آقای روحانی هستن. زنده باد ایران و ایرانی
  • بی نام FR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    283 6
    «ما جنگ را ضعف می‌دانیم.»
  • مسعود A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    80 6
    مثل احمدی نژاد بهانه دست اسراییل نداد !
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    49 3
    واقعا خوشحال و امیدوارم از داشتن همچین رییس جمهوری
  • سرخوشي اصل IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    62 3
    کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد. چه عالي!
  • میرزایی US ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    49 3
    درود بر روحانی انسانی والا و با فکر و تدبیر و صاحب تفکر همه به داشتن چنین رئیس جمهوری با شخصیت و با دانش و با طرز صحبتی این چنین که هم شایسته مقام ایشان است و هم شایسته مردم و نظام ایران افتخار می کنند دنیا بار دیگر برای ایران و ایرانی احترام قائل شد.
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    62 4
    من تاریخدان نیستم، سیاست مدارم. اوج تیز بینی پرزیدنت روحانی بود.
  • بی نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    46 4
    بعد از ده ها سال بالاخره یک سیاستمدار در ایران طلوع کرد که میشه بهش افتخار کرد
  • بی نام A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    86 5
    به این جملات توجه کنید : «من تاریخدان نیستم. سیاستمدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و بتوانند از خشونت و بی‌عدالتی دوری کنند.» «ما دولت سوریه نیستیم. ما یکی از کشورهای این منطقه هستیم که خواستار صلح و ثبات و نابودی سلاح‌های کشتار جمعی در سرتاسر منطقه هستیم.» «ما جنگ را ضعف می‌دانیم.» (رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می‌خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این کشور به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.») همین چند تا جمله میتونه سرنوشت 75 میلیون ایرانی رو از این رو به اون رو بکنه، جملاتی که احمدي نژاد هیچوقت نگفت
  • کیوان IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    59 4
    آفرین ! شیخ دیپلمات
  • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    51 6
    ببینیم کلیدت میتونه این در رو باز کنه.!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • سعدی IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    52 4
    از صمیم قلب دارم خوشحال میشم آقای روحانی. وای چقد این دشمنان ایران از چنین اتفاقاتی ناراحت میشن رجوع کنید به شبکه های ضد ایرانی.
  • بی نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    57 5
    من تاریخدان نیستم، من سیاست مدارم. اوج تیزبینی پرزیدنت روحانی.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    59 5
    جالب بود اولین باریه که میبینم اکثر کامنت ها همسو با دولته و این جای خوشحالی داره
  • بی نام A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    58 4
    هشت سال به دنیا کج دهنی کردیم حالا نباید انتظار معجزه داشت.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    63 5
    من جزء کسانی بودم که به روحانی رای ندادم و میگفتم اینم مثل احمدی نژاده. اما احساس میکنم وقتشه بگم اشتباه کردم و امیدوارم این حرکتهاش ادامه دار باشه. همین
  • تراویس A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    5 88
    دنبال کلید خوشبختی میگشت خودشم قفلی تو قفلا زد و رفت............
  • شهرام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    77 4
    خدمت برادر حسین شریعتمداری... جرج سورس یادت نره.....
  • سانمیک IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    69 4
    بچه ها خواهش میکنم دعا کنید تفرقه افکنان نتونن سنگ جلو پای این دولت پر طرفدار بندازند. بخدا تو شهر ما کرمانشاه همه مردم با امید و انگیزه به سر کارشون میرن و میخوان خاطرات تلخ دوران بی تدبیری رو فراموش کنند. محمود کابوس وحشتناکی واسه ملت خلق کرد که به حکم خدا از بین خواهد رفت. الان یه نگاهی به بعضی از خبرگذاری های افراطی انداختم، معلومه که خیلی از دولت جدید که فقط به فکر کاهش مشکلات ملت است شاکی هستن. و یه جوری تحلیل میکنند که انگار آشتی با دنیا گناه کبیره است. خوشبختانه تعداد افرادی که نمیخوان مشکلات ملت حل بشه خیلی کمه، نتیجه انتخابات سندی بر این ادعاست.
  • رحیم A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    60 3
    بالاخره ازهشت سال تمسخروریشخندجهانیان که ثمره حرفهای نسنجیده احمدی نژادبود راحت شدیم درود بر روحانی-خبرانلاین لطفا بارعایت عدالت درجش کن
  • بی نام A1 ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    60 4
    آقا خداپدرو مادرتو بیامرزه بالاخره شد که ببینیم رییس جمهور میاد حرف میزنه تن ما نمیلرزه که واااااای فردا در واکنش به حرفاش چه بلایی،تحریمی قراره به سرمون بیاد.والـــّااااااا آمریکا با اون همه قدرتش فکر نمیکرد میتونه یه تنه کل دنیا رو حریف شه ولی زمان بعضیا ، ما مجبور بودیم یه همچین فکری بکنیم و هی شعار و لفاظی و ... . روحانی جان مچکریم که میفهمی
  • عقیل IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    68 5
    احمدی نژاد با کاپشن و تهدید و روحانی با لحن خوب هر دو رییس جمهورند اما این کجا و آن کجا
  • reza IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    37 26
    به خود میبالم در کشوری زندگی میکنم که رهبری فرزانه وسیاستمداری قوی ورییس جمهوری مردمی وبا اخلاق درراس آن قرار دارند. به امید افتخارات هرچه بیشتر برای این ملت فهیم ودرخور تحسین
  • حمید IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    72 6
    این همان روش وسیره محمد (ص )است که اسلام راجهانی ساخت بااین روش تمام دنیا با منطق جلوی ستمکاران می ایستندوجلوه واقعی وطعم شیرین حاکمیت اسلامی ونظام پویای جمهوری اسلامی ایران نشان میدهد.
  • آریا IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    67 4
    یک خواهش از خبر آنلاین: لطفا با اتخاذ راهکارهایی میزان همراهی و شعف اکثر ملت رو از مشی آقای دکتر روحانی (که نمونه اش مثبتهای کامنتهای فوق میتواند باشد)به ایشان منتقل بفرمائید.اطمینان دارم حتی شخصیتی در حد و اندازه های ایشان قوت قلب بیشتری پیدا میکنند.
    • بی نام DE ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
      1 0
      واقعا پیشنهاد خوبیه. خواهش می کنم یک جوری این حمایتها رو به دفتر ریاست جمهوری بازتاب بدید ممنون
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    74 4
    میدونید قسمت جالب اینه که زمان احمدی نژاد تا مصاحبه میکرد تلویزیون به عنوان یه افتخار با هزار تا تبلیغ سریع نشون می داد اما حالا صرفا در چند بخش خبری یه صورت کوتاه پخش میکنن البته میدونم این نظر به احتمال زیاد منتشر نمیشه چون گردانندگان این سایت هم رابطه نزدیکی با روسای تلویزیون دارن
  • دلسوز EU ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    69 3
    به انتخابم افتخار می کنم.
    • سوسه IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      5 51
      به انتخابم تاسف میخورم...
  • پیام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    27 3
    پاسخ های کوتاه، صریح، سیاستمدارانه، متفکرانه،...
  • حسن علی خوشوقت IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    19 3
    اعتدال یعنی این خدا حفظ کند دکترروحانی را ماشااله به این تیزهوش . افتخار میکنیم به ایرانی بودنمان پایدار بادرهبری
  • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    9 24
    متاسفانه ايشان هم گاهي همان سياسيت احمدي نژاد رو دنبال ميكنند يعني جوابهاي سربسته و كلي و البته درست كه ربطي به اصل سوال ندارد مثلا ميگويند همه مردم بايد به اطلاعات دسترسي داشته باشند در حالي كه ايران جزء معدود كشور هايي هست كه اينترنت رو شديدا سانسور ميكنه اگر واقعا به اين موضوع معتقديد اجراش كنيد
  • فضل IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    28 3
    این رئیس جمهور ، برازنده ملت بزرگ و شریف ایران است.
  • ساره A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    21 3
    درود بر این صدای شیوا ورسا
  • صدای ملت IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    22 3
    خدایا متشکرم بالاخره یه نفر اومد که بلد باشه حرف بزنه روحانی عزیز تو از نسل آرش و رستم تو از نسل امیر کبیر و میرزا کوچک خان و دیگر مردان بزرگ این سرزمین بزرگ و پاکی که همه ی ما ایرانیان به بودنت افتخار میکنیم امیدوارم رهبر هم با تدابیر و افکار میهن پرستانه و منطقی شما همراه و همسو شود و به شما این اجازه را بدهد که در سایه ایشان و رهنمود های هوشمندانه شان و با تدبیر و انید قفل این همه آشفتگی و در هم ریختگی ما را در این برهه با کلیدت باز کنید . دوستت دارم
  • رضا IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    52 2
    دوستت دارم اقای روحانی
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    27 4
    فقط ميشه گفت اگر خود حضرت رسول صلي الله عليه وآله هم الآن حضور داشتن با دنيا همين رفتار را ميكردن كه آقاي روحاني پيش گرفته بنازم به اين سياست و كياست و درايت و مردم داري و حكومت داري
  • محسن A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    37 4
    فرق دکتر روحانی و احمدی نژاد در شیوه سخنوری است، سیاستمدار نماینده یک ملت است نه نماینده خودش ، متاسفانه هیچ کس از اظهارنظرهای بدون تفکر احمدی نژاد دل خوشی نداشت، مگر یکسری آدم تند رو و متعصب، اظهاراتی مثل رجعت هوگو چاوز با امام زمان، اسرائیل باید محو شود، هلوکاست واقعیت ندارد ، اینها باعث افزایش تنش و اعمال تحریم شد، اینها باعث شد که تورم بشه 40 درصد، ای کاش این آدم های تند رو در مملکت با روحانی سازش داشته باشند تا بتواند با سیاست های منطقی کشور را از این همه تنش و فشار سیاسی نجات دهد و وضع معیشت مردم اگر بهبود پیدا نکند، حداقل بدتر از این نشود. خدایا تو را به خون پاک شهدای عزیز و به خاطر عزت مردم ایران به دولت دکتر روحانی کمک کن تا بتواند کشور را از این بحران موجود نجات بدهد.
  • یک خس و خاشاک IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    23 3
    بنفش کبود چرا سه نقطه می گذاری وقتی رئیس جمهور یک مملکت از پشت تریبون عمومی آنها را مطرح می کند و روزنامه های خارجی هم هاج و واج ترجمه می کنند .واقعا باید این ادبیات فاخر را که هشت سال آبروی ملت ایران را زیر سوال کرد قاب گرفت و به در و دیوار همه طرح ها و کارهای ناقص و نیمه تمام و پر از اشکال آویزان کرد : " اونقدر قطع نامه بدین که قطع نامه دونتون پاره بشه ! اون ممه رو لو لو برد !آب را بریز اونجا که میسوزه خدا رو شکر که دوره بگم بگم های مرد کاپشن پوش تمام شد . چی داشت که بخواد بگه
  • شهروند A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    23 2
    به این میگن دیپلماسی و سیاست که دروغ نگی و راستش رو هم نگفته باشی
  • دوستدار شیخ IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    27 3
    کاش در آن هشت سال یکی به احمدی نژاد گفته بود که نمی توان در دنیای سیاست به کسی گفت که فحش از دهان تو از طیبات است ولی برای دیگران اشتباه! خوشحالیم که یک دیپلمات پخته و با تجربه رئیس جمهورمون شد. خوشحالیم که دیگه از آن ادبیات چماقی و لپمپنی در عالم سیاست خبری نیست .
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    25 2
    بعد از اون 8 سالی که گذشت بر ما خوندن این حرف ها از رییس جمهور ایران واقعا لذت آوره!
  • بی نام EU ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    23 2
    چقدر باسیاست جواب دادی. دمت گرم رئیس جمهور محبوب.
  • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    18 2
    چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما ؟ تبریک به هممون که بالاخره بعد از سالها افتخار داشتن چنین دولتمردی نصیبمون شد
  • از استان فارس IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    29 2
    بوی جوی مولیان آید همی ، یاد یار مهربان آید همی ای بخارا! شاد باش و دیر زی ، میر زی تو شادمان آید همی دکتر روحانی افتخار یک ملت هستید حالا دیگه هروقت رئیس جمهورمون بخواد سفر خارجی بره تنمون نمی لرزه
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    32 3
    پایان دولت بی تدبیر یاس و آغاز موفق دولت تدبیر و امید مبارک
  • mr A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    29 2
    دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست.احسنت،از موضع بالا صحبت کردید.
  • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    22 2
    خداییش لذت بردم. البته با اون جمله آخریش عجب حالی به اوباما داد. ما که 2قدم اومدیم جلو ایشالا اوباما هم 4قدم بیادو...
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    25 2
    همین که سوال را با سوال جواب نمیدهد نشانگر سیاس بودن و تسلط به تجربه و خردمندی ایشان است .
  • رضا A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    17 1
    جناب دکتر روحانی عزیز امیدواریم در راهی که قدم گذاشته اید پا پس نکشید و اسیر افراطی ها نشوید بدانید که ملت ایران همسو با سیاستهای شما و پشتیبان شما خواهند بود. از تمامی دوستانی که کامنت گذاشته اند و از سیاستهای رئیس جمهور کشورشان حمایت کرده اند تشکر میکنم.
  • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    4 73
    خط قرمز ما خانواده های شهدا گفتگو با آمریکا است.آقای رییس جمهور فریب نخور و فریب نده.
    • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      23 0
      سلام. من هم از خانواده شهدا هستم. از خانواده همان جوانمرداني كه در ان دوران به مصلحت كشور جانشان را فدا كردند. ولي اين خط قرمز كه ميفرماييد از كجا امده؟ انها كه از جان گذشتند براي اين وطن الان راضي به اين شرايط هستند؟ مهاجرت بي رويه جوانان ، شرمندگي و سختي پدران در مقابل فرزندان، مشكل دارو و بيماران درمانده و ... شهدا به كدام اينها راضي هستند؟ همه ما به دنبال عزت و سربلندي وطنمان هستيم و رسيدن به موقعيت برابر با ساير كشورها تا بتوانيم روي زيباي اسلام و ايران را نشان جهان بدهيم. با گوشه گيري و دشمني چه چيزي جز اين مصائب موجود نصيب اين خاك پر گهر خواهد شد؟
    • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      28 0
      دوست عزیز ما هم خانواده شهدا هستیم! هدف از گفتگو احقاق حقوق حقه و از دست رفته ما هست هدف این مذاکره تغییر رژیم ایران یا پایمال شدن خون 300 هزار شهید نازنین وطن نیست. ما باید حقمونو خودمون بگیریم نه اینکه به فرصتهای طلایی مون لگد بزنیم.دیگه از دریابان شمخانی که بیشتر برادر شهید نداریم که!؟ داریم؟ ایشون و طیف هم فکر ایشون موافق استیفای حق ملت با مذاکره از موضع برابر هست. هیچ ایرانی ذلت پذیر نیست .
  • سبحان A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    16 1
    اقاي روحاني نشان داد که دیپلمات بسیار باهوش و زیرک می باشند که البته با داشتن استادی مثل اقای رفسنجانی این مسئله محتمل می باشد. ایا ایحال به کفته بزرگان دین ما مسلمان باید کیز باشد که بحمدالله اقای روحانی نشان داده که بسیار باهوش و زیرک می باشند.وبا توجه به مسائل اتفاق افتاده در این چند ماه در حوزه خاور میانه و راهکارهای ماهرانه دولت اقای روحانی اینده روشنی در خصوص روابط دیپلماتیک با سایر کشور های جهان دیده می شود و به زودی شاهد بهتر شدن روابط اقتصادی متاثر از روابط دیپلماتیک با کشورهای جهان می باشیم انشا الله.
    • بی نام A1 ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
      10 0
      استادش اقای هاشمی نیست. استادش ده ها تجربه شخصی است.
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    25 0
    خط قرمز ما اون مادریه که از شرم و خجالت در این تورم کمرشکن نمی تونه کیف و کفش بچه مدرسه ای شو تامین کنه ، خط قرمز ما عرق شرم اون پدریه که نمی تونه ماه تا ماه دو کیلو میوه بگیره دستش و برای زنش و بچش ببره خونه ، خط قرمز ما صدای ناله اون خانواده هایی هست که جسد جزغاله عزیزاشون و در تصادف اتوبان قم تحویل گرفتند . می دونید به خاطر چی ؟ به خاطر یک لاستیک فرسوده که قیمتش 5 برابر چهارسال پیش شد ؟ شهدا برای همه ما عزیز و محترمند اما بدان که انها در وهله اول برای حفظ عزت ایران رفتند و خودشان را به دست گلوله و خمپاره سپردند . آمریکا را ما با همین شعارهایمان بیش از حدش بزرگ کردیم
  • یک دوستدار نظام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    16 0
    خبرآنلاین به خاطر این گفتمان آزاد رسانه ای و بی سابقه متشکریم . واقعا تا حالا سابقه نداشته دست مریزاد کاش همون طور که یکی از کاربران نوشته این مطالب به دست دکتر روحانی و همچنین بقیه دولتمردان می رسید تا راه آزمون و خطا دیگر در مسیر سیاست دنبال نشود و به مطالبات عمومی احترام گذاشته شود
  • علیرضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    17 0
    خدایا این امیدو از ملت ایران نگیر........................روحانی عزیز تو مردم و با روحانی آشتی دادی....دوستت داریم.....ولی بیشتر تفکرتو دوست داریم
  • شقایق IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    10 0
    مچکریم روحانی
  • خاطره IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    22 0
    تورو خدا مصلحت مردمم درنظر بگیرین بخدا رابطه با آمریکا خیلی به نفع مردم ونظامه انشاله که مذاکره کنن اوبامه وروحانی
  • عرفان IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    3 0
    دکتر چشم همه ما به کلید مرحمت تو ، پرچم صلح و مهربانی را بالا بگیر بگذار همه بدانند که ما ملتی صلح جو هستیم که میراث کهنه ما شعر و ادب و فلسفه و عرفان است نه شرارت و دشمنی . بگذار همه ماهیت واقعی ایران عزیز اسلامی را بشناسند و بدانند ما ملتی کینه توز و جنگ طلب نیستیم و بیش از هر ملت دیگر ی خواستار آرامش در منطقه هستیم
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 2
    روحانی افراطی های غرب بمباران دیپلماتیک کرده. بقول خودشون تهاجم دلربایانه!
  • محمد A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    2 0
    تمام تصوراتی که غربی ها از ما دارن برمیگرده به این 8 سالی که گذشت .. آخه هلوکاست به ما چه ربطی داره .. آفرین به دکتر روحانی که گفت من تاریخ دان نیستم .. یعنی تو حیطه ای که اطلاعاتی ندارم وارد نمیشم .. آفرین
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    3 0
    پایان عوام فریبی و آغاز رو نمایی از چهره صلح دوست ایران عزیز