آذربایجان‌غربی ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: استان ظرفیت های مناسبی برای میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی دارد.

عبدالله چمن‌گلی طی گفتگویی در غرفه خبرآنلاین آذربایجان غربی در مورد اجرایی شدن برنامه های خود گفت: یکی از دستاوردهای ما در طی این مدت، اتحاد و همدلی همه کارکنان و همچنین خبرنگاران حوزه ورزش برای توسعه و پیشرفت ورزش در استان بوده است که تاثیر زیادی برای شناخته شدن آذربایجان غربی بعنوان یکی از استان های ورزشی کشور داشته است.
وی افزود: آذربایجان غربی برای تبدیل به قطب ورزش کشور، نیاز به زیرساخت های قوی تری است و همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این استان ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را داراست.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تا به امروز رشته فوتبال در استان مورد بی توجهی قرار گرفته و در این راستا تلاش می کنیم با اتمام ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری این رشته را در استان فعال کنیم تا بتوانیم در لیگ های کشوری حضور قدرتمندتری داشته باشیم.
چمن‌گلی به موضوع اسپانسری ورزش در آذربایجان غربی اشاره و گفت: یکی از ضعف های این استان عدم وجود اسپانسرهای قدرتمند برای سرمایه گذاری در زمینه ورزش است و این موضوع بعنوان یکی از دغدغه های جدی من در طی این مدت بوده است ضمن اینکه با توجه به مصوبات دولت و مجلس مبنی بر بخشودگی مالیاتی در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش، میتوانیم از این ظرفیت نیز استفاده کنیم.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =