۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
با این ۲ گل بهار نمی‌شود علی‌منصور عزیز

علیرضا منصوریان شرایط دشواری دارد و حتی برد برابر گل گهر سیرجان هم نمی تواند برای او همه مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در سیرجان توانست از سد گل گهر بگذرد. آبی ها در مسابقه ای که مصدوم های زیادی هم داشتند باز بازی دشواری را سپری کردند. مشکل اساسی در استقلال اما همچنان ریتم نامتوازن تیم بین بازیکنان قدیمی و جدید بود. چیزی که منصوریان هنوز نتوانسته مشکلش را حل کند. 

منصوریان در این بازی به رغم گفته های قبلی باز به مهدی رحمتی بازی داد و باز روند گل خوردن های تیم و این بار با پنالتی داده شده توسط کاپیتان تداوم یافت. او باز هم به سید حسین حسینی که خودش به آوردنش به استقلال اصرار داشت بازی نداد و این بازیکن آرام شیرازی را هم به واکنش وا داشت. 

منصوریان همچنان اصرار به بازی گرفتن بیشتر از اسمی ها دارد. اسمی هایی که هنوز تا اینجای فصل نتوانستند ریتم تیم را حفظ کنند و اصلا دوندگی جوانترهایی مثل نورافکن ، قائدی ، اسماعیلی و بقیه را هم تحت الشعاع قرار می دهند. بازیکنانی مثل رحمتی که دیگر آن ستاره های روزهای قبل نیستند. 

منصوریان باید یادش باشد نه فقط بازی با پارس جنوبی در جم که کلا هر بازی تا پایان نیم فصل و هر باخت باز او را به محاق می برد و با یک روند سینوسی ، با این تیم به جایی نمی رسدو او باید یاد فصل قبلش بیفتد و سعی کند با تیمی سبک که تماشاگران دوستش دارند ، به پیش برود. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =