مدیرعامل صرافی راشد ادامه داد: لازم به ذکر است، صرافی راشد بواسطه ی پشتوانه و ارتباطات قوی در داخل و خارج از ایران با بانکها، صرافی ها و شرکت های تراز اول و همچنین با بکارگیری نیروی متخصص و جوان تحصیل کرده توانسته با حذف واسطه ها بطور مستقیم جهت اعتمادسازی پایدار برای مشتریان گامهای اساسی بردارد.
مدیرعامل صرافی راشد با بیان اینکه یکی از محورهای اساسی صرافی ها برای خدمات رسانی به مشتریان توسعه بازار الکترونیکی است، گفت: بازار الکترونیکی از این جهت حائز اهمیت است که می توان بدون حضور فیزیکی مشتری به طریق یکپارچه و شبانه روزی خدمات متنوع به مشتری ارائه کرد.
مدیر عامل صرافی راشد در پایان با بیان اینکه این مرکز بدون هیچگونه واسطه گری فعالیت میکند و دارای دفاتر فعال در کشورهای چین، ترکیه و امارات میباشد، یادآورشد: ارائه خدمات یکپارچه و شبانه روزی در فضای مجازی از طریق پلتفرم های متفاوت از قبیل وب سایت، اپلیکیشن ها، روبات تلگرام و شبکه های اجتماعی و رقابت سالم با سایر رقبا یکی از اهداف مورد وثوق صرافی راشد است.
گفتنی است، علاقمندان می توانند با ورود به وب سایت www.sarafirashed.com و یا با نصیب اپلیکیشن صرافی راشد و یا تماس با شماره های 22651542-021 میتوانند علاوه اخذ مشاوره رایگان از خدمات ویژه این مرکز نیز بهره مند شوند.
2121